سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت شده اید!


تمرکز بهار

زمان تجدید است و ما نمی توانیم راهی بهتر از یک برنامه ورزشی سالم برای وارد کردن انرژی جدید به زندگی خود بیابیم. به همین دلیل است که هر عضو در تمرینات برنامه و همچنین کلاسهای FC @ Home برای سالم ماندن به شما کمک می کند. اگر در کلاس رقص مورد علاقه خود عرق کرده اید یا با یکی از مربیان متخصص ما ملاقات کرده اید ، همیشه می توانید جشن تناسب اندام را با گام کوچک بهاری خود نگه دارید.

آیا کسی بادام زمینی می خواهد؟

1 مارسخیابان روز دوستداران کره دوستداران است و اگرچه برای کودکان ضروری است ، (PB&J ، همه؟) کره بادام زمینی همچنین می تواند برای سلامت بزرگسالان شما مفید باشد.

تجزیه تغذیه ای 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی:

  • کالری: 190
  • چاق: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • سونکورتا: 3 گرم
  • پروتئین: 7 گرم

چیزی که این به شما نمی گوید این است که کره بادام زمینی همچنین دارای منبع قابل توجهی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان های پیچیده است.

اطلاعات خنده دار: ویتامین های ترکیبی B حاوی 8 ویتامین ضروری مختلف هستند که در کنار هم نقش مهمی در حفظ سلامت شما ایفا می کنند. این شامل پشتیبانی از موارد زیر است:

  • هضم
  • اینداها
  • اشتها، میل
  • عملکرد مغز و عصب
  • و بیشتر!

اگرچه کره بادام زمینی فواید بسیار بدی برای سلامتی دارد ، اما کالری و چربی بالایی دارد ، بنابراین باید از آن در حد اعتدال استفاده کرد.

یک میان وعده کره بادام زمینی:

  • سیب با کره بادام زمینی
  • مورچه ها در جنگل هستند (کره بادام زمینی ، کرفس و کشمش)
  • هویج به کره بادام زمینی می چسبد
  • سیب زمینی شیرین با ماست مخلوط با کره بادام زمینی
  • نان کره میوه ای با میوه

ما در شبکه های اجتماعی از شما پرسیدیم بهترین بادام زمینی چیست – سرخ کرده یا خامه. پس از بحث های زیاد ، ما پاسخ خود را داریم:

H2-OH-Haa

ما روز جهانی آب را در 22 مارس جشن گرفتیمnd این روزی است که به ما در تأکید بر اهمیت آب شیرین کمک می کند. نه تنها به عنوان یک بازسازی کننده هنگام کار ، بلکه به عنوان یک عنصر پایدار کننده زندگی.

بدن ما از 60-70 water آب تشکیل شده است ، بنابراین حفظ آب بسیار مهم است. در طول روز ، بدن شما به طور طبیعی آب ناشی از عرق ، ادرار و حتی تنفس را از دست می دهد! اگر آب از دست رفته خود را تغییر ندهید ، علائم کم آبی ممکن است ظاهر شود ، از جمله:

  • تشنگی
  • سر درد
  • درد عضلانی
  • دهان خشک

جدا از مزایای آشکار نوشیدن آب (زنده ماندن) ، آبیاری خود نیز به حذف باکتری ها از سیستم شما کمک می کند. همچنین می تواند کمک کند:

  • مفاصل را چرب کنید
  • بهبود سلامت پوست
  • مغز و نخاع را متوقف کنید
  • افزایش عملکرد آموزش

حقیقت جالب: مردم می توانند حدود یک ماه بدون غذا راه بروند ، اما فقط یک هفته بدون آب!

مانند غذا خوردن ، ایده خوبی است که هنگام نوشیدن آب ، کنترل قسمت را حفظ کنید. آکادمی ملی علوم ، مهندسی و پزشکی می گوید برای حفظ آبیاری مناسب باید روزانه 11 فنجان (زن) تا 15 لیوان (مرد) آب بنوشید. همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از پزشک خود بخواهید) تا دریابد که برای بالا بردن سطح آب خود باید چه کار کنید. با این حال ، فراموش نکنید که همیشه یک لیوان سرد را بالا ببرید ، که H را خنک می کند2O بعد از یک جلسه شغلی با ارزش. خوشبختی!

دستورالعمل های اعضا

او نه تنها یک بازیکن شگفت انگیز است ، بلکه یک شخص شگفت انگیز نیز هست ، عضو Exercise Contact @ haroldkelley071 عضو ما در این ماه است. با داشتن تعدادی لیگ تناسب اندام در کمربند ، همیشه همه چیز را به حد خود می رساند. “اگر اراده باشد ، راه است” ، یکی از شعارهایی است که او برای رسیدن به اهداف خود به کار می برد. نگرش مثبت و لبخند مسری او باعث می شود همه جا خوب به نظر برسد. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که به ما آموخت که ترس خوب است ، اما به راه خود ادامه دهید و همیشه راهی برای “به دست آوردن آن” بیابید.

پس از یک تصادف رانندگی ضعیف که باعث فلج شدن او شد ، هارولد تمام انرژی خود را بر بازگشت به ورزش متمرکز کرد. به جای اندوه و غرق شدن در پرتگاه ناامیدی ، او شروع به تمرکز بر کارهایی کرد که می توانست انجام دهد. شعار پدر جوانش این بود: “نگران کارهایی که نمی توانید انجام دهید” باشید. هارولد با درس زندگی که همیشه در رأس ذهن خود قرار دارد ، برای تکمیل اهدافی که برای خود تعیین کرده است ، در هیچ کاری متوقف نمی شود.

حتی اگر هارولد تا پایان عمر به طور مداوم در باشگاه بود ، اما می دانست که باید شیوه کار خود را بدون استفاده از پاهایش تغییر دهد. این سازگاری مانع ورزش یا چشم های با ارزش او نشد: مسابقات تناسب اندام.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده 15 مسابقه مختلف بدنسازی بوده و با شخصیتی بزرگ و لبخندی بزرگ به حرکت خود ادامه می دهد.

برای اطلاع بیشتر از سفر الهام بخش و الهام بخش وی به اینستاگرامharoldkelley مراجعه کنید.

چه کسی بر جهان حکومت می کند؟

ماه مارس ماه تاریخ زنان است و هیچ زمان بهتری برای بزرگداشت نه تنها زنان در زندگی ما ، بلکه برخی از کسانی که در دنیای تناسب اندام تأثیرگذار بوده اند وجود ندارد.

کاترین سویتزر

پس از اینکه بارها به او گفته شد که ماراتن برای “زن نرم” بسیار دور است ، کاترین رفت و ثابت کرد که جهان اشتباه است. در سال 1967 او اولین زنی بود که با وجود تمسخر مربیان و حملات فراوان ، ماراتن بوستون را اجرا کرد. او مسابقات را به پایان رساند و همچنان از حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان دفاع می کند.

FITCO 3 8 زن 1

جین فوندا

قبل از فیلم های آموزشی خانگی جین فوندا ، اگر آنها می خواستند در خانه ورزش کنند ، کشور جهت نداشت. چه زمانی کار جین فوندا در سال 1982 منتشر شد ، یک پدیده فرهنگی فوران کرد. در نهایت ، زنان می توانند با خیال راحت و راحت در خانه ورزش کنند. ویدئوی اصلی VHS پرفروش ترین ویدئو برای 6 سال بود و تأثیر آن باعث ایجاد بسیاری از سبک های خانگی (اما هرگز دو برابر) نشد.

FITCO 3 8 زن 2

ناهید ویلیامز

هنگامی که مسابقات آزاد 2005 فرانسه آغاز شد ، زنان همچنان در همان بازیها و دورها جایزه کمتری نسبت به مردان دریافت می کردند. ونوس ویلیامز استدلال کرد که تنیسورهای زن در واقع توسط مردان به یک اندازه حقوق می گیرند. اگرچه او یک درخواست احساسی از مقامات مسابقه کرد ، اما او رد شد. این مانع حرکت او نشد زیرا او از طریق مقالات مکتوب و رهبری کمپین به مبارزه برای برابری زنان ادامه داد. در سال 2007 او برنده ویمبلدون شد – و به همان میزان پول همتای مرد خود.

FITCO 3 8 زن 3

فرم!

استفاده از فرم مناسب هنگام ورزش نه تنها شما را از دست دادن حرکات و انرژی که می تواند برای تناسب اندام واقعی استفاده شود ، محافظت می کند ، بلکه می تواند به شما در جلوگیری از آسیب نیز کمک کند. با وضعیت مناسب ، ماهیچه های شما جریان اکسیژن را دریافت می کنند تا بتوانید به طور م exerciseثرتری ورزش کنید و ثبات بهتری داشته باشید. مزیت دیگر افزودن فرم مناسب؟ کار بر روی ماهیچه های واقعی مورد نظر شما.

خطاهای رایج فرم هنگام کار عبارتند از:

  • هنگام نشستن یا بلند کردن استرس باید از گردن خود محافظت کنید
  • ناحیه آرنج – حلق آویز شدن و فر کردن آرنج شما مستلزم نزدیک بودن بدن به بدن است
  • موقعیت زانو – خم شدن به طور خاص مستلزم این است که زانوها با انگشتان پا در یک راستا باشند.

در حالی که هر تمرین نیاز به یک فرم مناسب دارد تا بتواند بیشترین تأثیر را داشته باشد ، این ماه ما روی Kettlebell Squat تمرکز کردیم زیرا بیشترین شانس را برای شکل غیر متعارف دارد.

ویدئوی زیر فرم مناسبی را ارائه می دهد ، اما شما می توانید این لیست را چاپ کرده و هنگام ورود به سالن بدنسازی تهیه کنید.

TALO: کتری بل ندارید؟ مشکلی نیست! به جای آن می توانید از ضربه استفاده کنید. کافی است آن را مستقیما با قرار دادن قسمت بالای وزن روی دستان خود نگه دارید.

DumbellSquat

بازگشت به 10 (یا 20)

سلامت جسمی و روانی دست به دست هم داده اند ، بنابراین ما می خواهیم در مورد اهمیت آرامش صحبت کنیم. نه تنها ایده خوبی است که آن را در برنامه کوتاه مدت خود قرار دهید ، بلکه مزایای تناسب اندام نیز دارد. استراحت از تمرینات سنگین خسته کننده نیست! در واقع ، این امر با اجازه دادن به موارد زیر کمک می کند:

FITCO 3 19 NappingDay

  • عضلات برای بازیابی
  • بدن خود را تنظیم کند
  • بازسازی سیستم عصبی
  • بدن برای جلوگیری از خستگی عضلات

همچنین به شما این امکان را می دهد که اوقات فراغت خود را با تمرکز بر سرگرمی های دیگر مانند سرگرمی یا سرگرمی بگذرانید. تعطیلات برای سلامت روان شما نیز مهم است!

آیا می خواهید بدانید چه چیزی برای سلامت روحی و جسمی شما نیز مفید است؟ چرت زدن! این فقط زمان زیادی از دست رفته برای بچه ها و بعد از وعده های شکرگزاری نیست. وسایل کمک خواب می توانند خلق و خوی شما را تا حد زیادی بهبود بخشیده و در صورت انجام صحیح به شما قدرت بیشتری بدهند.

همچنین یک خواب خوب شبانه می تواند:

  • کاهش خستگی
  • ارتقای کارایی
  • افزایش عملکرد حافظه

هنگام تصمیم گیری برای خوابیدن (و نه به طور مداوم) ، توجه به تعدادی از عوامل مهم است.

  • به اندازه کافی بخوابید (بین 10 تا 20 دقیقه). ما در مورد زمان کامل خواب صحبت می کنیم. چند دقیقه قبل از خروج اصلا حساب نکنید.
  • قبل از ساعت 3 بعد از ظهر ببرید هر زمان بعد از آن می تواند برنامه خواب شب شما را مختل کند و هیچ کس این را نمی خواهد.
  • در مکانی راحت و تاریک بدون هیچ گونه مزاحمتی بپیچید.
  • به خودتان زمان دهید تا بعد از خواب بیدار شود.

داشتن یک روز مرخصی یا زمان استراحت و استراحت برای سلامت بدن و ذهن شما مهم است. فراموش نکنید که هر از گاهی کمی سرعت خود را کم کنید تا خود را کامل و تازه کنید.

بازگشت آغاز شده است

بهار اینجاست! گلها شکوفا می شوند ، پرندگان بال می زنند و حشرات … در این ماه وقت بگذارید تا هوای تازه تنفس کنید و دید خوبی از زندگی به خود بدهید. اگر در حال تقویت ساختار قبلی هستید یا سفر ورزشی را از سر می گیرید ، وارد شوید و نتایج تمرین را ببینید. ما همیشه در اطراف شما هستیم تا مطمئن شوید که به اهداف آموزشی خود می رسید.

دیدگاهتان را بنویسید