راههای پروتئینی برای دریافت پروتئین بیشتر در روز


مهم این است که خود را با غذاهایی که حاوی پروتئین بیشتری هستند تازه کنیم. میان وعده هایی از غذاهایی مانند آجیل ، پنیر و ماست می تواند برای مدت طولانی ما را سیر کند. یک قاشق پنیر یا کره بادام زمینی در گوشه ای بزرگ تنها راهی است که بسیاری از مردم می توانند حملات گرسنگی را در طول روز برطرف کنند. اما واقعاً چقدر متوقف می شوید و فکر می کنید که یک مشت آجیل یا یک لیوان ماست چقدر خوشمزه است؟

پروتئین کلید سلامت مطلوب است. اما بهترین منابع آن چیست؟

پروتئین برای سیستم ایمنی قوی ، مو و پوست سالم ، استخوان ها و ماهیچه های قوی ضروری است و به کاهش وزن کمک می کند. منابع مختلف پروتئین وجود دارد. محصولات حیوانی گوشت گاو ، گوشت خوک ، گوسفند ، مرغ ، بوقلمون ، اردک و ماهی دارای پروتئین زیادی هستند. ماهی ها به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب فراوان بسیار عالی هستند ، که می تواند به کاهش کلسترول کمک کند.

آجیل و دانه ها برای سلامت روده بهتر

اگر می خواهید پروتئین بیشتری در رژیم غذایی خود داشته باشید ، سعی کنید یک مشت آجیل یا بادام هندی بمالید و ماست کم چرب بریزید. یک فنجان ماست تقریبا 3 قاشق غذاخوری پروتئین است. اگر طرفدار ماست نیستید ، به جای آن دانه های آفتابگردان یا کدو تنبل را امتحان کنید. آجیل و دانه ها نه تنها به دلیل داشتن پروتئین خوب ، چربی های سالم ، فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی معروف هستند ، بلکه می توانند سلامت روده شما را نیز بهبود بخشند. سلامت روده کلید سلامت کلی است.

تخم مرغ برای عضلات بزرگتر

تخم مرغ همچنین سرشار از پروتئین است و به سادگی یکی از سه روش خوشمزه برای بسته بندی پروتئین بیشتر در روز است. سه تخم مرغ می توانند شما را قبل از ناهار بیدار کنند ، اما بعداً یک میان وعده عالی خواهند بود. آنها همچنین یک میان وعده عالی بعد از ظهر هستند. سعی کنید آنها را در کوره یا در فر بخورید تا مقدار بیشتری پروتئین دریافت کنید. تخم مرغ حاوی مقدار زیادی ویتامین ، مواد معدنی برای ساخت ماهیچه مانند کلسیم و روی ، پروتئین ها و اسیدهای آمینه ضروری است که می تواند به بازسازی سریع و ساخت ماهیچه های بزرگتر کمک کند.

پنیر برای سلامتی

پنیر همچنین یک میان وعده عالی است ، به ویژه در نسخه های سالم تر مانند پنیر فتا ، پنیر بز ، که همچنین می تواند برای چندین روش خوشمزه دیگر برای بسته بندی پروتئین ها استفاده شود.

در اینجا چند ایده غذایی خوشمزه و غنی از پروتئین وجود دارد که می توانید از یک قطره کلاه امتحان کنید

شما به خام خام چه می گویید؟ آره! می توانید نسخه سالم تری تهیه کنید. پنیر به راحتی آماده می شود ، پنیر یک غذای همه کاره است ، بنابراین می توانید از آن به روش های مختلف استفاده کنید. می توانید سس پستو را از شیر کامل ، آب مرغ و کدو سبز تهیه کنید. این پنیر یک راه عالی برای استفاده از تمام پروتئین در وعده غذایی شما و رضایت هر دوستدار پنیر است. سبزیجات تازه و گیاهان مورد علاقه را اضافه کنید و یک ناهار سالم و خوشمزه داشته باشید.

اسموتی برای آن بدن شیار دار. آره! یکی دیگر از راههای عالی برای افزودن پنیر در وعده غذایی خود ، اسموتی ماست است. می توانید چندین نوع ماست به نوشیدنی مورد علاقه خود اضافه کنید ، مانند آب پرتقال ، سیب یا انگور. سپس فقط همه ماست را مخلوط کنید ، میوه اضافه کنید و یک اسموتی بنوشید. همچنین می توانید اضافه کنید پودر پروتئین گیاهی در اسموتی شما بلافاصله احساس سیری می کنید و در طول روز متوجه کاهش اشتها برای تنقلات می شوید. از آنجا که ماست حاوی آب پنیر است ، برای رژیم غذایی شما مناسب است و بلافاصله به شما احساس سیری می دهد. می توانید ماست بخورید و احساس سیری کنید ، یا می توانید آن را با میوه دیگری برای میان وعده یا به عنوان مکمل غذایی جایگزین کنید.

در اینجا استراتژی باقی مانده گوشت آمده است! بسته بندی یک وعده غذایی شامل گوشت ، مرغ یا ماهی باقی مانده راه دیگری برای شروع بسته بندی پروتئین است. حتی اگر هرگز گوشت یا مرغ نپخته اید ، قبل از آن می توانید این کار را به راحتی در خانه در طول روز انجام دهید. اجازه دهید گوشت یا مرغ یک شبه مارین شود و سپس آن را در کیسه ای زیپ دار بپیچید و در فریزر قرار دهید تا آماده سرو شود.

پاداش برای تغذیه سالم نوع:

میوه تازه یک ایده عالی برای میان وعده ای است که می توانید در طول روز شلوغ خود داشته باشید. هویج یک میان وعده خوب است که حاوی پروتئین کافی است و ممکن است از طعم خوب برخی از بلوبری ها تعجب کنید! اطمینان حاصل کنید که از بالاترین کیفیت میوه که می توانید استفاده کنید ، بنابراین نگران تجزیه مواد مغذی نباشید. هنگام بسته بندی میوه ، آب میوه خانگی را با کمی آب لیمو و عصاره وانیل تهیه کنید تا چیز اضافی اضافه کنید.

اینها تنها چند ایده بود ، اما راه های بسیار دیگری نیز وجود دارد که می توانید پروتئین را در وعده ها و میان وعده های خود ترکیب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید