تغذیه ورزشی و ورزشی

برای اینکه یک فرد سالم باشید، به یک رژیم غذایی سالم نیاز دارید که متعادل باشد و آب کافی برای جلوگیری از کم آبی بدن داشته باشد. این امر به ویژه برای ورزشکاری که از طریق تمرینات گسترده تمرین می کند بسیار مهم است.

اگر در طول تمرین تمایل به عرق کردن دارید، آب بسیار مهم است. هنگامی که عرق می کنید، آب بدن خود را از دست می دهید که به عنوان کم آبی شناخته می شود. نوشیدن آب در حین ورزش به جلوگیری از کم آبی بدن کمک می کند و بدن شما را شاداب و هیدراته نگه می دارد. مقدار مناسب آب برای ورزشکار ورزشی چقدر است؟ پاسخ به این سوال بسیار پیچیده است، اما ما سعی خواهیم کرد به آن پاسخ دهیم. چه گهگاهی یا شدید ورزش کنید، چند نشانه وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. ادرار خود را چک کنید؛ اگر رنگ ادرار شما زرد تیره است از مقداری که به آب بیشتری نیاز دارید و اگر ادرار شما بی رنگ است (به نظر می رسد آب خالص است) مقدار صحیح آب می نوشید. نوشیدن آب زیاد به اندازه نوشیدن آب کم خطرناک است. آب کم منجر به کم آبی بدن می شود. آب زیاد باعث مسمومیت می شود. قبل و بعد از تمرین یا تمرین خود را وزن کنید. اگر وزن اضافه کرده اید، پس بیش از حد آب مصرف کرده اید و اگر وزن کم کرده اید، به اندازه کافی آب مصرف نکرده اید.

رژیم غذایی شما باید مغذی باشد و حاوی کربوهیدرات، پروتئین و چربی در هر وعده غذایی باشد. صبحانه متعادل مهمترین وعده غذایی یک ورزشکار است. اینها اصولی است که هر ورزشکاری باید هنگام نشستن برای غذا به خاطر داشته باشد. شما باید این ماهیچه ها را سالم و قوی نگه دارید تا بتوانند برای شما کار کنند و استرس ها و فشارهای ناشی از ورزش و ورزش را تحمل کنند. کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربی های کاملا متعادل در هر وعده غذایی به ورزشکار انرژی می دهد. مقدار این غذاها کاملاً به این بستگی دارد که آیا شما یک ورزشکار معمولی هستید یا یک ورزشکار سخت کار. هیچ نموداری برای اندازه گیری نیازهای فردی وجود ندارد. این کار باید برای هر فرد جداگانه انجام شود.