راهنمای خانواده سالم


وقتی سعی می کنید به آشپزی بی پایان بپردازید ، ظرف ها کیلومترها قرار می گیرند ، همه به مدرسه می روند و غذای هفته را خریداری می کنند (چه برسد به آماده شدن برای شام امروز عصر) ، با اولویت بندی نحوه حفظ سلامت کودکان ، ممکن است کاری غیر ممکن به نظر برسد. به ما متوجه می شویم-وقتی لیست کارهای شما دقیقه به دقیقه افزایش می یابد ، گاهی اوقات به نظر می رسد که ساعات کافی در روز برای اولویت بندی ورزش یا رژیم غذایی سالم وجود ندارد. اما ، لازم نیست آنقدر سخت باشد! در حقیقت ، از نظر پزشکی به عنوان یک خانواده ممکن است روز شما را آسان تر کند. منظورم این است که اگر عادات سالم خانواده منجر به افزایش انرژی ، تغییرات خلقی ، خواب بهتر و مشکلات سلامتی کمتر شود ، آیا زندگی بسیار آسان تر خواهد بود؟ در هر صورت ، ما فکر می کنیم بچه های کوچک ، و شاید ، شاید چند صبح آرام در حالی که خواب عمیق همه ارزشش را دارد!

مهمتر از همه ، با اولویت بندی یک شیوه زندگی سالم خانوادگی ، ممکن است احساس خوبی داشته باشید که از کودکی عادت های سالم (و بنابراین کیفیت خوب زندگی) را در فرزندان خود القا می کنید.

اگر این به تنهایی کافی نیست ، روز سلامت و ورزش خانواده اینجاست تا به ما یادآوری کند که سلامت خانواده چقدر مهم است.

روز سلامت خانواده و ورزش چیست؟

روز سلامت خانواده و ورزش یک تعطیلات ملی است که در آخرین شنبه ماه سپتامبر اتفاق می افتد. همانطور که از نامش پیداست ، این تعطیلات با اولویت دادن به سلامتی و رفاه و نحوه سالم ماندن برای کودکان ، بر اهمیت فعالیت خانواده تأکید می کند.

چرا سلامتی از سنین پایین است؟

تعداد شگفت انگیزی از کودکان به دلیل سبک زندگی غیر فعال و ناسالم در معرض خطر مشکلات مرتبط با سلامتی مانند چاقی و دیابت قرار دارند. در حال حاضر بیش از 150 میلیون کودک در سراسر جهان دارای اضافه وزن هستند. بدتر؟ تخمین زده می شود که این عدد تا سال 2025 به 206 میلیون برسد. هیچ ، و یا چیزی در این مورد وجود ندارد آمار -چاقی کودکان یک بیماری مسری جدی است ، که خطرات زیادی را برای سلامتی به همراه دارد که می تواند یک عمر طول بکشد. به همین دلیل است روز سلامت خانواده و ورزش متولد 1996 است – برای تشویق خانواده های سالم و افزایش آگاهی از مزایای مهم سلامتی و رفاه از سنین پایین.

آنچه علم دارد

شاید تعجب کنید که این اثر چقدر عالی است! به زودی یادگیری هاروارد مادران و کودکانی که از عادات سالم (مانند ورزش و رژیم غذایی سالم) استفاده می کنند ، 82 درصد کمتر از مادران و کودکانی که این کار را انجام نمی دهند دارای اضافه وزن هستند. چیزهای ساده مانند پیاده روی روزانه می توانند سود زیادی داشته باشند!

ترویج مشاوره سلامت والدین حرفه ای

چه کسی بهتر از یک مادر شلوغ که می تواند همه کارها را انجام دهد ، توصیه می کند!؟ ما صحبت کردیم کریستینا کوک، مادر با 3 ، معلم ارشد پیلاتس پلاس لا جولا، صاحب مشاغل مزرعه به میز ظروف گوشت خوک، و بنیانگذار حیوانات، مزرعه ای مجلل در فضای باز با تورهای بیرونی و رویدادهای آرامش بخش. به جرات می توان گفت ، کوک در واقع سلامت و رفاه را از هر نظر شامل او و خانواده اش (مشغول !!) است.

“من کلاه زیادی بر سر می گذارم. مهمتر از همه ، من همسر و مادر هستم. من صاحب و اداره کننده تجارت رومیزی ما ، Ranch هستم ، و مربی بدنسازی لاگری پیلاتس هستم. من عاشق سیستم غذایی ، عملکرد خوب ، ارتباط زمینی و ارتباط با رژیم غذایی شما هستم. کوک (که در سبک زندگی رفت و آمد تازه کار نیست) اهمیت اولویت بندی یک خانواده سالم را حتی در شلوغ ترین روزها درک می کند.

کرستینا در پاسخ به این س whyال که چرا سلامتی و رفاه نقش مهمی در زندگی او بازی می کند ، گفت: “شما برای فعال نگه داشتن فرزندان خود باید فعال باشید. این بزرگترین مسئولیت ما به عنوان والدین است که یک انسان خوب پرورش دهیم. نمونه ای از نحوه مراقبت از خود را به آنها نشان دهید ، سپس آنها جرات می کنند همین کار را انجام دهند! به سرگرمی های آنها بپردازید ، حتی اگر دائماً در حال تغییر هستند. علایق آنها به احتمال زیاد با افزایش سن تغییر می کند ، اما حمایت آنها در ایجاد عادات سالم بعداً کمک زیادی خواهد کرد. کاری را که آنها انجام می دهند انجام دهند و آن را سرگرم کنند. کوک گفت: “همه چیز به سرعت در حال حرکت است بنابراین در جریان باشید و خانواده خود را آماده کنید.”

با دانستن اینکه چقدر می تواند برای یک خانواده سالم مفید باشد ، بیایید از سالم بودن کودکان ، حتی شلوغ ترین خانواده ها ، بکاهیم!

8 راه برای تبدیل شدن به سلامت کودک

شماره 1 فرزندان خود را در فرآیند آشپزی مشارکت دهید

مشارکت فرزندان در فرایند پخت و پز ممکن است کودکان شما (حتی کسانی که غذا می خورند) را به امتحان غذاهای جدید تشویق کند و به آنها در لذت بردن از این روند کمک کند (فکر کنید: آشپزی ، نظافت ، خرید ، برنامه ریزی غذا).

سعی کنید فرزندان خود را با آوردن آنها به مغازه خواربار فروشی و درخواست انتخاب غذاهای سالم ، برنامه ریزی غذاهای سالم برای پخت و پز و جلب مشارکت آنها در تهیه غذاها یا اندازه گیری مواد اولیه در آشپزی از آنها کمک بگیرید.

شماره 2 تعویض غذاهای سالم را آسان کنید

غذاهای ناسالم را به غذاهای سالم تبدیل کنید و آنها را سرگرم کننده کنید! به آنها نشان دهید که میوه ها و غذاهای پر از سبزیجات مانند کدو اسپاگتی یا موز با کرم خوب می توانند طعم ماکارونی و بستنی را داشته باشند.

مخاطب: بهترین کرم موز + 7 طعم شیرین

شماره 3 هر کجا که می روید

پس از بیش از یک سال همکاری ، هر کجا که می توانید بروید! کریستینا کوک می گوید فرزندان من نزدیک مدرسه زندگی می کنند و می توانند راه بروند. به مدرسه یا پارک می رویم ، به جای آسانسور از پله ها استفاده می کنیم ، یا حتی گاهی دورتر از جایی که قرار است قدم های بیشتری برداریم پارک کنیم.

پیاده روی علاوه بر فواید فیزیکی ورزش ، می تواند از نظر روحی و روانی نیز مفید باشد. این یک راه عالی برای کاهش استرس زندگی و گذراندن اوقات خوب خانوادگی است.

شماره 4 مشاغل خارج از کشور را انتخاب کنید

کریستینا می گوید ، با ارائه مشاغل در فضای باز ، آنها را تشویق کنید تا به خارج بروند. این به شما کمک می کند تا محتویات لیست کارهای خود را (موفقیت برای والدین مشغول) بررسی کنید در حالی که به فرزندان خود احساس مسئولیت می دهید و آنها را فعال نگه می دارید!

این می تواند این باشد: دوش گرفتن سگ در فضای باز ، کمک به شستشوی ماشین یا چمن زنی ، باغبانی ، یا کمک به محوطه سازی. هرگونه فعالیت متناسب با سن که کودکان شما می توانند در هوای تازه به شما کمک کنند موفقیت آمیز است!

# 5 زمان فعال صفحه نمایش زمان

گاهی اوقات قرار دادن فرزندان خود در مقابل صفحه نمایش برای انجام تنها یک کار ، مراقبت مستقیم از خود است (و اگر تنفس یک کار برای شما 5 دقیقه طول بکشد ، ما قضاوت نمی کنیم). اما ، سعی کنید با محدود کردن زمان استفاده از صفحه نمایش در صورت امکان ، یک خانواده فعال را در اولویت قرار دهید! در عوض ، وقت فعال بگیرید:

سعی کنید زمانی را خارج از بازی بگذرانید و بازی های فعال مانند مخفی کاری یا رفتن را تشویق کنید. فعالیت های خانوادگی مانند تنیس ، بیس بال و بسکتبال را امتحان کنید. برای بهترین های هر دو جهان ، یک بازی ویدیویی رقص بگیرید و آن را به یک شب بازی خانوادگی تبدیل کنید! فرزندان شما یک بار بازی ویدئویی را حرکت داده و بهبود می بخشند.

شماره 6 روز خود را با یک صبحانه سالم آغاز کنید

وقتی وقت ندارید چگونه می توانید کودکان را سالم نگه دارید؟ یک صبحانه سالم تهیه کنید!

وقتی صبحانه سالم می خورید ، احساس بهتری دارید ، درست است؟ خوب ، بچه های شما نیز چنین احساسی خواهند داشت! ممکن است وسوسه انگیز باشد که به آنها اجازه دهید غلات شیرین یا وافل شربت بخورند ، اما این کار برای انرژی ، روحیه یا سلامت آنها – چه کوتاه و چه بلند- مفید نیست.

صبح های شلوغ ، این غذاهای ساده صبحانه را امتحان کنید! آیا اشاره کردیم که آنها نیاز به پخت صفر ندارند و برای انجام این کار چند دقیقه وقت صرف می کنید؟

شماره 7 سبک زندگی سالم

بچه ها مانند اسفنج هستند – آنها هر کاری را که انجام می دهید جمع آوری می کنند. اگر به جای آسانسور قدم می زنید ، به جای تماشای تلویزیون مطالعه می کنید ، در طبیعت به جای خانه می گذرانید یا در اتاق ورزش می کنید ، احتمالاً از شما تقلید می کنند.!

کریستینا کوک می گوید من فرزندانم را با خود به کار می برم و مشارکت می کنم. این می تواند همراه من باشد تا فعالیت های رومیزی ما ، مراقبت از حیوانات خانگی را در حین فعالیت در مزرعه ارائه دهیم ، یا به استودیو پیلاتس بیاییم و تغییرات را در ذهن و بدن دانش آموزان قبل و بعد از تمرین مشاهده کنیم.

سالم نگه داشتن بچه ها (حتی وقتی مشغول کار هستید) راحت تر از آن است که فکر می کنید – آنها همیشه مراقب هستند ، همیشه مکیده اند و همیشه یاد می گیرند! این در مورد چیزهای کوچک و روزمره است.

شماره 8 در مورد اهمیت سلامت و آمادگی جسمانی با فرزندان خود صحبت کنید

کودکان بیش از آنچه فکر می کنید برای ارتباط ارزش قائل هستند. آنها دوست دارند در فعالیت ها و مکالمات “بزرگسالان” شرکت کنند. این می تواند پیاده روی به مدرسه ، رانندگی از محل کار یا حتی قبل از خواب باشد. او ممکن است بنشیند تا در مورد اهمیت سلامتی صحبت کند ، یا ممکن است طبیعی باشد. شاید هنگام آماده سازی شام بگویید: “سلام ، آیا می دانید که هویج حاوی مواد مغذی تقویت کننده بینایی است؟” نکته بعدی که می دانید ، این دستهای کوچک به انتخاب های مغذی بی سابقه ای می رسند!

افکار نهایی

اگر برای اجرای عادات یک خانواده سالم در تلاش هستید ، این را به عنوان راهنمای افراد مشغول در مورد نحوه حفظ سلامت کودکان در نظر بگیرید.

وقتی زندگی احساس دیوانگی می کند ، یک نفس عمیق بکشید و به خاطر بسپارید: تغییرات کوچک سبک زندگی با هم ترکیب می شوند و تفاوت بزرگی ایجاد می کنند! اولویت بندی خانواده سالم لزوماً وقت گیر و انرژی زا نیست. ما به شما تضمین می دهیم که این را دریافت کرده اید!



دیدگاهتان را بنویسید