تغذیه برای راند گلف شما

آیا به بدن خود سوخت مناسب می دهید تا در زمین گلف خوب بازی کند؟ بله، ما در مورد تغذیه صحبت می کنیم، معمولاً موضوعی که نادیده گرفته می شود، نادیده گرفته می شود و مطمئناً صحبت در مورد آن جالب نیست، اما بخش مهمی از بهبود بازی گلف شما است. اساساً، آنچه به بدن خود وارد می کنید تأثیر مستقیمی بر آنچه از آن در زمین گلف و در تاب گلف شما به دست می آورید دارد.

در زمین گلف، تامین سوخت مناسب بدن شما در طول یک دور بسیار مهم است. حرفه ای ها همیشه این کار را انجام می دهند. آنها را در حال خوردن موز، بادام زمینی و نوشیدن آب می بینید.

آیا می توانید تصور کنید چه اتفاقی می افتد اگر بازیکنان تور بدن خود را برای یک دور گلف سوخت ندهند؟ آنها دچار سکته می شدند! مانند آنچه می تواند برای یک دونده ماراتن در مایل 23 اتفاق بیفتد. تمام شدن انرژی چیزی است که در مورد آن صحبت می کنیم. اگر بازیکن تور در طول راند سوخت مناسبی برای بدن خود فراهم نکند، بدن شروع به “سوختن” می کند. هنگامی که بدن از بین می رود، تمرکز ذهنی می تواند از بین برود و یک امتیاز خوب می تواند خیلی سریع به سمت جنوب برود.

آماتور می تواند از کارهایی که حرفه ای ها در زمین گلف انجام می دهند بیاموزد. سوخت رسانی به بدن آنها با منابع ضعیف سوخت بدترین کاری است که می توانید برای بازی خود انجام دهید، چه در حال بازی کردن یک دور معمولی یا در گرماگرم رقابت باشید. گرفتن نوشابه و آب نبات در پیچ لزوما به شما کمک نمی کند. نوشابه ها و آب نبات ها با تمام قندشان خیلی سریع توسط بدن می سوزند و انرژی شما را از دست می دهند و در سوراخ شماره یازده احساس سستی می کنید.

منابع سوختی خوب برای ورزش‌های دو و میدانی، غذاهایی مانند آجیل، میوه‌ها و آب هستند که می‌توانند شما را در تمام دور قوی نگه دارند. ما همچنین نباید آنچه را که قبل از دور می خوریم فراموش کنیم. اغلب اوقات یک صبح زود وقت چای به معنای حذف صبحانه است. ما فقط یک فنجان جو برداشته و به سمت محدوده حرکت می کنیم. نخوردن یک وعده غذایی خوب قبل از دور ممکن است در اولین چای ظاهر نشود، اما زمانی که به وسط دور رسیدید. شکم و چرخش شما چیزهای دیگری را به شما می گوید.

خط پایین؛ قبل از دور خود یک وعده غذایی خوب بخورید اگر زودتر از موعد شروع می‌کنید، چیزی را سریع بگیرید، اما چیزی در بدن. اگر در اواخر روز مشغول بازی هستید، مطمئن شوید که یک ناهار خوب می خورید.

با نگاهی به تصویر بزرگ‌تر از انرژی دادن به تاب گلف و بازی گلف خود. به تغذیه برمی گردد.

“تغذیه شنی” بسیار ساده است. ما چربی، پروتئین و کربوهیدرات داریم. چربی ها، پروتئین ها و کربوهیدرات های خوب و بد وجود دارد. خوبه هارو بخور غذاهای بد را زیاد بخورید.

نگاهی گذرا به هر سه دسته باید کمک کند.

چربی ها:

چربی ها می توانند “خوب” یا “بد” باشند. چربی های احمقانه می توانند توسط بدن به عنوان سوخت استفاده شوند و خوردن آنها خوب است. چربی های بد دقیقا برعکس هستند. چربی های خوب (روغن زیتون و آووکادو) توسط بدن برای سوخت استفاده می شود. چربی های بد (کره و بیکن) به طور موثر توسط بدن استفاده نمی شود.

پروتئین ها:

پروتئین ها “بلوک های سازنده” بدن هستند. آنها به ترمیم و ساخت بافت کمک می کنند. پروتئین های خوب: تکه های بدون چربی گوشت گاو، مرغ، بوقلمون، آجیل و تخم مرغ خوب هستند. پروتئین های بد: پروتئین هایی با سطوح بالای “چربی های بد” یا پخته شده در “چربی های بد” برای بدن مفید نیستند.

کربوهیدرات ها:

کربوهیدرات ها منبع اصلی سوخت بدن هستند. هر کربوهیدرات در اصل قند است. آنچه کربوهیدرات‌های خوب را از کربوهیدرات‌های بد جدا می‌کند، سرعت «سوختن» آن‌ها توسط بدن است. کربوهیدرات های بد عمدتاً از قندهای ساده تشکیل شده اند که خیلی سریع توسط بدن سوزانده می شوند. کربوهیدرات های خوب از قندهای پیچیده تشکیل شده اند که به آرامی توسط بدن سوزانده می شوند. خط پایین؛ منابع کربوهیدرات خوب بخورید منابع کربوهیدرات های خوب لوبیا، سیب، غلات تمام سبوس دار، نان غلات کامل هستند. کربوهیدرات های بدی که باید از آن اجتناب کنید، هر ماده غذایی حاوی قندهای ساده مانند آب نبات، لوبیا ژله ای، دونات، نان سفید، نوشابه های گازدار و پاستاهای سفید است.

نکته آخر در مورد بهبود تاب گلف، بازی گلف، تناسب اندام گلف یا به طور کلی سلامتی، باید منابع سوخت خوبی برای بدن خود فراهم کنید. خوردن چند منبع سوخت بد یک بار و چند وقت مشکلی ندارد، اما نکته کلیدی در اعتدال است. در مصرف بیکن، دونات و نوشابه زیاده روی نکنید.

تغذیه باید به عنوان یک فرآیند طولانی مدت در نظر گرفته شود، درست مانند بهبود بازی گلف. شما باید برنامه ریزی داشته باشید، صبور، فداکار و متعهد باشید. بر روی تغذیه خود سخت کار کنید و در نوسان گلف، بازی گلف و به طور کلی زندگی شما سود زیادی خواهد داشت.