رژیم در مقابل تغییر شیوه زندگی – دکتر سیموندز


آیا از کاهش وزن موقت و چاقی مکرر و مکرر خسته شده اید؟ اگر چنین است ، احتمالاً در رژیم غذایی موقت موفق شده اید که بسیار محدود کننده است و نمی تواند در دراز مدت پایدار باشد. هیچ کمبودی در رژیم های غذایی ، راه حل های سریع و ابزارهایی وجود ندارد که ادعا می کنند به شما در کاهش وزن آسان کمک می کند. متأسفانه اکثر پوندهای از دست رفته در رژیم های کوتاه مدت موقتی هستند و منجر به افزایش وزن و پیامدهای بالقوه اضافی برای سلامتی می شوند. علاوه بر این ، مطالعات نشان داده است که رژیم یویو می تواند خطر ابتلا به دیابت ، بیماری های قلبی ، فشار خون بالا و سندرم متابولیک را افزایش دهد.

به عبارت دیگر ، رژیم های کوتاه مدت نه پایدار هستند و نه سالم. اگر می خواهید چربی بسوزانید ، سالم تر باشید و تناسب اندام خود را حفظ کنید ، باید سبک زندگی خود را تغییر دهید. تغییر در شیوه زندگی باعث کاهش وزن سالم و حفظ وزن می شود. امروز ، ما تفاوت بین رژیم های غذایی و تغییر شیوه زندگی و چگونگی بهبود زیبایی و سلامت خود را برای همیشه مورد بحث قرار می دهیم.

توضیح تغییرات رژیم غذایی و شیوه زندگی

رژیم چیست؟

مطابق با فرهنگ لغت Merriam-Webster، رژیم غذایی ممکن است شامل غذاها و نوشیدنی هایی باشد که به طور منظم مصرف می کنید ، یا رژیمی برای محدود کردن مصرف غذاها و نوشیدنی ها برای تسهیل کاهش وزن. رژیم کاهش وزن به طور موقت است. اکثر رژیم های غذایی دارای اهداف کوتاه مدت هستند ، بسیار محدود کننده هستند و تقریباً همیشه دوباره منجر به افزایش وزن می شوند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، رژیم های غذایی باعث کاهش قابل توجه وزن می شوند. با این حال ، سالم نیست و بیشتر کاهش وزن چربی نیست. اکثر افرادی که رژیم دارند بین 1 تا 5 سال وزن خود را کاهش می دهند. نتیجه اغلب رژیم یویو است ، یک چرخه بی پایان کاهش وزن و افزایش وزن ، که به طور بالقوه باعث مشکلات دیگر سلامتی و آسیب های متابولیکی می شود.

تغییر سبک زندگی چیست؟

تغییر شیوه زندگی یک تغییر پایدار است که شما در رژیم غذایی یا برنامه ورزشی خود ایجاد می کنید و می توانید تا آخر عمر به آن پایبند باشید. پیاده سازی تغییرات سبک زندگی فرآیندی است که به زمان ، برنامه ریزی ، تعهد و پشتیبانی نیاز دارد. همیشه عاقلانه است که از کارهای کوچک شروع کنید و در صورت لزوم از جستجوی حمایت بیشتر نترسید. در اینجا چند گام برای کاهش وزن ، حفظ آن برای همیشه و بهبود سلامتی ذکر شده است.

کشف فعالیت بدنی که از آن لذت می برید

برای کاهش وزن ، داشتن اضافه وزن و سلامت لازم نیست هر روز روی تردمیل بدوید. در حقیقت ، شما اصلاً مجبور نیستید به باشگاه بروید. به یاد داشته باشید که تغییر در شیوه زندگی ، تغییرات پایداری است که شما در سبک زندگی خود ایجاد می کنید. اگر از رفتن به باشگاه بدنسازی می ترسید ، احتمالاً آنقدر به آن پایبند نخواهید بود تا وزن اضافی خود را از دست بدهید ، چه برسد به اینکه آنها را تا آخر عمر نگه دارید.

برخی از افراد دوست دارند با پیوستن به یک باشگاه دویدن در فضای باز دوست شوند. دیگران عاشق دوستی با عضویت در باشگاه سه گانه هستند. دیگران عاشق سفر به کشور ، دوچرخه سواری ، پیاده روی یا قایقرانی هستند. برخی از افراد داوران تیم های فوتبال محلی دبیرستان را دوست دارند. اگر هنوز ورزش یا فعالیت بدنی دیگری که دوست دارید ندارید ، فعالیت بدنی را امتحان کنید تا زمانی که به ورزش مورد علاقه خود دست پیدا کنید. پارکینگ یا راه پله از راه دور نیز می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. مهم این است که بیشتر حرکت کنید و آگاهانه تصمیم بگیرید که فعالیت بیشتری داشته باشید.

برو کتو

اگرچه کتو یک رژیم (رژیم) است ، و شما می توانید با مصرف کالری کمتر از کالری که می سوزانید ، به رژیم کتو نزدیک شوید ، اما این می تواند به سادگی یک شیوه زندگی باشد. رژیم کتوژنیک برای افرادی که می خواهند وزن خود را به دلایل مختلف کاهش دهند بسیار مناسب است ، از جمله:

  • کاهش اشتها (رژیم های کتوژنیک به شما کمک می کند احساس ثروت کنید)
  • کاهش سریع وزن سریع و ایمن
  • کاهش چربی (به ویژه چربی ناسالم شکم)
  • افزایش سطح کلسترول HDL (خوب)
  • کاهش سطح کلسترول بد (LDL)
  • کاهش مقاومت به انسولین
  • کاهش التهاب

اگر رژیم کتو برای شما مناسب نیست ، خوب است. به یاد داشته باشید که ما در مورد غذا به گونه ای صحبت می کنیم که شما از آن لذت خواهید برد و می توانید تا آخر عمر به آن پایبند باشید. ما می خواهیم وزن خود را کاهش دهید و به گونه ای غذا بخورید که شما را برای موفقیت بلند مدت آماده کند. اگرچه ما طرفدار رژیم کتو و فواید زیاد آن هستیم ، صرف نظر از رژیم غذایی که انتخاب می کنید ، به شما کمک خواهیم کرد.

آماده سازی غذا

زندگی عجولانه ما می تواند ما را وادار به این کند که در وعده بعدی چه بخوریم و اغلب به سمت چیزهای مفید تمایل داریم و اغلب تصمیمات ناسالم می گیریم. همه ما آنجا بوده ایم ، اینطور نیست؟ مهم نیست که چگونه به نظر می رسد ، تهیه و برنامه ریزی وعده های غذایی از قبل بازی را تغییر می دهد. تهیه غذا فواید زیادی دارد و کلید یک سبک زندگی موفق است. نه تنها همیشه غذای سالم انتخاب خواهید کرد ، بلکه می توانید از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه باشید. داشتن برنامه و غذا در دست شما را از تصمیمات بد بر اساس گرسنگی در هنگام ظاهر شدن باز می دارد. به راهنمای تهیه غذای ما نگاهی بیندازید اینجابه

مصرف الکل را به حداقل برسانید

برای کاهش وزن و ادامه فعالیت نیازی نیست که الکل را به طور کامل حذف کنید. این بدان معناست که مصرف بیش از حد الکل برای کمربند یا سلامتی شما مفید نیست. از دستورالعمل های AHA و CDC پیروی کنید ، که در آنها بیش از یک واحد الکل در روز برای زنان و بیش از دو واحد الکل در روز برای مردان نیست. این امر تأثیر الکل بر سلامتی شما را به حداقل می رساند.

هنگام انتخاب نوشیدنی الکلی که می خواهید از آن استفاده کنید ، به خاطر داشته باشید که نوع نوشیدنی الکلی که انتخاب می کنید بر کاهش وزن شما تأثیر می گذارد. الکل یک انتخاب ایده آل است زیرا بخشی از الکل به طور کلی کالری کمی دارد و فاقد قند و کربوهیدرات است. با این حال ، اگر کوکتل را انتخاب کنید ، می توانید بیش از 250 کالری بخاطر مخلوط کن های شیرین و سایر ترکیبات بنوشید. برای جلوگیری از این امر ، مخلوط کن های بدون قند مانند جوش شیرین ، تونیک رژیمی یا آب سلتزر را انتخاب کنید.

شما باید مطمئن شوید که مقدار زیادی آب قبل و بعد از نوشیدن الکل می نوشید و غذاهای کم کالری / کربوهیدرات را انتخاب کنید. آبجو سبک و شراب خشک گزینه های قابل قبولی هستند و می توانید بدون افزایش سطح انسولین از آنها لذت ببرید. از شراب شیرین ، شراب دسر و شیرین کننده اجتناب کنید. نکات بیشتر در مورد رژیم الکل و کتو را بخوانید اینجابه

بیشتر بخواب

خواب طولانی مدت یک راه شگفت انگیز و پایدار برای رسیدن به مسیر صحیح در هنگام کاهش وزن و حفظ وزن است. افرادی که به اندازه کافی نمی خوابند ، بیشتر غذاها و نوشیدنی های حاوی قند بالا را انتخاب می کنند تا فوراً به آنها انرژی بدهند. متأسفانه ، این منجر به کاهش قابل توجه سطح قند خون در طول روز می شود و می تواند منجر به چرخه ای از غذاها و نوشیدنی های قندی شود که برای سلامتی ، وزن و رفاه مضر هستند. شما فقط ذهنیت درستی برای انتخاب غذای خوب در هنگام خواب کم ندارید.

وقتی نمی خوابید ، تمرینات شما نیز ممکن است م lessثرتر باشد یا اینکه شما به هیچ وجه انرژی ورزش را نداشته باشید. خواب کافی و سلامت کلی در کنار هم است.

آب بیشتری بنوشید

به بیان ساده ، هنگامی که بدن شما دچار کم آبی می شود ، بدن شما نمی تواند به طور م functionثر عمل کند. همچنین دلایل متعددی وجود دارد که چرا نوشیدن آب به کاهش وزن کمک می کند. نتایج گسترده پژوهش نشان داده است که نوشیدن آب بیشتر متابولیسم شما را افزایش می دهد. این بدان معناست که می توانید سریعتر وزن خود را کاهش دهید. هنگامی که به وزن موردنظر خود رسیدید ، می توانید آن را حفظ کنید در حالی که کالری بیشتری از آنچه برای کم کردن آب بدن نیاز دارید برای حفظ وزن خود مصرف کنید.

زن در حال نوشیدن آب از یک فنجان

نوشیدن مقدار زیادی آب اضافی می تواند به طور طبیعی اشتهای شما را سرکوب کند ، عملکرد کلیه را بهبود بخشد و برای سلامت کلی بدن ضروری است. آب برای هر فعالیت سلولی بدن شما از سر تا پا بسیار مهم است و بدن وقتی به طور مناسب هیدراته شود ، کارآمدتر کار می کند. افرادی که فعالیت بیشتری دارند و داروهای خاصی مصرف می کنند باید از دریافت آب کافی اطمینان حاصل کنند.

خط پایین

رژیم کوتاه مدت یک راه موثر برای کاهش سریع وزن است. با این حال ، بیشتر این کاهش وزن موقتی است و برای مسافت های طولانی ایده آل نیست. برای بهبود سلامتی ، کاهش وزن و حفظ کاهش وزن ، به تعدادی تغییر کوچک در شیوه زندگی نیاز دارید. و هنگام تطبیق با روال جدید ، با خود صبور باشید. به یاد داشته باشید که کاهش وزن فقط رژیم گرفتن نیست و برای حمایت از شما نیاز به تغییر شیوه زندگی دارد.

متن جدیدی که در پیاده رو خاکستری با پای زن نوشتید ، نمای بالا

اجازه دهید متخصصان مجرب ما در زمینه کاهش وزن شما را به شیوه ای سالم و پایدار به کاهش وزن طولانی مدت هدایت کنند. همه بیماران جدید می توانند از رژیم غذایی و برنامه ورزشی سالم ، سرکوب کننده اشتها ، مشاوره مداوم تغذیه و یک برنامه ساده و آسان برای پیگیری انتظار داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید