فال حافظ چهارشنبه با تفسیر تفصیلی (امروز و فردا)



فال حافظ چهارشنبه
فال حافظ چهارشنبه

⭐️ برای دیدن فال حافظ چهارشنبه روی دکمه زیر کلیک کنید

فال حافظ آنلاین

چگونه برای گرم ماندن در چهارشنبه انگیزه ایجاد کنیم و آماده شویم؟

یک چهارشنبه دیگر از راه رسید. و شما در شرف تبدیل یک روز زیبای دیگر به خاطره ای فراموش نشدنی هستید. آیا می دانید که امروز هنوز وجود دارد تفل به دیوان حافظ و شروع به غرق شدن در کلمات امید و قدرت شعرهایش کرد؟ حتی اگر فقط چند دقیقه وقت داشته باشید. از این فرصت استفاده کنید!

همه ما روزهای خوب و بد زیادی را پشت سر گذاشتیم. روزی که هیجان تجربه های جدید و اتفاقاتی که مدت ها منتظرش بودیم ما را خیلی زود از خواب بیدار می کند.

یا روزهایی که به هر دلیلی انگیزه بلند شدن از رختخواب را نداریم. چه رسد به اینکه روز خود را با اشتیاق شروع کنید. یک احساس ناخوشایند که اگرچه دائمی نیست اما تجربه هر از گاهی بسیار آزاردهنده است.

اگر می خواهید هر روز صبح را با روحیه خوب و سرشار از انگیزه شروع کنید تا از لحظه بیدار شدن از خواب یک روز مثبت و پربار خلق کنید. چه راهی بهتر از انجام چند تمرین انگیزشی در صبح که بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد، توجه کنید و از آن استفاده کنید.

1. زود بیدار شوید

حتما شنیده اید که سحرخیزان موفق هستند. فعال تر و در برابر موانع و مشکلات زندگی مقاوم تر است

زود بیدار شدن به شما زمان بیشتری می دهد. که می توانید از آن برای خوردن یک صبحانه سالم، ورزش یا حتی انجام کارهای مورد علاقه خود استفاده کنید.

همچنین، هر چه صبح وقت بیشتری داشته باشید، کمتر عجله خواهید داشت. و هر چه بیشتر برای یک روز جدید آماده باشید.

2. یک صبحانه خوشمزه بخورید.

تو چیزی هستی که می خوری و آنها می گویند که میوه ها و سبزیجات بیشتری در طول روز می خورید. شما شادتر و خلاق تر خواهید بود. این یک انگیزه عالی برای اضافه کردن غذاهای کامل به رژیم غذایی شما است.

به یاد داشته باشید، اگر به صبحانه اهمیت زیادی نمی دهید. یا اصلا صبحانه نخورید تمام صبح گرسنه خواهید بود و نمی توانید به اندازه کافی روی امور خود تمرکز کنید.

3. ساعت را تنظیم کنید

شکی نیست که محیط اطراف تاثیر زیادی بر روحیه شما دارد. حتی اگر نمی توانید خیلی چیزها از جمله آب و هوا یا ترافیک را کنترل کنید، حداقل می توانید ساعت زنگ دار خود را کنترل کنید، درست است؟!

تنظیم ساعت در زمان مناسب می تواند خلق و خوی شما را در طول روز تغییر دهد. بهتر است آهنگی را انتخاب کنید که متناسب با روحیه شما باشد. تا صبح راحتتر از خواب بیدار شوید

4. ورزش کنید

بدیهی است که ورزش برای سلامتی شما مفید است. و سطوح انتقال دهنده های عصبی سروتونین و دوپامین را افزایش می دهد که گفته می شود تأثیر قابل توجهی در کاهش خطر افسردگی دارند.

از طرفی ورزش باعث بهبود خلق و خو و حافظه بلند مدت می شود. به زود بیدار شدن و افزایش انرژی در صبح کمک می کند. و برای افزایش تعهد و انگیزه موثر است

با تمام این مزایا چرا صبح خود را با یک تمرین فعال شروع نمی کنید؟

5. با “چرا” شروع کنید

معمولا وقتی برای امروز برنامه خاصی ندارید و نمی دانید چرا باید چهارشنبه جدیدی را شروع کنید. برای شما بسیار سخت خواهد بود که با اشتیاق از خواب بیدار شوید.

سعی کنید انگیزه درونی ناشی از لذت بردن از کار و فعالیت خود را تقویت کنید. زیرا از انگیزه های بیرونی مانند پول و شهرت موثرتر است.

به عنوان مثال، به خود یادآوری کنید که چرا این شغل را انتخاب کردید و چه چیزی باعث شد آن را به خوبی انجام دهید، علاوه بر این، هر روز صبح، جمله ای را مرور کنید که هیجان شما را برانگیخت.

6. دستاوردهای خود را به خود یادآوری کنید.

خوب است دلایل کافی برای رضایت از کار انجام شده در ذهن داشته باشید. اما در مشاغل چالش برانگیز، مانند زمانی که فروش خوبی ندارید. شما توسط رئیس مقصر هستید یا یک فرصت خوب را از دست داده اید.به بیش از چند دلیل نیاز دارید.

توصیه من به شما این است که فهرست دستاوردهای خود را تهیه کنید و آن را در جایی جلوی چشمان خود قرار دهید. تا بتوانید هر روز صبح که در حال بدی هستید تماشا کنید تا شروع کنید و به خود افتخار کنید.

7. کاری را انجام دهید که شما را خوشحال می کند.

حتما شنیده اید که رضایت از زندگی شخصی منجر به رضایت شغلی می شود. آنها همچنین می گویند شادی رابطه نزدیکی با بازیگری شما دارد. هم در محیط کار و هم در سلامت

بنابراین هر روز صبح زمانی را به کارهایی اختصاص دهید که شما را خوشحال می کند. شاید یک فصل از کتاب مورد علاقه خود را بخوانید. یک فنجان قهوه بنوشید یا طلوع خورشید را تماشا کنید

8. اهداف خود را به خود یادآوری کنید.

مهم نیست چقدر زندگی و کار خود را دوست دارید. روزهایی وجود دارد که احساس می کنید برای ادامه دادن به جلو تلاش می کنید، و تا زمانی که اجازه ندهید این روزها مانع شما شوند، اشکالی ندارد.

به علاوه گاهی انگیزه و اشتیاق درونی برای حرکت به تنهایی کافی نیست. در این لحظات گل وارد می شود.

واقعا چرا این کار را می کنی؟ شاید کسب درآمد است. شاید بخواهید موقعیت بهتری داشته باشید، یا شاید بتوانید با آن پول خانه جدیدی بخرید.

در روزی که هیچ چیز به شما الهام نمی دهد به خودتان بگویید که چیزهای خوب را از دست می دهید. اگر 110% را وارد نکنید چه؟

9. تخت خود را مرتب کنید.

چیدن تخت خواب فوراً به شما احساس موفقیت می دهد. و حالت روحی خوبی ایجاد کند همچنین استرس را کاهش می دهد و شما را برای سایر برنامه های روزانه مفید آماده می کند.

همچنین فقط یک یا دو دقیقه طول می کشد.

10. سعی کنید بنویسید

شروع روز با نوشتن یک دایره لغات حدوداً 750 کلمه ای می تواند به پاکسازی ذهن شما کمک کند. بیشتر تمرکز کن و قدرت تغییر زندگی را افزایش دهید

پس هر روز صبح را قبل از بیدار شدن ذهنتان شروع کنید و حدود نیم ساعت بنویسید. سعی کنید به جای وسایل الکترونیکی از قلم و کاغذ برای نوشتن استفاده کنید. زیرا گفته می شود که گذاشتن قلم روی کاغذ به شما کمک می کند تا بهتر با افکار واقعی خود و منطق پشت اعمال خود ارتباط برقرار کنید.

11. مراقبه کنید

مدیتیشن سیستم عصبی پاراسمپاتیک شما را تحریک می کند و به شما احساس آرامش عمیق می دهد.

به عبارت دیگر حتی اگر دیشب فقط شش ساعت خوابیده باشید. اندورفین های تولید کننده انرژی که در طول مدیتیشن ایجاد می شوند می توانند انرژی کافی برای داشتن یک روز خوب به شما بدهند. بدون عوارض جانبی مواد غذایی انرژی زا

همچنین ثابت شده است که مدیتیشن سردرد را کاهش می دهد. مقابله با استرس و خودگویی منفی را کاهش دهید

و در نهایت… مهمترین کاری که باید هر روز صبح انجام دهید این است که مراقب خود باشید. و مهم نیست که برنامه صبحگاهی شما چیست. سعی کنید به بدن و ذهن خود آنچه را که برای شادابی، انرژی و انگیزه نیاز دارد، بدهید.

فال حافظ کوکا