دستور العمل های 8 4 جولای و ایده های غذایی مقرون به صرفه


چهارم ژوئیه مبارک!

می‌خواهم به شما کمک کنم تا با هشت مورد از بهترین دستور العمل‌های مقرون‌به‌صرفه که گزینه‌های کاملی برای پخت و پز هستند، از این آخر هفته نهایت استفاده را ببرید. این دستور العمل های ارزان قیمت یک راه عالی برای پخت و پز برای آخر هفته با استفاده از چیزهایی هستند که به راحتی در دسترس هستند، اگر قبلاً آن را در انبار خود در خانه ندارید.

چیزی برای همه در این فهرست وجود دارد، زیرا این چیزی است که ما باید این آخر هفته را جشن بگیریم – تلاش‌های گذشته و حال برای تبدیل این کشور به مکانی امن و مرفه برای همه.

1: فلفل تند با گیاهان

اینجا در تگزاس، هیچ چیز آمریکایی بیشتر از یک کاسه فلفل چیلی خوب نیست. و به این روش سالم، مقداری از گرما را با یک چنار رسیده خوشمزه و شیرین متعادل می کنم. من از بیسون بدون چربی برای این دستور غذا استفاده می کنم، اما می توانید با خوردن پروتئین های دیگر، هزینه این غذا را کاهش دهید. فقط سعی کنید آن را تا حد امکان کم چرب کنید تا از ماکروها جلوگیری کنید. این فلفل قرمز یک انتخاب عالی برای دور هم جمع شدن یا آماده کردن خود به عنوان یک تعطیلات آخر هفته است – فلفل دلمه ای هر چه بیشتر بماند طعم بهتری دارد!

دستور کامل را از اینجا دریافت کنید.

شماره 2: سالاد میوه های شیرین، تند و شور

گرما را با سالاد میوه تابستانی عالی غلبه کنید. این سالاد یک دستور غذای قدیمی است، زیرا من از پیکان برای غلیظ کردن سس سالادم استفاده می کنم، با ترکیب همه آن ها از بین نمی رود و مطمئناً ذائقه شما را تحت تأثیر قرار می دهد! یکی دیگر از چیزهایی که در مورد این سالاد دوست دارم این است که آبرسانی فوق‌العاده‌ای دارد، که به یاد داشته باشید آیا این آخر هفته زمان زیادی را بیرون از خانه سپری می‌کنید یا ب) از نوشیدنی‌های بزرگسالان لذت می‌برید. امتیاز: می توانید هر میوه اضافی را در فریزر قرار دهید و بعداً برای آب میوه نگهداری کنید، که به معنای هدر رفتن کمتر و ضربه های بیشتر برای پول شما است.

دستور کامل را از اینجا دریافت کنید.

شماره 3: برگر میگوی کم کربوهیدرات

صحبت از بنگرز شد… این دستور پخت نسبتاً جدید از BLEW UP است، بنابراین من مجبور شدم آن را به عنوان جایگزینی سالم برای همبرگر شیرین این آخر هفته در اینجا قرار دهم. اول اینکه، این همبرگرها منبع خوبی از پروتئین هستند، اما همچنین بدون چربی و کربوهیدرات کم هستند، بنابراین می‌توانید از یک همبرگر مقوی بدون نفخ لذت ببرید. دوم اینکه سس بنگ بنگ آنقدر خوشمزه است که پنیر را از دست ندهید، قول می دهم. نکته حرفه ای: قبل از اینکه دستان خود را به شکل دیسک بغلتانید، کمی روغن زیتون اسپری کنید تا همه چیز نچسبد.

دستور کامل را از اینجا دریافت کنید.

شماره 4: کشش گیاهی “خوک”

و در حالی که ما در مورد جایگزین های سالم صحبت می کنیم، شما نمی خواهید روی آن “گوشت خوک” وگان بخوابید. با جایگزین کردن گوشت به جای جک فروت (که احتمالاً تازه آن را خواهید یافت، اما بیشتر خواربارفروشی ها یک نسخه کنسرو شده نیز دارند که به خوبی کار می کند)، ما غذای آشپزی خود را به یک نسخه گیاهی کم کالری تبدیل می کنیم که دوستان و خانواده را از بین می برد! این هنوز هم یک دستور پخت آهسته است، بنابراین اگر صبح آن را درست کنید یک گزینه ناهار عالی است.

دستور کامل را از اینجا دریافت کنید.

شماره 5: ناچوس وگان فوری

یک برداشت تازه وگان دیگر از مورد علاقه های تکس-مکس! این دستور غذای فوری ظرف 15 دقیقه شما را به داخل و خارج از آشپزخانه می‌رساند، بنابراین این یک میان‌وعده یا غذای لحظه آخری برای دور هم جمع شدن قبل از خوشامدگویی به مهمانان است. قول می‌دهم این پنیر به اندازه پنیر اصلی است، و می‌توانید آن را روی چیپس بریزید و مانند ناچو مانند من سرو کنید، یا آن را به عنوان یک دیپ خوشمزه با سبزیجات خام مورد علاقه‌تان مانند بروکلی یا فلفل دلمه سرو کنید.

دستور کامل را از اینجا دریافت کنید.

شماره 6: مرغ و سیب زمینی با عسل و لیمو

در اینجا یک دستور العمل ساده 3 دلاری آورده شده است که تضمینی برای نشان دادن لبخند بر لبان همه است. و بهترین بخش؟ احتمالاً از قبل همه مواد را در انباری خود دارید! شما می توانید مرغ را تنها به مدت 20 دقیقه مرینیت کنید، اما اگر آن را یک شبه در یک کیسه دربسته بگذارید، نتایج چشمگیرتری به دست خواهید آورد. سرخ کردن سیب زمینی در هوا باعث حفظ سلامتی آن می شود، اما در صورت استفاده از فر نیز می توانید به همان نتیجه برسید. ضمنا من از ماهیتابه برای پختن این ران های مرغ روی اجاق استفاده می کنم، اما خیالتان راحت باشد که بیرون بروید و گریل را روشن کنید!

دستور کامل را از اینجا دریافت کنید.

شماره 7: بسته پودینگ نانا 300 کالری

برای کمک به کنترل وعده‌های غذایی (یا اگر دهان‌های کوچک زیادی برای تغذیه دارید)، دستور پخت خانواده‌ای را که پدرم به من آموخته بود، تغییر دادم. این دستور ده وعده را درست می کند که برای نخوردن آن ها به یکباره تلاش خواهید کرد. مشابه این دستور غذای گیاهی “گوشت خوک”، این یک گزینه عالی برای شروع صبح و آماده شدن برای بعد از ظهر با هم است. این دستور پخت کاملا نو بنابراین برای دریافت دستور کامل به IG بروید و اگر می‌خواهید این را در fitmencook.com آپلود کنیم، حتماً نظر بدهید!

شماره 8: شربت پنج دقیقه ای

باید همه چیز را با یک دسر خوشمزه دیگر اضافه کنید! در طول قرنطینه، متوجه شدم که شادی (همچنین به عنوان شربت شناخته می شود) تنها پنج دقیقه با شما فاصله دارد و هزینه زیادی ندارد! اگر می‌خواهید ویدیو را تماشا کنید، به فید IGTV من سر بزنید یا دستور غذا را از اینجا دریافت کنید

عناصر:

3 فنجان انبه یخ زده (یا موز)
4 اونس قوطی خامه نارگیل (یا آووکادو؛ چربی های سالم را انتخاب کنید)
3 قاشق غذاخوری عسل (یا آگاو)

اولین گام:
مخلوط کنید تا یکدست شود (1-2 دقیقه)

مرحله دوم:
برو بیرون و لذت ببر!



رژیم لاغری سریع