شکر روش های آسان به قدرت می توانید داشته باشید را بهبود می دهد به همان اندازه قدتان بلندتر شود؟

چه قندهایی برای توسعه خالص قد {مفید} هستند؟ بلعیدن کربوهیدرات مفید برای بهبود قد به رویکرد 4 خوب {چیست}؟

کربوهیدرات‌ها امروزه همراه خود عالی طرز در نظر گرفته شده جدیدترین مورد کلمه قرار گرفته‌اند! وقتی به کربوهیدرات ها در نظر گرفته شده می کنید، چه یک چیز به ذهنتان می رسد: نان سبوس دار، برنج باسماتی سوزان، فتوچینی لطیف، ذرت {بو} دانش معاصر، سیب زمینی شیرینی خالص، کرفس ترد، ذرت معاصر تابستانی، هلو آبدار هر دو انبه شیرینی، عالی غذای معاصر موز، لوبیا پخته دلچسب، شیر آب خنک، اسموتی میوه های خوش ذوق و بسیاری دیگر.

همه شما این غذاهای مغذی می توانند کربوهیدرات، دسته مهمی به دلیل چرخ دنده مغذی، را به بشقاب می توانید داشته باشید اضافه کنند! قندها، نشاسته ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبرها: همه شما ممکن است به دسته منحصر به شخص خاص به دلیل خشن مغذی ها به تماس گرفتن کربوهیدرات ها تعلق دارند. شناخته شده به عنوان چرخ دنده مغذی قدرت زا، قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشاسته گاز عمده بدن ما می توانید داشته باشید برای بهبود قد هستند.

همه شما کربوهیدرات ها به دلیل سه م componentلفه خیلی شبیه کربن، هیدروژن را انتخاب کنید و انتخاب کنید اکسیژن تشکیل شدند. عنوان “کربوهیدرات” به دلیل ترکیبی شیمیایی آن خواهد شد گرفته شده است. “Carbo-” به معنای کربن است. “-hydrate” به به معنی آب هر دو H2O است. برای تعیین بسیاری از انواع مختلف کربوهیدرات، این اجزا ابتدا در داخل واحدهای به صورت جداگانه مرتب می شوند. شکر به ساده به دلیل عالی هر دو 2 واحد {تشکیل شده است}. ممکن است “آسان” فکر می شوند. نشاسته را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر به دلیل واحدهای قند زیادی تشکیل شدند را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیشرفته تر هستند.

ممکن است به طور اضافی شگفتی کنید کدام ممکن است آیا قادر هستید همراه خود توانایی بلندتر شوید؟ اگر نشاسته به دلیل شکر {تشکیل شده است}، چرا سبک شیرینی ندارد؟ بعد مولکول تمایز را راه اندازی می تنبل. مولکول های نشاسته بالاتر هستند. برخلاف قندهای کوچکتر، مولکول‌های نشاسته آنقدر عظیم هستند کدام ممکن است روی گیرنده‌های کام نرم می توانید داشته باشید قرار نمی‌گیرند، متعاقباً سبک شیرینی ندارند. با این وجود عالی کراکر نشاسته ای را برای {مدتی} در داخل دهان شخصی حفظ کنید. هنگامی کدام ممکن است آنزیم های گوارشی خارج از آن در داخل بزاق نشاسته آن خواهد شد را به قند بازسازی می تنبل به همان اندازه آن خواهد شد را بالاتر تنبل، کراکر راه اندازی به سبک شیرینی می تنبل. مولکول های قند به بعد ای نوزاد هستند کدام ممکن است سبک خوبی داشته باشند. عالی کراکر بگیرید؛ بررسی کنید!

نشاسته را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر عالی عامل مشترک دارند. ممکن است پلی ساکارید هستند. «پلی» به معنای متعدد است. اگر به این نتیجه نهایی رسیده اید کدام ممکن است ممکن است به دلیل واحدهای قند زیادی تشکیل شدند، فقطً دقیق می گویید! ممکن است به ساده زنجیره های قند {طولانی} تر هستند. نشاسته به دلیل غذاهای طبیعی مشابه با برنج، ماکارونی، سیب زمینی، لوبیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید کالا غلات به انگشت می آید.

به دلیل پیشرفته به آسان! {به طور خلاصه}، این همان چیزی است که هنگام هضم نشاسته در حال وقوع است. در گذشته به دلیل اینکه ممکن است بتوانند به دلیل اسباب بازی گوارش می توانید داشته باشید به گردش خون می توانید داشته باشید خیس شدن شوند، به {ساده ترین} قندها تجزیه می شوند: گلوکز، گالاکتوز را انتخاب کنید و انتخاب کنید فروکتوز. سپس قندهای منفرد در داخل گردش خون می توانید داشته باشید به سلول های بدن ما می توانید داشته باشید منتقل می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل آنجا به قدرت بازسازی می شوند به همان اندازه بالاتر شوند. جدا از فیبر، کربوهیدرات ها – قندها را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشاسته ها – در کل هضم به قندهای به صورت جداگانه تجزیه می شوند. بدن ما می توانید داشته باشید برای منبع مفید غذایی می توانید داشته باشید تفاوتی قائل نمی شود.

مونوساکاریدها، مشابه با فروکتوز خارج از آن در داخل میوه، به دلیل در گذشته قندهای آسان ای هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید می توان ممکن است را همانطور که می توانند باشند بلعیدن کرد. این نزدیک به دی ساکاریدها: ساکارز، لاکتوز را انتخاب کنید و انتخاب کنید مالتوز صدق {نمی کند}. آنزیم های گوارشی نیز ممکن است را تجزیه می کنند. در میان اشخاص حقیقی به سختی کافی آنزیمی به تماس گرفتن لاکتاز تأمین {نمی کنند}. در داخل هضم لاکتوز هر دو قند شیر آب مسئله دارید.

چرا شکر اضافه شده را {محدود} کنیم؟ برای یکی، ممکن است به ساده انرژی دارند. آیا بسیاری از چرخ دنده غذایی سرشار به دلیل قندهای افزوده قدرت را تامین می کنند با این وجود چرخ دنده مغذی تا حدودی دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید می توانند گزینه جایگزین برای غذاهای مغذی تر، در کنار همراه خود ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی باشند. برای ارزیابی، آیا بسیاری از {سبزیجات} نشاسته ای، حبوبات (لوبیا خشک) را انتخاب کنید و انتخاب کنید کالا غلات چربی ها کمتری دارند با این وجود ویتامین های غذایی، چرخ دنده معدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر بیشتری دارند. دوم، قندهای افزوده شده – مشابه با نشاسته را انتخاب کنید و انتخاب کنید قندهای خالص – می توانند باعث پوسیدگی مینا شوند، ویژه به ویژه همراه خود مصرف کردن مکرر میان وعده.

تنها واقعی فیبر، پلی ساکارید اکنون نیست، در کل توسعه می توانید داشته باشید به طور معقولی در داخل بدن ما انگشت نخورده باقی {می ماند}. آیا بسیاری از حیوانات می توانند فیبر را هضم کنند. با این وجود، آنزیم های گوارشی انسان {نمی توانند} فیبر را به واحدهای نوزاد برای خیس شدن تجزیه کنند. متعاقباً فیبر {نمی تواند} منبع مفید قدرت برای توسعه قد باشد یا نباشد. دقیقاً همین کیفیت بالا است کدام ممکن است باعث می تواند باشد فیبر به طور منحصر به شخص خاص برای ارتقای سلامت می توانید داشته باشید به دلیل بهترین راه های اکنون نیست صحیح باشد یا نباشد.

به دلیل آنجایی کدام ممکن است واقعاً سرزنده می شوید را انتخاب کنید و انتخاب کنید قدتان بلندتر می تواند باشد، ممکن است به طور اضافی به انرژی بیشتری خواستن داشته باشید. اگر ابزار غذایی می توانید داشته باشید معمولاً آسیب ندیده است، قندهای اضافه شده می توانند مقداری به دلیل این قدرت اضافه شده را شناخته شده به عنوان انرژی اضافه شده تامین کنند. غذاهای غنی به دلیل کربوهیدرات همراه خود دقت تصمیم گیری در مورد شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید کالا غلات مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید غنی شده، میوه ها، {سبزیجات} را انتخاب کنید و انتخاب کنید لوبیا یک چیز بیش به دلیل صرف قدرت فراهم می کنند. کلمه زیادی به موقعیت ممکن است در داخل به مقیاس عقب تهدید {بیماری} قلبی، سکته مغزی، {فشار خون بالا} را انتخاب کنید و انتخاب کنید در میان سبک ها بیشتر سرطان ها شده است. آیا بسیاری از غذاهای «کربوهیدراتی» نیز ویتامین‌ها، چرخ دنده معدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیتوکمیکال‌های مهمی را فراهم می‌کنند. را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای پر فیبر فواید مختلفی دارند. {به همین دلیل است} کدام ممکن است قانون های غذایی قابل توصیه می کنند: معمولاً میوه ها، {سبزیجات} را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات رادیکال را همراه خود {فیبر بالا} {انتخاب کنید}.

غذاهای تشکیل کربوهیدرات همراه خود چرخ دنده مغذی می توانند به تغییر بار را انتخاب کنید و انتخاب کنید توسعه پشتیبانی کنند، ویژه به ویژه روزی کدام ممکن است همراه خود ورزش بدنی مشترک ترکیبی شوند. زمینه های تحقیقاتی عبارتند به دلیل: (1) غذاهای غنی به دلیل کربوهیدرات، به طور قابل توجهی غذاهای پر فیبر، ممکن است به طور اضافی به دلیل سیری حمایت کنند به همان اندازه اشخاص حقیقی خیلی کمتر وعده های غذایی بخورند؛ (2) عالی برنامه غذایی پر کربوهیدرات ممکن است به طور اضافی تشکیل انرژی کمتری برای مقدار یکسان وعده های غذایی نسبت به 1 غذای پرچرب باشد یا نباشد. برنامه غذایی مشارکت در می دهد؛ را انتخاب کنید و انتخاب کنید (3) کربوهیدرات های اضافه شده به بعد انرژی به دلیل دارایی ها اکنون نیست به چربی ها بدن ما بازسازی نمی شوند. گوش به زنگ باشید!

در داخل جوانان، عالی برنامه غذایی مغذی معمولاً باعث سلامت مینا‌ها می‌شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن خواهد شد‌ها را عظیم‌تر، قدرتمند‌تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سمت پوسیدگی مینا مقاوم‌تر می‌تنبل. چندین ماده مغذی به دلیل جمله کلسیم، فسفر را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین D قابل توجه بسیار مهم هستند. در داخل بزرگسالان، خریداری شده کلسیم {تأثیر} تا حدودی بر نگه داشتن سلامت مینا ها دارد. با این وجود همین چرخ دنده مغذی به قدرتمند حفظ استخوان فک می توانید داشته باشید پشتیبانی می تنبل.

کربوهیدرات ها غیر از نقشی پوسیدگی مینا دارند، ارتباط مستقیمی همراه خود اکثر مسائل بهزیستی ندارند. تا نه زیاد بلعیدن کنید! با این وجود، خیال های “کربوهیدرات” رایج هستند. در داخل همین جا مختصر ای به دلیل در میان تصورات غلط رایج نزدیک به “کربوهیدرات” در رها می شود.

وقتی انرژی مقدار بیش از حد از بلعیدن می کنید، 9 به ساده نشاسته را انتخاب کنید و انتخاب کنید قند، بدن ما می توانید داشته باشید پوندهای اضافه شده چربی ها بدن ما تأمین می تنبل. {اینها} جای می دهد انرژی مقدار بیش از حد از به دلیل کربوهیدرات ها، {چربی ها} هر دو پروتئین ها است. در حقیقت، انرژی اضافه شده به دلیل چربی ها ابتدا در گذشته به دلیل خریداری شده انرژی اضافه شده به دلیل کربوهیدرات ها به چربی ها بدن ما بازسازی می تواند باشد. شخصی شکر هم شرور نباید باشد. به عنوان جایگزین، مشکلات وزنی قابل انتساب به عالی تعامل داشتن پیشرفته، جو، عدم تحرک را انتخاب کنید و انتخاب کنید بهبود تصمیم گیری در مورد های غذایی است.