منوی برنامه غذایی ناشتا کتو کم کربوهیدرات هفته نهم


برنامه های غذایی کم کربوهیدرات کتوژنیک هر هفته مستقیماً به ایمیل شما ارسال می شود!

آیا زمانی را دوست ندارید که دقیقاً بدانید برای شام چه چیزی درست می کنید و می دانید که تمام خانواده آن را خواهند خورد؟ آیا داشتن یک لیست خرید برای نگه داشتن شما در بازار در زمانی که وعده های غذایی عالی برای هفته پیش رو دارید، احساس فوق العاده ای نیست؟ برنامه‌ریزی همه وعده‌های غذایی نه تنها برای تغذیه خانواده‌تان، بلکه به شما کمک می‌کند تا در مسیر سبک زندگی کم کربوهیدرات یا کتو باقی بمانید، می‌تواند استرس را کاهش دهد. وقتی برنامه ای ندارید، باعث وسوسه خوردن غذاهایی می شود که حاوی کربوهیدرات کم یا کتو هستند.

برنامه غذایی ما برای سبک زندگی کم کربوهیدرات یا کتو است. شما می توانید بین هر کدام یکی را انتخاب کنید و همچنین می توانید آن را به صورت هفتگی تغییر دهید. شما کنترل کاملی بر روی نرم افزار شگفت انگیز دارید که به شما امکان می دهد اندازه های سرو را تغییر دهید و همچنین هر دستور غذائی را که دوست دارید یا نمی پسندید حذف، حذف، اضافه کنید. هیچ عضویت در برنامه غذایی دیگر اجازه چنین انعطافی را نخواهد داد. نه تنها این، ما برنامه غذایی کم کربوهیدرات را با 30 کربوهیدرات خالص یا کمتر و برنامه غذایی کتو را با 20 کربوهیدرات خالص کمتر نگه می‌داریم، بنابراین نیازی نیست نگران باشید یا هیچ چیز را دنبال کنید.

ما همیشه صبحانه، ناهار، شام و میان وعده را هر روز شامل می‌شویم. اگر می خواهید کربوهیدرات یا کالری را برای هر روز کاهش دهید، پیشنهاد می کنم دسر را حذف کنید. همیشه خوب است که آخر هفته ها با دسرها پرخوری کنید، اما راستش نیازی نیست که در طول هفته هر شب یک دسر شیرین میل کنید. فقط در صورت تلاش برای کاهش وزن آن را برای یک موقعیت خاص یا آخر هفته ذخیره کنید. ما آن را در برنامه های خود نگه می داریم، اما شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید آن را حذف کنید یا خیر. هر بار که تغییری در برنامه غذایی ایجاد می کنید، لیست خرید به طور خودکار تنظیم می شود، به همین سادگی!

شما می توانید از سه گزینه برنامه غذایی انتخاب کنید:

  1. برنامه غذایی کم کربوهیدرات شامل صبحانه، ناهار، شام، و میان وعده با 40 گرم کربوهیدرات خالص یا کمتر در روز است.

  2. برنامه غذایی کتو شامل صبحانه، ناهار، شام، و میان وعده با 20 گرم کربوهیدرات خالص یا کمتر در روز است.

  3. برنامه غذای کتو ناشتا متناوب شامل 2 وعده غذایی در روز به علاوه یک میان وعده غنی از پروتئین/چربی در روز با حداکثر 20 کربوهیدرات در روز.

عضویت ما ساده است. برای امتحان کردن آن می توانید یک ماه مشترک شوید یا می توانید برای عضویت سالانه مشترک شوید. هر جمعه یک برنامه غذایی دریافت می کنید که به ایمیل شما می آید. برای خرید غذا قبل از شروع برنامه غذایی در روز یکشنبه، آن را زود خواهید داشت.

شما می توانید برنامه غذایی و لیست خرید را مشاهده و چاپ کنید. اگر یک وعده غذایی را دوست ندارید، به سادگی آن را حذف کنید و آن را با وعده غذایی دیگری که دوست دارید تعویض کنید. لیست خرید به طور خودکار تنظیم می شود.

این بهترین نرم افزار موجود برای یک برنامه منوی قابل تنظیم است. بسیاری از برنامه های غذایی کم کربوهیدرات یا کتو به شما این امکان را نمی دهند که حذف کنید، اضافه کنید، با یک منوی خالی شروع کنید و در صورت تمایل منوی خود را ایجاد کنید.

در اینجا نگاهی اجمالی به چند دستور غذایی است که در برنامه غذایی ما در هفته آینده وجود دارد!