فریزبی نهایی یک تمرین عالی است (ورزش، پروتئین آب پنیر، و کاهش وزن)

فریزبی نهایی دیگر یک ورزش حاشیه ای نیست که مردم در زمان استراحت ناهار در دبیرستان انجام دهند. Ultimate Frisbee یکی از سریع ترین ورزش های در حال رشد در آمریکا محسوب می شود. چرا چنین افزایش ناگهانی در مشارکت در Ultimate Frisbee وجود داشته است؟ بسیاری معتقدند این به دلیل سادگی بازی است. چون در طول بازی خطاهای خود را خطاب می‌کنید، نیازی به حضور مقامات نیست و تجهیزات زیادی برای خرید وجود ندارد، فقط یک فریزبی بخرید و آماده بازی هستید. قوانین بسیار ساده هستند. شما فریزبی را به یک نفر دیگر در تیم خود پرتاب می کنید که آن را می گیرد و می ایستد. سپس هم تیمی شما باید فریزبی را به یکی دیگر از اعضای تیم شما پرتاب کند. این کار تا زمانی که به منطقه پایانی خود برسید یا فریزبی را رها کنید ادامه می یابد. اگر فریزبی را رها کنید، تیم دیگر مالکیت را در اختیار می گیرد و آنها شروع به پاس دادن به سمت منطقه انتهایی خود می کنند. قرار نیست هیچ تماس فیزیکی برای متوقف کردن گیرنده‌های فریزبی وجود داشته باشد، همچنین نمی‌توانید بالای سر فردی که فریزبی را پرتاب می‌کند باشید (قانون هاله سه پا در اطراف پرتاب‌کننده وجود دارد).

اگرچه بازی ساده است، اما تمرینی که دریافت خواهید کرد اینطور نیست. Ultimate Frisbee یک بازی با حرکت مداوم است. شما همیشه در حال حرکت هستید، چه در حال باز شدن برای گرفتن فریزبی یا اگر در حال بازی دفاعی هستید و سعی می کنید یک پاس ضعیف را از بین ببرید. این حرکت مداوم در مقایسه با بسکتبال، تنیس، فوتبال یا هر ورزش دیگری که شامل توقف های مکرر در بازی است، تمرین بسیار بهتری به شما می دهد. حرکت مداوم ضربان قلب شما را افزایش می دهد.

در طول مدتی که تمرین می کنید ضربان قلب شما بهترین مانیتور تمرینی است که دریافت می کنید. شما می خواهید ضربان قلب شما در حین تمرین در مناطق خاصی باقی بماند. اگر قلب شما بین 60 تا 80 درصد حداکثر ضربان قلب شما می تپد، پس در منطقه خوبی برای چربی سوزی هستید. بدن شما احساس نمی کند که باید ذخایر سریع انرژی را بسوزاند تا انرژی کافی برای تکمیل فعالیت بدنی که انجام می دهد داشته باشد. این چربی های ذخیره شده در بدن شما را مهار می کند که مدت زمان بیشتری طول می کشد تا بدن شما به انرژی تبدیل شود. اگر ضربان قلب شما بیش از 80 درصد حداکثر باشد، در منطقه تمرین قلبی هستید. این ناحیه از ضربان قلب شما برای افزایش استقامت و کمک به ایجاد عضلات بدون چربی بسیار عالی است. در حین بازی Ultimate Frisbee متوجه خواهید شد که تقریباً همیشه در این دو ناحیه ضربان قلب هستید.

درست مانند سایر ورزشکاران، افرادی که فریزبی Ultimate بازی می کنند باید از زمانی که این ورزش را انجام می دهند بیشترین بهره را ببرند. بهترین راه برای اطمینان از تمرین کامل، داشتن یک برنامه غذایی خوب است. افزودن پروتئین به رژیم غذایی راه خوبی برای کمک به بدن برای ساخت عضله بدون چربی است. عضله بدون چربی به بدن شما کمک می کند تا چربی بیشتری بسوزاند و در نتیجه وزن بیشتری از دست خواهید داد. علاوه بر این، عضله بدون چربی نیز به شما کمک می کند تا عملکرد بهتری در زمین داشته باشید. بلافاصله پس از ورزش، ایده خوبی است که به بدن خود مقدار زیادی پروتئین بدهید. یک راه خوب برای دریافت این پروتئین، مصرف مکمل پروتئین آب پنیر است. هضم پروتئین آب پنیر برای بدن آسان است و همچنین بیش از 90 درصد پروتئین خالص می دهد که بالاتر از سایر مخلوط های پروتئینی است.

Ultimate Frisbee یک ورزش جدید است که در حال افزایش است. اگر به دنبال یک ورزش سرگرم کننده برای انجام دادن هستید، و ورزشی که به شما کمک می کند تا تمرین خوبی داشته باشید، فریزبی Ultimate را امتحان کنید.