فوتبالیست ها – ظرفیت ریه های خود را افزایش دهید

فوتبال، یا فوتبال، همانطور که در کشوری معروف است که عظمت واقعی بازی را نمی شناسد، یکی از چالش برانگیزترین ورزش های جهان است. چه در یک خیابان، یک زمین یا استادیوم بازی کنید، می‌دانید که بازی چقدر می‌تواند سخت باشد، حتی اگر هنوز سرگرم‌کننده باشد. فوتبال شامل دویدن زیاد به جلو و عقب برای مهاجمان و حتی مدافعان است (در اینجا به شما نگاه می‌کنیم، سرخیو راموس، شما مدافعی که برای رسیدن به گل ادامه می‌دهید، شما). حتی دروازه‌بان‌ها نیز شرایط بسیار سختی دارند، زیرا آنها باید همیشه آماده باشند تا مانند پرتابه‌های انسانی خود را به گوشه‌های عجیب و غریب محوطه دروازه پرتاب کنند. جای تعجب نیست که بازیکنان به زودی نفس خود را از دست می دهند و باید با یک بازی بالقوه بسیار طولانی روبرو شوند که از قبل خسته شده اند. این مقاله بر روی اقداماتی که ممکن است برای افزایش ظرفیت ریه انجام دهید، و مزایا و معایب مربوطه تمرکز خواهد کرد.

وضعیت‌های خاصی وجود دارد که می‌توانید برای به حداکثر رساندن ظرفیت ریه بگیرید. به عنوان مثال، بالا بردن بازوها می تواند به ریه های شما فضای بیشتری برای انبساط بدهد. این می تواند برای دروازه بانانی که اغلب مجبورند دست های خود را بالا نگه دارند کاملاً مناسب باشد. با این حال، درخواست‌های فوری بازی ممکن است سایر حالت‌های تنفسی را غیرعملی کند، یا ممکن است متوجه شوید که آنها فقط احمقانه به نظر می‌رسند، و شما نمی‌خواهید آن را در مقابل یک استادیوم پر از تماشاگر انجام دهید.

سایر روش های تقویت تنفس شامل رژیم غذایی شما می شود. به عنوان مثال، برخی از خوانندگان سعی می کنند از گوشت اجتناب کنند، زیرا روند هضم آهسته مانع استفاده از دیافراگم می شود. متأسفانه، ممکن است عاقلانه نباشد که یک ورزشکار همان چیزی را امتحان کند، زیرا احتمالاً به تمام پروتئینی که می توانید دریافت کنید نیاز خواهید داشت. با یک متخصص مورد اعتماد مشورت کنید و بپرسید که آیا می توانید پروتئین خود را از منابع دیگری مانند غذاهای حاوی سویا دریافت کنید. یا شیک های پروتئینی

به عبارت دیگر، زمانی که سعی می کنید روشی را برای بهبود تنفس خود انتخاب کنید، همیشه باید سایر الزامات حرفه خود را در نظر داشته باشید. شما به یکی نیاز دارید که مانورهایی را که در زمین انجام می دهید محدود نکند، شما را در مقابل هواداران و مخالفان شرمنده نکند، یا برنامه تغذیه شما را به خطر اندازد.

با این حال، اجازه ندهید که عوارض یافتن روش مناسب شما را دلسرد کند. خوب نفس کشیدن بسیار مهم است. اگر موقعیت شما به دویدن زیاد نیاز دارد، ماهیچه های شما به همان اندازه که می توانند به اکسیژن احتیاج دارند. آسیب هایی مانند کشیدگی تاندون ها حتی اگر مجبور نباشید زیاد بدوید، عادات تنفسی شما همچنان اهمیت دارد. برای مثال، هدف‌ها باید همیشه هوشیار و متمرکز باشند. از آنجایی که مغز یک اکسیژن ساز بدنام است، به یک سیستم تنفسی عالی نیاز دارید تا توپی که از زاویه ای عجیب و غیرمنتظره به سمت شما می آید را از دست ندهید.