منوی برنامه غذایی ناشتا کتو کم کربوهیدرات هفته دهم


برنامه های غذایی کم کربوهیدرات کتوژنیک هر هفته مستقیماً به ایمیل شما ارسال می شود!

چه بدون قند، چه کتو یا کم کربوهیدرات، از برنامه غذایی ما لذت خواهید برد. هر دستور غذای خانواده پسند، بچه حساس و خوشمزه است! اگر شما در اینجا در SugarFreeMom.com دنبال کننده بوده اید و عاشق دستور العمل هایی شده اید که هر هفته به اشتراک می گذاریم، برنامه های غذایی برای شما عالی است!

شما همیشه یک لیست خرید هفتگی چند روز قبل از برنامه غذایی هفته های بعدی ارسال می کنید که به شما امکان می دهد زمان زیادی را برای خرید غذا و آماده شدن از قبل داشته باشید. وقتی وعده‌های غذایی‌تان را پوشش می‌دهید، استرس را از زندگی کاری و خانوادگی دور می‌کند و می‌تواند به سؤال روزانه خانواده در مورد شام پاسخ دهد.

شما می توانید از سه گزینه برنامه غذایی انتخاب کنید:

  1. برنامه غذایی کم کربوهیدرات شامل صبحانه، ناهار، شام، و میان وعده با 40 گرم کربوهیدرات خالص یا کمتر در روز است.

  2. برنامه غذایی کتو شامل صبحانه، ناهار، شام، و میان وعده با 20 گرم کربوهیدرات خالص یا کمتر در روز است.

  3. برنامه غذای کتو ناشتا متناوب شامل 2 وعده غذایی در روز به علاوه یک میان وعده غنی از پروتئین/چربی در روز با حداکثر 20 کربوهیدرات در روز.

عضویت ما ساده است. برای امتحان کردن آن می توانید یک ماه مشترک شوید یا می توانید برای عضویت سالانه مشترک شوید. هر جمعه یک برنامه غذایی دریافت می کنید که به ایمیل شما می آید. برای خرید غذا قبل از شروع برنامه غذایی در روز یکشنبه، آن را زود خواهید داشت.

شما می توانید برنامه غذایی و لیست خرید را مشاهده و چاپ کنید. اگر یک وعده غذایی را دوست ندارید، به سادگی آن را حذف کنید و آن را با وعده غذایی دیگری که دوست دارید جایگزین کنید. لیست خرید به طور خودکار تنظیم می شود.

این بهترین نرم افزار موجود برای یک برنامه منوی قابل تنظیم است. بسیاری از برنامه های غذایی کم کربوهیدرات یا کتو به شما این امکان را نمی دهند که حذف کنید، اضافه کنید، با یک منوی خالی شروع کنید و در صورت تمایل منوی خود را ایجاد کنید.

در اینجا نگاهی اجمالی به چند دستور غذایی است که در برنامه غذایی ما در هفته آینده وجود دارد!