خوش فرم بمانید – تمرینات دوچرخه سواری برای ماه های زمستان

آن زمان از سال است. زمانی که تصمیم می گیرید در آب و هوای 12 درجه سوار شوید خوب است. زمانی که غذا و آب شما یخ می زند، دست و پای شما بی حس می شود و دوچرخه تان در آب و نمک جاده پوشیده می شود…

این زمانی از سال است که تصمیم می گیرید برای بیرون رفتن یک احمق عجیب و غریب بودید!

آن “زمان سال” برای من دیروز بود. اولین سواری من در بیرون در هوای زیر 25 درجه. هر سال همینطور است. در طول بهار، تابستان و پاییز معمولاً فراموش می‌کنید که چقدر بد است… و فکر می‌کنید آنقدر سخت هستید که بتوانید آن را مدیریت کنید. خب… نیستی!

فقط یک سواری تجربه های دردناک یک سال پیش را به شما بازمی گرداند. گرم شدن دست ها و پاهای یخ زده – چه راهی برای پایان دادن به سواری! همین کافی است که مرا وادار کند در سرما بیرون بمانم!

من حتی امسال یک مربی خریدم. و بعد از یک ماه از بین رفتم. بنابراین، به ناچار، در دمای سرد بیرون رفتم. الان دارم آماده میشم چند غلتک بخرم. بعد من مثل یک آدم عاقل داخل می مانم!

شاید حتی چند فیلم تمرینی را انتخاب کنم. من یک ویدیوی دوچرخه سواری کوهستانی CTS دارم، Spinervals ممکن است خوب باشد، اما من بیشتر به تمرینات Cyclo-core علاقه دارم. [See resource box below.] کمی از همه چیز وجود دارد – سوارکاری، بلند کردن سبک و غیره – و از همه بهتر: هر کدام فقط 30-60 دقیقه!

شما باید داخل بمانید، از خستگی مربی اجتناب کنید، و حتی مجبور نیستید به باشگاه بروید! قطعا خیلی خوبه که نمیشه ازش گذشت!

حتی اگر نمی خواهید چیزی بخرید، سایت را برای گزارش ویژه رایگان بررسی کنید: “پنج راز برای دو برابر کردن تناسب اندام خارج از فصل”

اخلاق داستان: این فصل خارج از فصل است. اگر هوا زیر 25 درجه است از بیرون سوار نشوید. و با خیال راحت از این بهانه ای برای گذراندن زمستان در کالیفرنیا استفاده کنید!