سیب کارامل کدو تنبل کدو تنبل: آشپزخانه را با Jan D’Atri تمیز کنید



سیب کارامل کدو تنبل از سرآشپز آشپزی RM ، Jan D’Atri.

سیب کارامل کدو تنبل کدو تنبل

ترکیب بندی:

  • 1 سیب (قرمز ، پوست کنده و خرد شده)
  • 2 قاشق چایخوری جایگزین Swerve Ultimate Sugar (شکر قهوه ای)
  • 1/2 قاشق چایخوری پای کدو تنبل
  • سس کارامل Walden Farms

دستورالعمل ها:

  1. ماهیتابه را روی حرارت ملایم گرم کرده و با اسپری آشپزی نچسب و بدون کالری اسپری کنید.
  2. سیب ها را اضافه کنید ، شکر قهوه ای را مخلوط کرده و پای کدو تنبل بپاشید.
  3. مدام دم کرده و هم بزنید تا سیب نرم شود و شکر حل شود.
  4. از روی حرارت بردارید و در کاسه های کوچک قرار دهید ، سس کارامل و سایر ادویه ها را از پای کدو بریزید.

رونوشت ویدئویی

آیا می توانید دسر خوشمزه تری در مقایسه با تکه های سیب کارامل شده ، که روی آن فلفل کدو بپاشید و سس کارامل بریزید تصور کنید؟ خوب ، بگذارید آن را وسوسه انگیزتر کنم. این دستور تا جایی که می توانید گناهکار است. در حقیقت ، تنها یک کالری در هر سیب مصرف می شود. در حال حاضر به راحتی می توانید از کوه سرخ غذا بخورید.

سیب کارامل کدو تنبل کدو تنبل ، نه تنها خوشمزه ، بلکه یکی از سریع ترین و ساده ترین دستور العمل هایی است که تا به حال تهیه کرده اید. در اینجا همه چیزهایی که نیاز دارید وجود دارد: من یک سیب در هر وعده ، از یک خانم صورتی صورتی ارگانیک ترد استفاده می کنم. برای شیرین کردن این وعده غذایی ، شکر صفر کالری بدون کربوهیدرات صفر ، شکر قهوه ای ، مقداری ادویه پای کدو تنبل و سس کارامل Walden Farms بدون چربی و بدون کالری را به آن اضافه کنید. پس بریم آشپزی کنیم.

یک سیب را بگیرید و پوست آن را بگیرید. این نوع ترد برای این غذا ایده آل خواهد بود. سپس مرکز را مرکز قرار دهید و به قطعات کوچکتر برش دهید. حالا من دوست دارم یک لیمو تازه بگیرم و سیب را کمی فشار دهم تا قهوه ای نشود و یک لمس کوچک کامل برای افزودن شیرینی به آن اضافه کنم. شما همچنین به قاشق چای خوری شکر قهوه ای نرم ، نصف قاشق چایخوری پای کدو تنبل احتیاج دارید و من می خواهم فقط کمی نمک به سیب اضافه کنم تا طعم آن بیشتر شود. بیایید به تابه برویم. اسپری آشپزی بدون کالری را روی ماهیتابه بپاشید ، دما را بالا ببرید و سپس تکه های سیب ، شکر قهوه ای ، پای کدو و کمی نمک را اضافه کنید. سپس فقط اجازه دهید خورش خوب بخورد.

البته ، شما می دانید که سیب برای شما بسیار مفید است. آنها سرشار از ویتامین C هستند. آنها با خطر کمتر بسیاری از بیماریهای جدی مانند دیابت و سرطان ارتباط دارند. و از آنجا که سرشار از فیبر و آب هستند ، یک غذای رژیمی عالی هستند زیرا مقداری سیر کننده دارند. حالا شما اغلب سیب ها را مخلوط کرده و می پزید تا نرم شوند اما پفکی نباشند. و این در مورد آن است. من فکر می کنم این غذا به عنوان یک دسر پاییزی و همچنین یک غذای جانبی برای فیله مرغ یا گوشت خوک بدون چربی ایده آل است. هنگامی که سیب ها آماده شدند ، آنها را در یک کاسه بریزید. کمی پای کدو تنبل بپاشید و در نهایت با سس کارامل Walden Farms ، بدون کالری اضافی ، بچکانید. سیب کارامل ادویه کدو تنبل: عاشق این دستور پاییزی زیبا شوید.

از RedMountainweightloss.com برای دستورالعمل های عالی غذا خوردن تمیز در Red Mountain دیدن کنید

جان د اتری سرآشپز رسمی در Red Mountain است و تعدادی فیلم آموزشی در مورد نحوه طبخ غذاهای سالم در اختیار بیماران قرار می دهد.

با تجربه زیاد در صنعت غذا به عنوان صاحب رستوران ، توزیع کننده غذاهای لذیذ و نویسنده کتاب آشپزی ، تخصص جان تقاضای زیادی دارد. در واقع ، او در رسانه های مختلف ققنوس از جمله مجری رادیو در 92.3FM KTAR ، Arizona Midday ، Sonoran Living ، مجله ققنوس و موارد دیگر حضور داشته است.

دستور العمل های خوشمزه تر را بررسی کنید از مجموعه آشپزخانه RM Clean Eating Kitchen با سرآشپز کوهستان Red D’Atri و یاد بگیرید که چگونه در Red Mountain Way تمیز غذا بخورید!

دیدگاهتان را بنویسید