قلب سالم شهرهای قدرتمند


قلب و EKG با منشا نارنجی

ماه فوریه ماه قلب آمریکا است و هیچ زمان بهتری برای قدردانی از مزایای تناسب اندام قلب و قلب قوی تر وجود ندارد! بیماری های قلبی مهمترین علت مرگ و میر در ایالات متحده است که از هر چهار مرگ یک نفر را شامل می شود1به ورزش قلبی عروقی نقش مهمی در کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی ، بلکه خطر بیماری های قلبی ، فشار خون بالا ، دیابت و سکته مغزی دارد.2به

وقتی به تمرینات قلبی فکر می کردم ، یک قیاس شگفت انگیز با تجربه اخیرم در تکمیل چندین پروژه بهبود خانه پیدا کردم. ظرف چند ماه ، خانه من به یک آبگرمکن جدید ، یک سیستم AC و تعمیر اساسی عایق نیاز داشت. اگرچه این سیستم ها معمولاً در هنگام کار صحیح مورد توجه قرار نمی گیرند ، اما برای زندگی روزمره و کیفیت زندگی من مهم هستند. تمرکز من می تواند بر لذت کار و بازی روی دیوارهای یک خانه راحت ، سازگار و کارآمد باشد.

آمادگی قلبی عروقی توانایی قلب شما و توانایی رگ های خونی برای رساندن اکسیژن به بدن به ماهیچه های فعال است. ما نمی توانیم آن را ببینیم و مانند یک آبگرمکن یا یک سیستم AC ، می توانیم آن را بدیهی تلقی کنیم ، اما بر نحوه عملکرد و بازی ما تأثیر می گذارد. ممکن است برای بهبود یا حفظ سیستم قلبی عروقی تلاش زیادی لازم باشد ، اما ارزش آن را دارد! اگر قلب ما خالص و قوی باشد ، سلامتی و کیفیت زندگی ما سود خواهد برد. در سطح روزانه ، تمرینات قلبی می تواند با تمرکز بر کار ، بهره وری ما را بهبود بخشد ، به ما انرژی بیشتری برای بازی با نوه هایمان بدهد یا ما را تشویق به پیاده روی نیم مایل بیشتر برای رسیدن به خروجی شهر کند.

حداکثر 10:٪ یا افرادی که از دستورالعمل های فعالیت هوازی 2020 پیروی می کنندبهترین راه برای بهبود و حفظ ضربان قلب استفاده از فعالیت بدنی است که ضربان قلب شما را حداقل به شدت متوسط ​​افزایش می دهد. تنها 50 درصد از بزرگسالان آمریکایی گزارش می کنند که مقدار توصیه شده 150 دقیقه در هفته است. مدیسون ، WI شهری است که اولین رتبه بندی تناسب اندام 2020 را 65، و Laredo ، TX پایین ترین رتبه را دارد و تنها 34 people از افراد سطح عملکرد توصیه شده را گزارش می دهند. از این اطلاعات مفید برای یادگیری نحوه نظارت بر شدت تمرین خود استفاده کنید.

انتخاب نهایی برای فعالیت بدنی برای همه است. با این حال ، منابع زیست محیطی و سیاست های زیست محیطی در جامعه به این سطوح فردی از فعالیت بدنی و در نهایت آمادگی قلبی کمک می کند یا مانع آن می شود. امکان دسترسی به امکانات تفریحی و پارک ها همه ساکنان فرصت های بیشتری را برای فعالیت بدنی فراهم می کنند. طبق داده های جمع آوری شده از Fitness Guide ، 100٪ بوستون ، MA و سان فرانسیسکو ، ساکنان CA در فاصله 10 دقیقه پیاده روی تا پارکینگ هستند. دایرکتوری تناسب اندام همچنین دارای امکانات تفریحی منحصر به فردی از زمین های بازی (مدیسون 6.9 در هر 10000 نفر) تا استخرهای عمومی شنا (تحت رهبری کلیولند ، OH با 11 نفر در هر 100.000 نفر) است. مقیاس وسیع سیاست های کامل جاده ای که زیرساخت های ایمن را فراهم می کند که از نظر زیبایی برای پیاده روی فعال و دوچرخه سواری خوشایند است ، می تواند راههای مهمی برای افزایش فعالیت بدنی و بهبود تناسب اندام باشد. شهرهای سراسر کشور در حال اتخاذ و اجرای سیاست های قوی بزرگراه هستند ، مانند نیواورلئان ، LA ، سیاتل ، WA ، St. لوئیس ، MO و بوفالو ، نیویورک.

من سرانجام تصمیم به بهبود خانه گرفتم ، با این حال ، من از منابع محلی و دولتی و برنامه های ارتقاء جاده پشتیبانی کردم که تصمیم من را آسان تر کرد. ارتقاء سلامت قلب برای هر یک از اعضای جامعه باید به عنوان یک اولویت فردی و اجتماعی مانند بهبود خانه ما در نظر گرفته شود. در سطح مناسب شهر ، در قلب هر ساکن است که فعالیت خود را هدایت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت قلب و فعالیت بدنی ، منابع سلامت قلب ACSM را بررسی کنید.

نویسنده: آماندا بلوچ ، دکتری ، دانشگاه ماساچوست آمهرست

نقل قول

  1. Virani SS ، Alonso A ، Benjamin EJ ، Bittencourt MS ، Callaway CW ، Carson AP ، و همکاران. ارقام بیماری های قلبی و سکته مغزی – بروزرسانی 2020: گزارش انجمن قلب آمریکا برای علائم خارجی. مدار. 2020 ؛ 141 (9): e139– e596.

2. Ozemek C ، Laddu DR ، Lavie CJ ، Claeys H ، Kaminsky LA ، Ross R ، Wisloff U ، Arena R ، Blair SN. به روز رسانی نقش بهداشت قلب ، فعالیت بدنی و فعالیت بدنی در پیشگیری و خطر سلامت قلب و عروق. Prog Cardiovasc Dis. 2018 نوامبر-دسامبر ؛ 61 (5-6): 484-490. doi: 10.1016 / j.pcad.2018.11.005. Epub 2018 نوامبر 13. PMID: 30445160.

دیدگاهتان را بنویسید