رژیم غذایی بیشتر بخورید، وزن کمتری داشته باشید – مزایا و معایب این رژیم را بشناسید

مزایا و معایب برنامه Eat More, Weight Less چیست؟ این روال نتیجه مطالعاتی است که با هدف یافتن راه هایی برای از بین بردن بیماری قلبی انجام شده است. با این برنامه شما ملزم به خوردن غذاهای کم چرب و پر فیبر و سبزیجات هستید. مصرف لبنیات نیز باید کاهش یابد. شما باید عمدتاً کربوهیدرات های پیچیده مانند غلات، میوه ها و سبزیجات و غذاهای غنی از اسیدهای چرب ضروری مانند امگا 3 مصرف کنید. همچنین باید غذاهایی با محتوای چربی اشباع شده و قند مصرف کنید. این برنامه بر تمایز بین استرس خوب و بد و فعالیت بدنی منظم تاکید دارد.

مزایای Eat Moreرژیم غذایی با وزن کمتر به شرح زیر است:

1. برای کاهش وزن اضافی فواید سالمی را برای شما به ارمغان می آورد.

2. شما را در نحوه ایجاد وعده های غذایی خود، از آماده سازی غذا گرفته تا پخت و پز، راهنمایی می کند تا آنها را سالم تر و مغذی تر از غذای خانگی معمولی خود کنید.

3. تغذیه در غذا حفظ می شود زیرا روش ها و مراحل سالمی را برای تهیه غذا توصیه می کند.

4. به شما کمک می کند استرس خوب و بد را مدیریت کنید.

5. از طریق ورزش، ورزش و سایر فعالیت های بدنی، یک سبک زندگی فعال و سالم را ترویج می کند.

معایب این روتین چیست؟

1. ممکن است دشوار و بسیار محدود باشد. گوشت خارج از تصویر است، بنابراین افرادی که عادت به خوردن گوشت دارند، بسیار سخت خواهند بود. نکته اینجاست که 6 درصد از کل کالری چربی برای مصرف وجود دارد که در مقایسه با توصیه 25 تا 35 درصد بسیار کم است.

2. برخی افراد فکر می کنند که این برای یک برنامه طولانی مدت خیلی زیاد است. کاری که آنها انجام می دهند این است که این رژیم غذایی را متناسب با سبک زندگی، علایق و شخصیت خود تغییر دهند.

3. برخی افراد ممکن است در ابتدا دریافت فیبر برایشان سخت باشد. نکته کلیدی در اینجا این است که شروع به دریافت فیبر به آرامی کنید و در نهایت میزان آن را افزایش دهید تا بدن بتواند به آن عادت کند.