لیست وعده های غذایی ناشتا با کربوهیدرات کم کتو برای هفته 3


برنامه های غذایی کم کربوهیدرات کتو هر هفته مستقیماً به ایمیل شما ارسال می شود!

آیا تصمیم شما برای سال نو این بود که برنامه ریزی غذایی بیشتری انجام دهید؟ اگر چنین است، آیا متوجه شده اید که وقتی فعالیت های خانوادگی یا سفرهای غیرمنتظره به پزشک اتفاق می افتد، ممکن است دشوار شود. من آنجا بوده‌ام و به خوبی می‌دانم که خوردن شام هر شب پشت میز چقدر سخت است، به خصوص اگر شما و شوهرتان بچه‌ها را در جاهای مختلف اداره می‌کنید.

داشتن یک برنامه شام ​​برای آخر هفته برای هفته بعد نه تنها خرید غذا را آسانتر و سریعتر می کند، بلکه زمانی که بدانید برای شام چه چیزی است، زمان بیشتری برای نفس کشیدن به شما می دهد.

اگر سعی می‌کنید به رژیم کم کربوهیدرات و/یا کتو پایبند باشید، برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی کلیدی برای ادامه مسیر است. به همین دلیل است که من بسیار خوشحالم که می توانم این گزینه برنامه ریزی غذا را در وب سایت خود ارائه دهم. همه دستور العمل های من دارای کربوهیدرات کم، کتو و تایید خانواده هستند.

شما یک برنامه شام ​​برای هر شب هفته همراه با طرفین دریافت می کنید و یکشنبه من 2 تا 3 ایده برای درست کردن صبحانه به شما می دهم تا در هفته کاری و مدرسه نگران نباشید. البته لیست خرید نیز در آن گنجانده شده است.

عضویت ما ساده است. می توانید برای امتحان آن به مدت یک ماه ثبت نام کنید یا می توانید برای عضویت سالانه ثبت نام کنید. هر جمعه یک برنامه غذایی به ایمیل شما می آید. قبل از شروع برنامه غذایی خود در روز یکشنبه، زودتر می توانید برای خرید غذا اقدام کنید.

شما می توانید برنامه غذایی و لیست خرید خود را مشاهده و چاپ کنید. اگر غذا را دوست ندارید، فقط آن را حذف کنید و غذای دیگری را که دوست دارید جایگزین کنید. لیست خرید به صورت خودکار تنظیم می شود. این بهترین نرم افزار موجود برای یک برنامه منوی قابل تنظیم است.

بسیاری از برنامه های غذایی کم کربوهیدرات یا کتو به شما این امکان را نمی دهند که حذف کنید، اضافه کنید، با یک لیست خالی شروع کنید و در صورت تمایل لیست خود را ایجاد کنید.

می توانید از بین سه گزینه برنامه غذایی انتخاب کنید:

  1. برنامه غذایی کم کربوهیدرات شامل صبحانه، ناهار، شام و میان وعده با 40 گرم کربوهیدرات خالص یا کمتر در روز است.

  2. برنامه غذایی کتو شامل صبحانه، ناهار، شام، و میان وعده با 20 گرم کربوهیدرات خالص یا کمتر در روز است.

  3. برنامه غذایی ناشتا متناوب شامل دو وعده غذایی در روز به همراه یک میان وعده با پروتئین/چربی بالا با حداکثر 20 کربوهیدرات در روز باشد.

در اینجا نگاهی اجمالی به برخی از دستور العمل های برنامه غذایی ما در هفته آینده داریم!