فهرست وعده‌های غذایی ناشتا کتو کم کربوهیدرات برای هفته چهارم


برنامه های غذایی کم کربوهیدرات کتو هر هفته مستقیماً به ایمیل شما ارسال می شود!

پس از پایان ژانویه، برنامه های غذایی 30٪ تخفیف ما نیز منقضی می شود. همچنان می توانید عضویت برنامه غذایی ماهانه یا سالانه دریافت کنید. ما برنامه های غذایی کم کربوهیدرات و کتو را برای شما ایجاد می کنیم و همچنین یک لیست خرید ارائه می دهیم. اگر یک وعده غذایی چیزی نیست که می خواهید، می توانید آن را حذف کنید و لیست خرید اصلاح می شود. همچنین می توانید چیز دیگری را که دوست دارید اضافه کنید. برای اطلاع از تعداد کربوهیدرات در هر برنامه غذایی زیر را بخوانید و این آخر هفته را شروع کنید!

می توانید از بین سه گزینه برنامه غذایی انتخاب کنید:

  1. برنامه غذایی کم کربوهیدرات شامل صبحانه، ناهار، شام و میان وعده با 40 گرم کربوهیدرات خالص یا کمتر در روز است.

  2. برنامه غذایی کتو شامل صبحانه، ناهار، شام، و میان وعده با 20 گرم کربوهیدرات خالص یا کمتر در روز است.

  3. برنامه غذایی کتو برای روزه داری متناوب شامل 2 وعده غذایی در روز به همراه یک میان وعده با پروتئین/چربی بالا با حداکثر 20 کربوهیدرات در روز.

عضویت ما ساده است. می توانید برای امتحان آن به مدت یک ماه ثبت نام کنید یا می توانید برای عضویت سالانه ثبت نام کنید. هر جمعه یک برنامه غذایی به ایمیل شما می آید. قبل از شروع برنامه غذایی خود در روز یکشنبه، زودتر می توانید برای خرید غذا اقدام کنید.

شما می توانید برنامه غذایی و لیست خرید خود را مشاهده و چاپ کنید. اگر غذا را دوست ندارید، فقط آن را حذف کنید و غذای دیگری را که دوست دارید جایگزین کنید. لیست خرید به صورت خودکار تنظیم می شود. این بهترین نرم افزار موجود برای یک برنامه منوی قابل تنظیم است.

بسیاری از برنامه های غذایی کم کربوهیدرات یا کتو به شما این امکان را نمی دهند که حذف کنید، اضافه کنید، با یک لیست خالی شروع کنید و در صورت تمایل لیست خود را ایجاد کنید.

در اینجا نگاهی اجمالی به برخی از دستور العمل های برنامه غذایی ما در هفته آینده داریم!