مرغ سفید سالم با فلفل قرمز | آشپزخانه جاه طلبانه


ما باید تعداد زیادی عاشق فلفل قرمز داشته باشیم که آشپزخانه جاه طلبانه را می خوانند زیرا فلفل بوقلمون از سال 2015 هنوز هم محبوب ترین دستور غذای من در تمام دوران است. اگر هنوز آن را امتحان نکرده‌اید، فصلی است که می‌توانید بازی نان ذرت چیلی-کدو تنبل را شروع کنید.

اگر قبلا آن را امتحان کرده اید، به شدت توصیه می کنم این خامه را بپزید. مرغ سفید سالم با فلفل قرمز دستور العمل زیر به این دلیل است که لعنتی داغ، ممکن است مورد علاقه من باشد! من چند ترکیب مخفی و نکاتی برای خامه تر کردن آن بدون استفاده از لبنیات دارم، و آنها به طور جدی مورد علاقه خانواده هستند. این غذای عالی را برای شام آماده می کند، و همچنین یخچال پسند است، بنابراین واقعاً یک غذای اصلی زمستانی است.

به دنبال غذاهای مغذی هستید؟

جلوترش رو نگاه نکن! ما یک برنامه غذایی ساده و مغذی 7 روزه رایگان (طراحی شده برای دو نفر!) راه اندازی کردیم که فاقد گلوتن، بدون لبنیات و سازگار با وگان است. این طرح بر روی غذاهایی تمرکز می کند که بدن شما را تغذیه می کند و در عین حال احساس رضایت و احساس رضایت شما را حفظ می کند. جایزه؟ این شما را در مورد خلاقیت در آشپزخانه هیجان زده می کند! خواهید یافت:

  • دستور العمل های خوشمزه و آسان برای شما (و عزیز یا هم اتاقی شما) برای لذت بردن – شامل دسرها!
  • لیست مواد غذایی با همه چیزهایی که برای تهیه هر دستور غذا نیاز دارید
  • یک تقویم برنامه غذایی که شما را در وعده های غذایی هر روز هفته راهنمایی می کند

برای ثبت نام و دانلود برنامه غذایی رایگان اینجا کلیک کنید!

مرغ فلفل قرمز سالم در یک کاسه سفید در کنار تکه های لیمو و نصف آووکادو

مرغ سفید تند چیست؟

دستور العمل های سنتی فلفل قرمز دارای پایه ای از گوجه فرنگی، لوبیا مانند لوبیا قرمز و/یا لوبیا سیاه و معمولاً گوشت گاو است. روش دیگر، دستور العمل های فلفل قرمز با لوبیا سفید (یا نخود در این مورد)، معمولا مرغ و فلفل سبز ملایم درست می شوند. پایه آن معمولاً به جای گوجه فرنگی، آب گوشت است، گاهی اوقات با خامه یا خامه ترش.

راز مرغ خامه ای سفید تند بدون لبنیات

چیزی که در مورد این دستور پخت چیلی مرغ سفید منحصر به فرد است این است که آن را بدون خامه، شیر یا لبنیات تهیه شده استبا این حال، آبگوشت هنوز خامه ای است!

راز؟ از نخود مرزه استفاده کنید، کامل و سپس مخلوط کنید تا پوره ای غنی بسازید که در سوپ هم زده می شود تا جایگزین خامه یا شیری شود که اغلب در اکثر دستور العمل های مرغ چیلی سفید استفاده می شود.

معمولا مرغ سفید تند را با لوبیا سفید درست می کنند، البته من طعم و بافت نخود را بیشتر دوست داشتم، بنابراین ترجیح دادم از آن در این نسخه استفاده کنم و دینگ، خوشمزه شد.

مرغ تند سفید سالم در یک کاسه که روی آن برش های آووکادو قرار داده شده است

این مرغ سفید تند چیست؟

مرغ فلفل قرمز سالم با مواد ساده ای درست می شود که احتمالاً قبلاً در کمد و یخچال خود دارید و آن را به دستور العمل عالی برای تهیه غذا یا سرو در طول روز بازی تبدیل می کند. برای تهیه یک فلفل چیلی سفید سالم به موارد زیر نیاز دارید:

  • سبزیجات: شما به پیاز سفید، فلفل سبز ملایم و ذرت نیاز دارید.
  • ادویه ها: این فلفل را با زیره، پودر فلفل، پونه کوهی، گشنیز و نمک و فلفل فراوان پر می کنیم.
  • پروتئین ها: این مرغ سفید تند حاوی ران مرغ بدون استخوان (یا از سینه مرغ استفاده کنید) و نخود برای تقویت پروتئین است.
  • سوپ مرغ: از مقداری آب مرغ کم سدیم استفاده می کنیم تا فلفل ها را با هم بپزیم.
  • تزیینات و وسایل اضافی: من عاشق قرار دادن آهک برش خورده، گشنیز تازه، هالاپنو، نوارهای تورتیلا یا چیپس در بشقاب هستم!

طرز تهیه مرغ چیلی سفید در آرام پز

درست کردن مرغ تند و سالم و سفید در اجاق گاز آهسته آسان است!

  1. نخود را مخلوط کنید. با مخلوط کردن یکی از قوطی‌های نخود + آب (یا آبگوشت) مطابق دستورالعمل اصلی شروع کنید.
  2. مواد خود را اضافه کنید. سپس همه مواد را اضافه کنید (از جمله نخود کامل و نخود مخلوط شده) بجز آب لیمو و گشنیز به آرام پز شما. در این نسخه همچنین توصیه می‌کنم آب مرغ را در دستور غذا به میزان 1 فنجان کاهش دهید، زیرا آرام پز شما باعث غلیظ شدن و مایع اضافی در هنگام پختن سوپ می‌شود.
  3. آن را به آرامی بپزید. همه چیز را به مدت 3-4 ساعت با حرارت کم یا 6-7 ساعت با حرارت کم بپزید.
  4. مرغ را خرد کنید. مرغ را از آرام پز خارج کرده، خرد کنید، سپس آن را به آرام پز اضافه کنید، سپس آبلیمو و گشنیز را با هم مخلوط کنید.
  5. فصل کنید و لذت ببرید! با خیال راحت نمک و فلفل را تنظیم کنید یا چاشنی را زیاد کنید و سرو کنید!

مرغ تند سفید در یک کاسه که روی آن نوارهای تورتیلا و تکه های آووکادو قرار داده شده است

نکاتی برای نگهداری و انجماد

  • برای ذخیره سازی: این مرغ تند و سفید حدود 5 روز در یخچال نگهداری می شود. هنگامی که فلفل کاملاً خنک شد، آن را به سادگی در یک ظرف دربسته (یا در چندین ظرف، اگر می خواهید غذا درست کنید) بدون مواد اضافه قرار دهید و آن را در یخچال قرار دهید. برای گرم کردن مجدد آن، به سادگی آن را در مایکروویو با یک کاسه مخصوص مایکروویو انجام دهید، یا با خیال راحت آن را روی اجاق گاز گرم کنید. به محض اینکه آماده سرو شدید، تاپینگ های خود را اضافه کنید!
  • یخ می زند: بله، می توانید این مرغ فلفل قرمز را فریز کنید! طبق دستور بالا عمل کنید، اما به جای اینکه فلفل قرمز را در یخچال بگذارید، آن را تا 3 ماه در فریزر قرار دهید. برای گرم کردن مجدد، کافی است فلفل قرمز را یک شبه آب کنید و وقتی آماده خوردن شدید، آن را روی اجاق گاز یا مایکروویو گرم کنید.

دستور العمل های سالم تر فلفل قرمز را امتحان کنید

همه سوپ‌ها، خورش‌ها و فلفل‌های فلفلی‌تان را همین‌جا تهیه کنید!

امیدوارم این دستور ساده و سالم برای مرغ چیلی سفید را دوست داشته باشید! اگر چنین است، حتما یک بررسی و رتبه بندی بگذارید تا بدانم چگونه آن را دوست داشتید. لذت ببر، xo!

مرغ سفید سالم با فلفل قرمز

مرغ سفید تند سالم، خامه ای و خوشمزه است، اما بدون خامه! تهیه شده از فلفل قرمز، مرغ، ذرت و نخود مخلوط شده تا غلیظ و خامه ای شود. این دستور آسان برای مرغ فلفل قرمز را می توان در آرام پز درست کرد و مطمئناً به یک غذای مورد علاقه خانواده تبدیل می شود. با آووکادو، چیپس تورتیلا و گشنیز سرو می شود.

  • ½
    قاشق سوپخوری
    روغن زیتون
  • 1
    پیاز سفید متوسط، خرد شده
  • 1
    فلفل سبز (یا کمتر از 2 عدد فلفل هالاپینو، دانه شده و خرد شده) را می توان نرم کرد.
  • 1
    قاشق سوپخوری
    زیره آسیاب شده
  • 2
    قاشق های کوچک
    پودر فلفل قرمز
  • ¼
    قاشق کوچک
    گشنیز
  • 1/4
    قاشق کوچک
    چاشنی خشک
  • 4
    فنجان ها
    آب مرغ کم سدیم
  • 2
    (15 اونس) قوطی نخود، شسته و آبکش شده
  • ¾
    قاشق کوچک
    نمک، به علاوه بیشتر برای طعم دادن
  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • 1 1/2
    پوند یا پوند برای وزن
    ران مرغ بدون استخوان (یا سینه مرغ)
  • ½
    فنجان
    ذرت منجمد
  • 1
    آب لیمو متوسط
  • 1/3
    فنجان
    گشنیز تازه خرد شده
  • برای تزئین:
  • چیپس تورتیلا یا چیپس سیب زمینی
  • گشنیز اضافی
  • برش های آووکادو
  • گوه آهک اضافی

  1. روغن زیتون را به یک فر بزرگ هلندی یا قابلمه بزرگ اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​رو به بالا قرار دهید. پیاز و فلفل سبز را اضافه کنید و حدود 3-4 دقیقه تفت دهید تا نرم شوند.

  2. سپس زیره، پودر چیلی، گشنیز و پونه کوهی خشک را اضافه کنید. اجازه دهید ادویه ها به مدت 30 ثانیه دم بکشد، سپس آب مرغ، 1 قوطی نخود آبکش شده (حدود 1/2 فنجان نخود)، سینه مرغ نپخته، نمک و فلفل را اضافه کنید. 20-30 دقیقه روی حرارت متوسط ​​کم بجوشانید.

  3. بعد از 20 دقیقه مرغ را با قاشق سوراخ کرده و با دو چنگال خرد کنید. سپس آبلیموی تازه و گشنیز را اضافه کنید.

  4. در نهایت، باقیمانده نخود شسته و آبکش شده (1/2 فنجان نخود) و ½ فنجان آب (یا آب گوشت) را به مخلوط کن اضافه کنید. مخلوط کنید تا کاملا یکدست شود، در صورت نیاز کمی آب اضافه کنید.

  5. نخود مخلوط شده را در کاسه سوپ بریزید، سپس ذرت، آبلیمو و گشنیز را اضافه کنید. اجازه دهید سوپ بپزد و 5 تا 10 دقیقه دیگر بجوشد. در صورت تمایل با چیپس تورتیلا و یک تکه لیموترش و آووکادو اضافه سرو کنید. 4. لذت ببرید!

این را در آرام پز خود درست کنید: همه مواد را اضافه کنید بجز آب لیمو و گشنیز به آرام پز شما. همچنین توصیه می‌کنم آب مرغ را در دستور غذا 1 فنجان کاهش دهید، زیرا آرام پز شما در حین پختن سوپ، تراکم و مایع اضافی ایجاد می‌کند. 3-4 ساعت با حرارت زیاد یا 6-7 ساعت با حرارت کم بپزید. مرغ را بردارید و خرد کنید و دوباره به آرام پز اضافه کنید و آبلیمو و گشنیز را اضافه کنید. مزه دار کنید. این هست!

برای دستورالعمل های نگهداری و انجماد به جزوه کامل مراجعه کنید!

خوراک

سهام: 4 وعده

اندازه سرو: 1 وعده (بر اساس 4)

کالری: 495 کالری

چربی: 17.8 گرم

چربی های اشباع شده: 3.3 گرم

کربوهیدرات ها: 42 گرم

اساسی: 8.4 گرم

قند: 8.8 گرم

پروتئین: 45.7 گرم

دستور غذا: Monique Falls // آشپزخانه جاه طلب | عکاسی: بخور عشق بخور

این پست در ابتدا در 1 ژانویه 2019 منتشر شد و در 6 ژانویه 2022 بازنشر شد.