ملزومات مواد غذایی برای انبار و فریزر


آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا بسیاری از وبلاگ نویسان غذای مورد علاقه شما دستور العمل های سریع را در محل منتشر می کنند؟ بخشی از آن زمان کافی برای آزمایش در آشپزخانه است و بخشی از آن با مواد سالم و آماده برای استفاده تهیه می شود. وجود مواد با کیفیت کافی در انبار و/یا فریزر به شما این امکان را می دهد که به راحتی تنوع بیشتری به رژیم غذایی و طعم و مزه خود به وعده های غذایی خود اضافه کنید.

اینها مواردی است که من همیشه در انبار و فریزر خود دارم. این اجناس ضروری چیزهایی نیستند که من خرید یکباره را توصیه می کنم زیرا ممکن است گران شوند. در عوض، موجودی و موجودی خود را در طول زمان بسازید تا آنچه را که برای موفقیت در لحظه ورود به آشپزخانه نیاز دارید، داشته باشید.

این فهرست اولیه خواربار به هیچ وجه جامع نیست، بنابراین امیدوارم به شما ایده هایی برای چیزهایی بدهد که دوست دارید در دسترس داشته باشید تا رژیم غذایی خود را سرگرم کننده و #سلامت AF کنید!

لیست خرید اقلام ضروری:

سبزیجات و میوه های منجمد

سبزیجات منجمد مورد علاقه خود را بارگیری کنید تا بتوانید به راحتی یخ زدایی کنید و آنها را در دستور العمل ها یا وعده های غذایی بگنجانید و مطمئن شوید که وعده های سبزیجات خود را دریافت می کنید.

  • لوبیا سبز
  • بمباران ادام
  • کلم بروکلی
  • گل کلم
  • انواع توت ها
  • میوه منجمد مورد علاقه شما مانند انبه
  • نارگیل

محصولات کنسرو

به یاد داشته باشید که هر زمان ممکن است نمک اضافه شده یا کم سدیم را خریداری کنید.

  • سس گوجه فرنگی
  • رب گوجه فرنگی
  • گوجه فرنگی خرد شده
  • قوطی سوپ – مرغ، گوشت گاو و سبزیجات
  • لوبیا

محصولات فوری

این ها زمانی به کار می آیند که در مشکل هستید و نمی توانید یک غذای کامل بپزید. توجه: همیشه بدون طعم یا ساده بخرید.

  • برنج قهوه ای
  • برنج یاس
  • برنج باسماتی

تنوع بین المللی

چند طعم و سس الهام گرفته از جهان مورد علاقه ما را انتخاب کنید تا غذاهای ساده را تغییر دهید!

  • خمیر کاری (سبز یا قرمز)
  • شیر نارگیل
  • شیر نارگیل لایت
  • کرم نارگیل
  • سیریراچا یا سس سیر فلفل قرمز
  • سس سویا سبک

نان

خرید 1 نان مورد علاقه خود را نان بریزید و در فریزر نگهداری کنید تا بدانید که مجبور نیستید فوراً آن را بخورید!

  • چند دانه یا غلات کامل
  • نان زنده – نان تهیه شده از دانه

ادویه ها

به طور کلی سس هایی را انتخاب کنید که قند و سدیم کمی دارند. با افزودن وعده های کوچک عسل خام به وعده های غذایی خود چاشنی «با طعم عسل» خود را درست کنید. شما می توانید میزان شیرینی آن را کنترل کنید و از مزایای سلامتی اضافی عسل خام بهره مند شوید!

  • سس BBQ (کمتر از 15 گرم در هر وعده، 2 قاشق غذاخوری)
  • سس تند
  • عسل خالص
  • سس کچاپ – کم سدیم و طبیعی
  • دیژون
  • خردل زرد
  • سس سبک ایتالیایی یا سس سبک بالزامیک

تنقلات – آجیل / دانه ها

همیشه آجیل خام و بدون نمک بخرید تا بتوانید آجیل های طعم دار یا شیرین شده خود را درست کنید. انتخاب کنید یک کیسه آجیل خام مورد علاقه خود را در ظروف در بسته نگهداری کنید. واحدهای ذخیره سازی خود را در طول زمان بسازید تا بتوانید هر زمان که خواستید ترکیب و مطابقت دهید.

  • بادام خام
  • بادام زمینی
  • گردوی خام
  • اسپند خام
  • کره آجیل طبیعی خام (بادام یا بادام هندی)

خیس کردن

با استفاده از میوه های یخ زده و گیاهان تازه مانند نعناع، ​​آب معدنی گازدار و میوه ای ایجاد کنید! این حس یک نوشابه را به شما می دهد اما بدون تمام کالری.

  • جعبه آب معدنی گازدار