درد گلف – نکاتی برای مقابله با کمردرد و گلف

سوالات سخت بپرسید

آیا واقعاً برای بازی گلف در وضعیت مناسبی هستید؟ این چیزی است که ما گاهی نمی خواهیم از خود بپرسیم، اما مهم است که صادق باشیم. اکثر گلف بازان فکر می کنند که اگر بتوانند چوب گلف را بچرخانند، به اندازه کافی در وضعیت خوبی هستند. متاسفانه این مورد مورد نظر نیست. اگر نمی توانید 18 سوراخ گلف کامل راه بروید و از انجام آن احساس خوبی داشته باشید، احتمالاً می توانید کاری را کمی متفاوت انجام دهید.

اگر واقعاً با خودتان صادق باشید، ممکن است از آنچه پیدا می کنید شگفت زده شوید. ممکن است دلایل عمده ای وجود داشته باشد که باعث می شود یا در بازی خود پیشرفت نمی کنید یا حتی ممکن است چرا بدتر می شوید. درک دلایل اولین قدم برای بازگرداندن بازی گلف بهینه شماست.

برخی از بهترین درس هایی که آموخته ام – چه در زندگی و چه در گلف – زمانی بوده است که متوجه شدم کارهایم را اشتباه انجام داده ام.

مطمئناً بسیاری از کارها را درست انجام می‌دهم، اما این درک زمینه‌هایی است که می‌توانم آن‌ها را بهبود ببخشم که واقعاً به من امکان می‌دهد تا بهترین باشم. اعتراف به این که ما کارها را اشتباه انجام می دهیم (و شاید برای مدتی بوده) دشوار باشد.

یک مثال شرم آور

به عنوان یک مثال عالی (و کمی شرم آور)، فکر می کردم تا سال 2005 یک تاب گلف عالی داشتم. آن سال تصمیم گرفتم که می خواهم تاب گلف خود را روی فیلم تماشا کنم. بعد از اینکه به تاب خود نگاه کردم و آن را با بهترین تاب گلف در آن زمان مقایسه کردم، می خواستم واقعاً چروک شوم زیرا افتضاح بود. تمام این سال‌ها فکر می‌کردم که سوئینگ فوق‌العاده‌ای دارم و وقتی از بیرون آن را تماشا می‌کردم اساساً اشتباه بود.

من باید نفسم را کنار می گذاشتم و یاد می گرفتم که چگونه باشگاه را به درستی و اساساً درست بچرخانم. آسان نبود من سال ها در حال ساخت تاب گلف خود بودم. در واقع، تقریباً 7 سال طول کشید تا تمام عادات بد را از بین ببرم، اما این روند به سادگی از تماشای تاب گلف من در فیلم شروع شد. بعد از اینکه متوجه شدم نوسان من نیاز به بهبود دارد، تصمیم گرفتم آن را اصلاح کنم. مصمم بودم هر کاری که لازم است انجام دهم تا تاب گلف خود را بهبود بخشم و گلف باز بهتری شوم.

آنچه را که اشتباه انجام می دهید را پیدا کنید

کمردرد دقیقاً به همین شکل است. بیشتر گلف بازان به این دلیل درد دارند که کاری را اشتباه انجام می دهند. چه از ابتدا به درستی تنظیم نشده باشد و چه وضعیت بدنی ضعیفی در طول بازی داشته باشید، اینها مسائلی هستند که می توانند باعث درد طولانی مدت در گلف بازان شوند. هنگام چرخاندن چوب گلف، بدن می تواند از موقعیت خود خارج شود. فقط به این دلیل که از ابتدا به درستی تنظیم شده اید، به این معنا نیست که بدنه در تمام طول چرخش در یک راستا قرار دارد. به همین دلیل است که تماشای خود در فیلم می تواند بسیار مهم باشد.

وضعیت بدن و هسته شما

وضعیت بدن عنصری است که گاهی نادیده گرفته می شود. حتی هنگام پیاده روی در زمین گلف نیز باید به وضعیت بدن توجه کرد. وضعیت بد گلف فشار زیادی به کمر وارد می کند. همچنین، اگر ماهیچه های معده به اندازه کافی قوی نیستند که در تمام طول چرخش شما را حمایت کنند، برای جبران آن به کمر فشار وارد می شود. بنابراین، داشتن وضعیت صحیح و یک هسته قوی مهم است.

پرداختن به این مسائل و تقویت هم هسته و هم پشت شما می تواند دقیقا همان چیزی باشد که برای محدود کردن کمردرد در گلف به آن نیاز دارید. وقتی پشت و هسته با هم کار می کنند، اتفاقات شگفت انگیزی می تواند برای بهبود تاب گلف، بازی گلف کلی و زندگی شما رخ دهد. درد کاهش می یابد و کیفیت زندگی بهبود می یابد.