تمرین قدرت دایره ای – یک سیستم تمرینی کامل

تمرین قدرت دایره‌ای (CST) علم مدرن را با روش‌های تمرینی قدیمی ترکیب می‌کند تا سیستمی را ایجاد کند که افراد را در سطح فعلی قدرتشان ملاقات کند. Scott Sonnon CST را ایجاد کرد تا اولین سیستم تمرینی سلامت را ایجاد کند که به افراد آموزش می دهد تا متخصص حرکت باشند. CST سه حوزه اصلی را پوشش می دهد: سلامت و تحرک مفاصل، توالی های جبرانی یوگا و تمرین مقاومتی با بلز. نکته مهم در مورد CST این است که به مهارت و سطح آموزش فرد مقیاس پذیر است.

CST یک سیستم آموزش اول سلامت است که از پیشرفت تدریجی استفاده می کند. توانایی و قدرت فرد سرعت را تعیین می کند و با بازیابی تحرک و افزایش قدرت، چالش برنامه را افزایش می دهد. این پیچیدگی فزاینده اجازه می دهد تا چالش CST با فرد تکامل یابد و برنامه را از خسته کننده شدن دور نگه می دارد زیرا به طور مداوم محدودیت های فرد را تحت فشار قرار می دهد.

اولین ناحیه سیستم تحرک مفصل است که با ترکیب مته های خاص در توالی حرکت به آن پرداخته می شود. این تغذیه مورد نیاز مفاصل را فراهم می کند که بهبود را سرعت می بخشد. برای نمایش تمرینات، Intu-Flow را در YouTube جستجو کنید. حوزه دوم پراسارا یوگا است که برای آموزش فرد یا فقط فشار زندگی روزمره جبران می کند. ناحیه سوم مقاومت پیشرونده است که با استفاده از کلاب بل انجام می شود. اسکات سونون قدیمی‌ترین ابزار تناسب اندام، باشگاه و روش‌های تمرینی را از روسیه، ایران و هند باستان برای توسعه الگوهای نوسانی که با استفاده از Clubbell انجام می‌شد، استفاده کرد. گشتاور حاصل از چرخاندن چاقو هم عضله و هم بافت همبند مفاصل مرتبط را تقویت می کند. این سه ناحیه سیستم را ایجاد می کنند، اما اهداف فرد با استفاده از یک هرم سلسله مراتب آموزشی منحصر به فرد ایجاد شده توسط اسکات سونون تعیین می شود.

هرم سلسله مراتبی آموزشی (THP) که CST بر اساس آن ساخته شده است، مراحلی را برای رسیدگی به وضعیت فعلی افراد در مقایسه با وضعیت هدف آنها ایجاد می کند. به سلسله مراتب نیاز مزلو فکر کنید، اما برای آموزش. چهار مرحله یا سطح که از پایین هرم شروع می شود عبارتند از آمادگی عمومی، آمادگی جسمانی خاص، آمادگی خاص فعالیت، و در بالا آمادگی ذهنی و عاطفی قرار دارد. این چهار سطح به فرد اجازه می دهد تا مسیری را برای دستیابی به اهداف خود ایجاد کند. سطح اول ظرفیت کاری ایجاد می کند و کسری در تحرک را تقویت می کند. سطح دوم پیچیدگی حرکت را ایجاد می کند و دامنه حرکت را افزایش می دهد. سطح سوم بر روی فعالیت خاص با تبدیل آموزش به عمل تمرکز می کند. همچنین از حجم تمرینات به کیفیت یا پیچیدگی تمرینات تغییر می کند. سطح نهایی استقامت ذهنی را توسعه می دهد. کار کردن از طریق THP کسب مهارت فرد را بهبود می بخشد، به آنها اجازه می دهد رکوردهای شخصی را بشکنند یا فقط سلامت خود را بازگردانند.

THP چارچوبی را برای آموزش فراهم می کند اما سلسله مراتب ارزش تناسب اندام CST پنج اولویت را ارائه می دهد. از اول تا آخر، اولویت ها سلامت، تحرک، عملکرد، ویژگی ها و بدن هستند. CST سلامت را در اولویت قرار می دهد و می توانید ببینید که فیزیک آخرین است. همانطور که فرد از طریق سیستم کار می کند، هیکل تقریباً یک محصول جانبی است. اولویت اول سلامت در الگوی چهار روزه روتین ها که حول یک روز استراحت، روز ریکاوری، روز با شدت متوسط ​​و روز با شدت بالا می چرخد، مثال زده می شود.

CST سیستمی را برای پوشش هر جنبه ای از سلامت، تناسب اندام و عملکرد ورزشی یک فرد ارائه می دهد. مهم ترین چیز برای من این است که از برنامه خسته نشوید زیرا این تنوع بسیار زیاد است.