تمرین کلاسهای یوگا 10


یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی است که از هند سرچشمه گرفته است. یوگا یکی از شش مکتب فلسفه هندو است. امروزه در فرهنگ آمریکایی ، این رشته معمول افراد فعال است که می خواهند در مرکز سلامت ، انعطاف پذیری و آگاهی ذهنی خود باشند.

انواع مختلفی از یوگا وجود دارد که برای کسانی که علاقه مند هستند این رشته را به عنوان بخشی از شیوه زندگی خود در نظر بگیرند مفید است.

یافتن متناسب با نیازهای شما می تواند مشکل باشد. برخی برای تقویت ، تعادل یا انعطاف پذیری مفیدتر هستند ، در حالی که برخی دیگر وزن ، روحیه یا تمرکز کمتری از خود نشان می دهند.

این می تواند برای همه انواع یوگا بسیار گیج کننده باشد و سعی کنید بفهمید چه چیزی را امتحان کنید. حتی ممکن است ایده خوبی باشد که سبک های مختلف را امتحان کنید و آنچه را که بیشتر از آن لذت می برید انتخاب کنید. موارد زیر نه نوع مراسم یوگا است که امروزه انجام می شود.

یوگا

یوگا اولویت اول ساختار و تعادل بدن شماست. کارهای تبلیغاتی شامل بلوک های یوگا و پتوها ممکن است از نوعی از یوگا استفاده کنند. به طور معمول ، این نوع یوگا دقیق و با جزئیات است ، بنابراین مربیان تمایل دارند توضیح دهند که چگونه تغییرات بر هر گروه استخوانی و عضلانی تأثیر می گذارد. اگر با ظاهر معمول Lyengar Yoga آشنا نیستید ، بهتر است با کلاسهای سطح مبتدی شروع کنید.

هاتا یوگا

هاتا یوگا بهترین شکل یوگا در اولین تکرار است. هاتا پایه و اساس یوگا است به آرامی اما به طور قطع. هر صحنه برای چندین تنفس نگه داشته می شود در حالی که شما روی فرم بدن خود تمرکز می کنید. از آنجایی که این نوع یوگا بسیار ملایم تلقی می شود ، برای مبتدیانی که خواهان آشنایی آرام با یوگا هستند ایده آل است.

بیکرام یوگا

اگر دوست دارید برنامه یکسانی داشته باشید ، بیکرام بهترین نوع یوگا برای شما است. این یک مجموعه ویژه از بیست و شش مکان و دو تمرین تنفسی است. پس از چندین بار انجام این کار ، می دانید وقتی روی تخت خود می چرخید باید چکار کنید. نقشه ها هر بار در یک دنباله نود دقیقه ای انجام می شوند ، بنابراین قابل پیش بینی ترین نوع یوگا محسوب می شود. دمای اتاق حدود 105 درجه با حداقل 40 درصد رطوبت است ، بنابراین برای عرق کردن آماده باشید. یوگا می تواند بسیار سنگین باشد ، در درجه اول به دلیل گرما است ، بنابراین در صورت نیاز حتما استراحت کنید و دوش بگیرید.

یوگا وینیاسا

وینیاسا یوگا می تواند برای کاهش وزن مفید باشد زیرا سریع است. اگر تمرینات انتقالی شدید را دوست دارید ، این می تواند راهی سرگرم کننده و مفید باشد. این شامل ترکیبی از تنفس و حرکت در یک سری چرخه های پیوسته است که مدت زیادی دوام نمی آورد. Vinyasa می تواند یک رقص عالی باشد و بسیاری از معلمان اغلب موسیقی سریع و متناسب با سرعت این مناطق را پخش می کنند.

بازیابی یوگا

هدف اصلی بازیابی یوگا کاهش و آرامش است. این ویژگی ها برای مدت طولانی به آرامی حفظ می شوند تا سیستم عصبی بدن شما را لمس کرده و به شما در آرامش عمیق کمک کند. اغلب از وبلاگ ها به عنوان پشتیبانی برای کمک به حمایت از قسمت های بدن در حین ارائه های خاص استفاده می شود. ممکن است احساس کنید کار زیادی انجام نمی دهید ، اما می تواند برای اضطراب ، استرس و ورزشکاران در دوران نقاهت مفید باشد.

یوگا اشتانگا

اگر عادت های سختگیرانه با دستورالعمل های دقیق را دوست دارید ، اشتانگا یوگا ممکن است بهترین شکل یوگا شما باشد. هر کلاس از استانداردهای یکسانی در یک سری شش تایی تشکیل شده است. هنگامی که احساس می کنید عضله کمی سوزانده می شود ، تنفس و حرکت خود را در همه جا تنظیم می کنید تا جریان تقویت کننده عالی ایجاد شود. برخی از کلاسها دارای معلم ژیمناستیک هستند ، در حالی که برخی دیگر شامل این می شوند که سری را با دقت مرور کنید و فقط در صورت نیاز راهنمایی بخواهید.

یوگا کندالینی

یوگای کوندالینی بسیار متفاوت از انواع دیگر یوگا است. این فراتر از یوگای معنوی شامل تنفس همراه با تمرینات بدنی مکرر است. همچنین ، آواز خواندن ، آواز خواندن و مدیتیشن بخشهای اساسی ژانر یوگا هستند. هدف کوندالینی رسیدن به سطح بالاتری از خودآگاهی با آزادسازی انرژی نهفته در درون شما است.

یوگای داغ

مشابه تمرین بیکرام ، تمرین یوگا داغ در یک اتاق گرم و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی این دو در این است که یوگای داغ به بیست و شش پیاپی متصل نیست و می تواند به طرق مختلف ترکیب شود. گرما به شما کمک می کند احساس کنید که می توانید عمیق تر در هر مکانی قرار بگیرید و اگر مراقب نباشید باعث کشش می شوید. این کلاس باعث تعریق زیاد و مشکل شما می شود ، بنابراین مطمئن شوید که از همان ابتدا شروع کنید.

انجام یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرامش بخش برای به دست آوردن “ذن” و کشش همه ماهیچه ها داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید. این یک تمرین مراقبه با تمرکز بر بافت همبند عمیق است. شما ابتدا به بدن خود اجازه می دهید به جای مشغول شدن با کمربند موقعیت را آزاد کند. این تمرین ضمن ایجاد تعادل بین ذهن و بدن ، انعطاف پذیری را نیز فعال و بازیابی می کند.

فرض کنید مدتی است که یوگا تمرین می کنید. در این مورد ، احتمالاً قبلاً مزایای سلامتی آن را مشاهده کرده اید ، مانند خواب بهتر ، درد کمتر و آنفولانزا ، کاهش اضطراب و استرس و افزایش قدرت و انعطاف پذیری.

اگر برنامه یوگا را شروع کرده و به طور منظم به آن پایبند باشید ، باید منتظر آنها باشید. علم در حال درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامت شما ، التیام دردهای ذهن و بدن است.

مهمترین گام مثبت اولین گامی است که ورزش را در شیوه زندگی و تغییرات سبک زندگی ما گنجانده است. حتی پس از یک جلسه یوگا ، ممکن است احساس کنید که از توانایی های ذهنی و جسمی خود قوی تر هستید و از سایر تمرینات مشابه بهتر هستید.

وب سایت ما را بررسی کنید: https://fitnessfor10.com/ برای پیدا کردن مکانی در نزدیکی خود و کلاس یوگا که متناسب با نیازهای تناسب اندام شماست.

بیانیه مطبوعاتی کسیدی سامرویل از گروه رسانه ای آلفا

شاین للند

تمرین 10 +1 775-352-8663 775

دیدگاهتان را بنویسید