تغذیه ورزشی ورزشکار

درست غذا خوردن به عنوان یک ورزشکار می تواند بسیار دشوار باشد. دانستن نحوه استفاده ورزشکاران از تغذیه ورزشی می تواند برای دیگران دشوار باشد. مقاله زیر را نوشتم تا به شما در مورد زمینه ای از تغذیه که اغلب در مورد آن صحبت نمی شود آموزش دهم. امیدوارم مقاله زیر کمک کند.

مانند بسیاری از مردم، من در ابتدا فکر می کردم که تغذیه ورزشی یک چیز نسبتاً جدید برای بهبود عملکرد یک ورزشکار در یک بازی یا ورزش است، اما اینطور نیست. در اوایل 500 قبل از میلاد نوعی تغذیه ورزشی وجود دارد. حتی با وجود اینکه افکار آنها هوشمندانه ترین نبود، آنها هنوز راه هایی را برای افزایش عملکرد دیگران در نظر می گرفتند. آنها خوردن قلب شیر را برای افزایش شجاعت، سرعت و قدرت خود انتخاب کردند. من شک دارم که در سال 2010 آن را یک گزینه در نظر بگیرید.

در اوایل دهه 1900، دوندگان ماراتن برای بهبود عملکرد خود چندین لیوان کنیاک می نوشیدند. باز هم، من متقاعد نشده ام که منطق زیادی پشت آن وجود دارد، اما فکر آنجا بود.

تغذیه ورزشی باید در تمرینات خارج از فصل و همچنین در روز مسابقه لحاظ شود تا عملکرد شما تا حد امکان بهبود یابد.

چیزهایی که متخصصان تغذیه و ورزشکاران در نظر می گیرند عبارتند از کمیت (میزان غذایی که ورزشکار مصرف می کند) و کیفیت (ارزش غذایی غذا مانند کربوهیدرات ها، پروتئین ها یا چربی ها و به چه نسبت). مواد مغذی باید قبل و بعد از تمرین مصرف شوند تا به عضله سازی و بازسازی بدن کمک کنند.

فراموش نکنید که هنگام خرید هر محصول یا مکمل غذایی، می توانید به کدهای کوپن آنلاین دسترسی داشته باشید تا خرید خود را آسان تر کنید.