ساختار تمرینات P90X

اکنون می توان با کمک تمرینات P90X به فرم دلخواه خود رسید. این یک روال تناسب اندام است که می تواند هیکل هر کاربر را در عرض نود روز تغییر دهد. این شامل تمام چیزهایی است که هر فردی برای موفقیت در داشتن تیپ بدنی مناسب نیاز دارد.

P90x توسط یک متخصص تناسب اندام مشهور به نام تونی هورتون طراحی و تولید شده است. او هر کاربر را به چندین مرحله از برنامه های تمرینی هدایت می کند که نتیجه نهایی آن ساخت یک بدن کاملاً قوی و عضلانی است. او به اندازه اکثر مربیان تناسب اندام که در اطراف ما داریم سفت و سخت نیست. او دوستانه است و رویکردی بسیار گرم و آرام در کمک به افراد مناسب و قوی دارد.

این برنامه با مجموعه ای شامل دی وی دی های آموزشی و تمرینی همراه است. همچنین در این مجموعه یک راهنمای شروع سریع، یک راهنمای تناسب اندام، یک راهنمای تغذیه، یک تقویم تناسب اندام، و برخی دی وی دی های جایزه موجود است. این برنامه کاملاً مقرون به صرفه است.

P90x شامل چندین نوع تمرین است که همه با هدف ساختن بدن انجام می شود. این شامل حدود دوازده روال تمرینی منحصر به فرد و جدی است. اینها به اندازه کافی جامع هستند تا به طور کامل نیازهای تناسب اندام کل بدن را برطرف کنند.

تمریناتی برای پشت و همچنین سینه وجود دارد. با اینها می توان ماهیچه های قفسه سینه را سفت کرد و تمام چربی های شل شده را از بین برد. این برای مردانی که دوست دارند سینه های سنگین داشته باشند بسیار مناسب خواهد بود. همچنین روی کمر با تمرینات ویژه ای کار می شود که می تواند آن را قوی و متناسب کند و همچنین هر گونه دسته ای از ماهیچه های سفت را که می تواند از حرکات آسان و انعطاف پذیر جلوگیری کند را از بین ببرد.

پلایومتریک نیز وجود دارد. این تمرینات به منظور افزایش قدرت در عضلات است. آنها همچنین به بهبود عملکرد در ورزش هایی که شامل جهش و فرود است کمک می کنند.

تمرینات قلبی اساساً روی قفسه سینه و تا عمق قلب کار می کنند. این مجموعه برنامه های تمرینی به حفظ سلامت قلب و سایر اندام های داخلی و عملکرد صحیح کمک می کند. با داشتن قلب در شرایط خوب، بقیه بدن می تواند سالم و تناسب اندام بماند.

رژیم هایی برای بازوها و شانه ها وجود دارد. این ها روی دست ها و بالای شانه ها کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که به خوبی ساخته شده و مناسب هستند. بازوها و شانه های قوی مخصوصاً برای ورزشکاران و ورزشکاران مانند کسانی که شنا می کنند مورد نیاز است.

مجموعه دیگر آنهایی هستند که روی پاها و پشت تمرکز دارند. اما دیگری یوگا است. نوعی از هنرهای رزمی نیز مانند کنپو آمریکایی گنجانده شده است. همه اینها روی قسمت های خاصی از بدن کار می کنند تا از تناسب اندام و هیکل خوب اطمینان حاصل کنند.

بخشی از تمرینات به حرکات کششی اختصاص دارد. دیگری به هم افزایی هسته اختصاص داده شده است که هدف آن ساخت چندین ماهیچه است که از هسته پشتیبانی می کنند. قفسه سینه، عضله سه سر و شانه ها مرحله و بخش دیگری را تشکیل می دهند.

آخرین ست تمرینات P90X، تمرینات شکم ریپر و همچنین تمرینات پشت و عضله دوسر است. همه این رژیم ها نباید به یکباره انجام شوند. بسته به ساختاری که فرد انتخاب می کند، یک مجموعه از این تمرینات باید در یک زمان انجام شود. عامل راهنما باید چیزی باشد که فرد در پایان برنامه آرزوی دستیابی به آن را دارد. اگر کسی علاقه مند به ساختن عضلات شکمی محکم است، باید مجموعه تمرینات مناسب را انتخاب کرد.