سالاد سوبا با میسو و زنجبیل، بادمجان + کلم بروکلی – داستان های آشپزخانه سبز


نکات دستور غذا:

اگر بادمجان دوست ندارید، می توانید به جای آن از قارچ یا توفو استفاده کنید.
نودل های سوبا که با گندم سیاه تهیه می شوند به طور طبیعی بدون گلوتن هستند. اما در صورت عدم تحمل، همیشه بسته بندی را بررسی کنید زیرا مارک های زیادی وجود دارند که گندم و گندم سیاه را با هم مخلوط می کنند.

ماریناد حاوی هیچ گونه مواد اسیدی نیست، چیزی که من واقعاً در دستور غذا دوست دارم، اما در صورت تمایل می توانید کمی سرکه برنج یا آب لیمو اضافه کنید.

1. بادمجان ها را به صورت مکعبی برش دهید و با کمی نمک در قابلمه ای که خوب روغن داده شده روی حرارت متوسط ​​اضافه کنید. می خواهید اندازه آن کوچک شود و کناره ها رنگ شود، حدود 6-8 دقیقه طول می کشد. هم بزنید و هر از گاهی هم بزنید تا به تابه نچسبد و در صورت لزوم روغن بیشتری اضافه کنید.

2. در همین حین، ماریناد را در یک کاسه کوچک با هم مخلوط کنید. ذوب کردن میسو ممکن است کمی مشکل باشد، من اغلب از پشت یک قاشق کوچک برای له کردن آن استفاده می کنم و از همزن برای صاف کردن آن استفاده می کنم.
3. رشته فرنگی را طبق دستورالعمل بسته بپزید. پس از اتمام، با آب سرد بشویید. این برای حذف نشاسته ها مهم است تا چسبنده یا مسدود نشوند.

4. کلم بروکلی ها را به صورت ساقه های نازک برش دهید و پیاز سبز را درشت خرد کنید.

5. وقتی بادمجان به نظر پخته شد، آن را در ظرفی بشویید و کلم بروکلی، پیاز سبز، نصف حبه سیر و نیمی از فلفل هندی را به ماهیتابه اضافه کنید. هر طرف کلم بروکلی را یک یا دو دقیقه تفت دهید.
6. دوباره بادمجان را بریزید و نصف ماریناد را اضافه کنید. ورق زدن
7. رشته فرنگی و یک مشت اسفناج را اضافه کنید و از روی حرارت بردارید. آن را برای دو کاسه بریزید و بشقاب بدهید. روی آن دانه‌های کنجد، گشنیز، فلفل قرمز باقی‌مانده و باقی‌مانده چاشنی‌ها را اضافه کنید.
8. لذت ببرید!