دستور العمل توپ های انرژی – عشق و لیمو


این توپ های انرژی زا خرما و آجیل بهترین میان وعده سالم هستند! چسبناک، شیرین و پر شده با چیپس های شکلاتی، طعمی شبیه به توپ های کوچک خمیر کوکی دارند.


بدون توپ های انرژی پخت


این توپ های انرژی بدون پخت، میان وعده سالم مورد علاقه من است. چسبناک، شیرین و پر شده با چیپس های شکلاتی، طعمی شبیه به توپ های کوچک خمیر کوکی دارند، اما با مواد ساده و سالم درست می شوند. خرما آنها را به هم متصل می کند، جو دوسر فیبر، گردو و کره بادام آنها را با پروتئین و چربی های سالم پر می کند. آنها بسیار سریع و آسان در غذاساز درست می شوند و هفته ها در فریزر یا یخچال نگهداری می شوند.

حداقل در تئوری این کار را می کنند. اگر شما هم مثل ما عاشق این توپ‌های انرژی هستید، هیچ راهی وجود ندارد که آن‌ها تا این اندازه در اطراف بمانند. بین صبحانه‌های سریع و میان‌وعده‌های در حال حرکت، ظرف چند روز آن‌ها را صاف خواهید کرد!


مواد تشکیل دهنده دستور توپ های انرژی


مواد لازم دستور توپ های انرژی

این دستور لقمه های انرژی شامل 8 ماده اولیه است:

  • خرمای مدجول – آنها این توپ های انرژی را به طرز خوشمزه ای شیرین می کنند بدون هیچ شکر اضافه! علاوه بر این، بافت چسبناک آنها به اتصال توپ ها به یکدیگر کمک می کند.
  • آرد جو دو سر برای فیبر و پروتئین. من دوست دارم خودم را از جوی قدیمی یا کامل درست کنم. روش آسان من را اینجا پیدا کنید!
  • گردو – طعم غنی و خاکی و چربی های سالم را اضافه می کنند.
  • کره بادام – مانند خرما، کره بادام به پیوند این نیش های انرژی کمک می کند. برای این دستور حتما از کره بادام کاملاً صاف و هم زده استفاده کنید. مواد خشک و سفت ته شیشه در اینجا خوب کار نمی کنند.
  • عصاره وانیل برای طعم گرم و شیرینی مانند.
  • اب برای رطوبت اضافی چند قاشق غذاخوری این توپ های انرژی خرما را کاملا منسجم می کند.
  • مینی چیپس شکلاتی – از چیپس های بدون لبنیات برای تهیه این دستور وگان استفاده کنید. من برند Enjoy Life را دوست دارم.
  • و نمک دریا – برای اینکه همه طعم ها پاپ کنند!

دستور کامل را با اندازه گیری های زیر پیدا کنید.


خرما، گردو، کره بادام، آرد جو و نمک در غذاساز


چگونه توپ های انرژی بدون پخت درست کنیم

درست کردن این توپ های خرمایی خوشمزه بسیار آسان است! در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

ابتدا تاریخ ها را بررسی کنید. آنها باید نرم، چسبنده و قابل انعطاف باشند. اگر احساس سفت یا خشکی می کنند، آنها را به مدت 10 دقیقه در آب داغ خیس کنید.

سپس مواد را با هم مخلوط کنید. خرماهای نرم و بدون هسته را به همراه آرد جو، کره بادام، گردو، وانیل، آب و نمک در غذاساز بریزید. نبض بزنید تا زمانی که مخلوط به هم چسبیده باشد.


مخلوط خرما، آجیل و جو در غذاساز


اگر احساس کردید خشک شد، کمی بیشتر نبض بزنید، تا زمانی که مخلوط شروع به تشکیل یک توپ در غذاساز کند. اگر هنوز احساس می‌کنید خشک می‌شود، هر بار 1 قاشق چای‌خوری در آب بیشتری بپزید تا حالت چسبندگی و چسبندگی پیدا کند.


خمیر توپ انرژی چیپس شکلاتی در یک کاسه همزن


سپس، توپ ها را تشکیل دهید. مخلوط را به یک کاسه منتقل کنید و شکلات چیپسی ها را داخل آن بریزید. برای جدا کردن خمیر از یک قاشق غذاخوری کوکی استفاده کنید. اسکوپ ها را به شکل توپ درآورید … و تمام!

این توپک های انرژی زا خرما و آجیل را فوراً ببلعید یا تا یک هفته در یخچال نگهداری کنید. برای نگهداری طولانی تر، آنها را در فریزر نگهداری کنید. آنها به سرعت در دمای اتاق ذوب می شوند. آنها را برای صبحانه های آسان و در حال حرکت یا میان وعده های سالم سریع بگیرید. لذت بردن!


دستور پخت توپ های انرژی


میان وعده های سالم مورد علاقه بیشتر

اگر عاشق این توپ های انرژی بدون پخت هستید، یکی از این دستور العمل های میان وعده سالم را امتحان کنید:

توپ های انرژی

زمان آماده سازی: 20 دقیقه

زمان کل: 20 دقیقه

خدمت 18 توپ ها

این توپ های انرژی بدون پخت یکی از میان وعده های سالم مورد علاقه ما هستند! ساخته شده با چیپس شکلات بدون لبنیات و آرد جو دوسر تایید شده فاقد گلوتن، هم گیاهی و هم بدون گلوتن هستند.

  • در غذاساز، آرد جو، گردو، کره بادام، خرما، وانیل، آب و نمک را بریزید. نبض بزنید تا زمانی که مخلوط به هم چسبیده باشد. اگر خیلی شکننده است، هر بار 1 قاشق چایخوری در آب بیشتری بپزید.

  • مخلوط را به یک کاسه منتقل کنید و شکلات چیپسی را هم بزنید. از یک قاشق غذاخوری 2 قاشق غذاخوری کوکی استفاده کنید و به شکل توپ در بیاورید.

  • توپ های انرژی اضافی را در یخچال نگهداری کنید. آنها همچنین به خوبی یخ می زنند. برای آب شدن، آنها را در دمای اتاق بگذارید تا نرم شوند.

**برای تهیه این دستور به دنبال کره بادام خامه ای با قوام یکدست باشید، نه مواد خشک و سفت که ممکن است در ته شیشه پیدا کنید.
*اگر خرمای شما سفت است، آن را به مدت 10 دقیقه در آب داغ خیس کنید.