داشتن انگیزه برای رفتن به باشگاه

انگیزه یا فقدان آن یکی از بزرگترین عوامل در تعیین میزان پیشرفت شما در ورزش بوکس است. همه ما با انگیزه، میل به بهتر بودن، تسلط و برنده شدن به این ورزش می آییم. بزرگترین مشکلی که در طول تمرینم پیدا کردم این نبود که چگونه با انگیزه بمانم، بلکه این بود که چگونه از بی انگیزه شدن جلوگیری کنم. زندگی با انرژی مثبت شما راه هایی برای غذا خوردن پیدا می کند و من معتقدم کارهایی وجود دارد که می توانید برای کاهش این عوامل فرسایشی انجام دهید. فرسودگی تمرینات، مبارزه و جنگیدن عوارض خود را دارد، با انگیزه ماندن حتی زمانی که زندگی کامل تضمین نشده است، تسلیم شدن در برابر زیاده‌روی گناهکار تقریباً در هر زمانی آسان است. در ورزش تنبیهی مانند بوکس، آنچه را که نباید انجام داد به اندازه کاری که باید انجام داد اهمیت دارد.

1) روابط خود را ساده نگه دارید. برای متوقف کردن خواسته های والدین یا همسر، تنها کارهای زیادی می توانید انجام دهید. حتی بچه ترین بچه ها هم شما را به دنیای خود می کشاند و از دنیای شما دور می کند. بوکس نیاز به زمان، انرژی و تمرکز دارد که برخی افراد هرگز آن را درک نمی کنند. با این وجود، همسر یا والدین کمترین نگرانی شما هستند، حداقل آنها قابل پیش بینی هستند و به احتمال زیاد مدتی در زندگی شما بوده اند. چیزی که باید به آن توجه داشته باشید هر زن جدیدی در زندگی خود است، به خصوص اگر جوان هستید (بین 14 تا 24 سال). مقاومت در برابر آنها سخت است و بیان کلمه “نه” را تقریبا غیرممکن می کند.

اگر می‌خواهید بوکس شما در سطح باقی بماند، پس مراقب شهوت، عشق و زنانی باشید که الهام‌بخش آن هستند. قدرت هجوم دوپامین را که به مغز شما می فرستند دست کم نگیرید. جلسات آموزشی با «هنگین بیرون» جایگزین می‌شود، دویدن با تماس‌های تلفنی، و افکار عذاب‌آمیز با شعر و پیامک جایگزین می‌شود. این جمله از اولین فیلم راکی ​​را به یاد بیاورید، “زنان پاها را ضعیف می کنند!” آنها همچنین ذهن ضعیفی دارند. در واقع بسیار آسان است که یک زن را به فداکاری خود متقاعد کنید و آنها را درک کنند، مشکلی که به احتمال زیاد با آن روبرو خواهید شد این است که می خواهید در بوکس با آنها وقت بگذرانید. شما تله خود را می گذارید و مستقیماً به سمت ناشناخته خود قدم می گذارید. وقتی صحبت از قدرت اراده با زنان می شود به خودتان اعتبار زیادی ندهید، فقط سخت تمرین کنید.

۲) خانه مالی خود را مرتب نگه دارید. انرژی کمتری که برای تعقیب پول خرج می شود به معنای صرف انرژی بیشتر در باشگاه است، با این حال همچنان باید به دنبال پولی که برای حفظ خود نیاز دارید، سخت باشید. اگر جوان هستید و برای لباس، تلفن، حمل و نقل و گردش های گاه به گاه به پول نیاز دارید، مطمئن شوید که دلارهای خود را صرف چیزهای بیهوده نمی کنید. احتمالاً می‌توانید از جفت بلینگ جردن و اضافی تا زمانی که ژنی برای جردن کشف کنند و وابستگی به بلینگ را پیدا کنند، رتبه را کاهش دهید. فقط آنچه را که نیاز دارید خرج کنید و اگر توانایی مالی دارید عادت کنید پول را کنار بگذارید. اگر از مدرسه خارج شده‌اید، این توصیه بیشتر معنادار است. خیلی خوب است که بدانید به بوکس اختصاص داده‌اید و نمی‌خواهید کار مانع «آینده» شما شود، اما گاهی اوقات لازم است آن را بمکید و ساعت‌ها را وقت بگذارید، یا شغلی را پیدا کنید که ساعت‌های لازم را دارد. من اوایل دهه بیستم را با کارهای پاره وقت گذراندم و وقت زیادی برای بوکس داشتم، می توانم به شما بگویم ضربه ای که به غرور و عزت نفس شما وارد می شود که به سختی مخارج زندگی شما را تامین می کند، شما را روی کاناپه دراز می کشد. روز به جای انجام کارهای جاده ای یک فرد پرمشغله تمایل دارد که مشغول بماند، اگر مجبور شدید اضافه کاری کنید و یک تمرین را از دست دادید، خودتان را مورد ضرب و شتم قرار ندهید. میدونم ظرف شستن تا ساعت 5 صبح و رفتن خونه چه حسی داره. مقداری پول نقد نگه دارید و روی نیازها تمرکز کنید نه خواسته ها. خانه مالی و استقلال خود را در تدبیر نگه دارید، وقتی وقت دارید، به خود تمرین دهید، خیلی جلوتر خواهید رفت.

3) از مواد مخدر، الکل، شکر و فست فود دوری کنید. آیا لازم است در این مورد بیشتر بگویم؟ هیچ چیز سریعتر از استفاده گاه و بیگاه از ماده ای که خیلی گاه به گاه می شود، تمرین شما را متوقف نمی کند، و به من اعتماد کنید، پس چرا حتی به خود زحمت دهید؟ دوران ابتدایی شما در اواسط تا اواخر دهه بیست به پایان خواهد رسید، و در آن زمان خواهید فهمید که اگر پتانسیل دارید، پس از آن باقی عمر خود را خراب خواهید کرد، چرا از همین حالا شروع کنید؟

در مورد شکر و فست فود، فریب این واقعیت را نخورید که آنها مواد طبیعی هستند، آزبست هم همینطور! در مورد قند و هورمون دوپامین و اثرات روانی آن تحقیق کنید. شما یک معتاد هستید و حتی آن را نمی دانید. قند زیاد باعث می شود که یک میان وعده دیرهنگام دیگر بخواهید، کمی زودتر از آنچه باید باشگاه را ترک کنید، و زمانی که زمان وزن گیری فرا می رسد شما را می کشد. یک مبارز خوب باید در تمام طول سال در فرم خوب خود بماند (ریکی هاتون استثنا) و همیشه آماده مبارزه باشد. همین الان عادت کنید که با خودتان درست رفتار کنید، وقتی دوران مبارزه شما تمام شد، دوست ندارید به عنوان مرد چاق شناخته شوید که قبلا بوکس می کرد.