تثلیث مقدس بدنسازی – از دست دادن هر بخشی در خطر شما

تثلیث مقدس بدنسازی باید مورد استفاده قرار گیرد وگرنه وقتی نوبت به داشتن هیکل بدنسازی عالی می رسد، همچنان در پشت صف خواهید بود.

در تثلیث مقدس بدنسازی شما تمرینات، مکمل ها و مواردی را دارید که بسیاری از بدنسازان به تغذیه توجه کافی ندارند.

حالا اجازه دهید در مورد مکمل ها واضح بگویم. اگر بدنساز هستید، من از شما حمایت نمی کنم که فقط مقدار زیادی مکمل مصرف کنید و فقط همه آنها را امتحان کنید. مطمئن شوید که درباره چیزها به طور کامل تحقیق کرده اید و ابتدا با سایر بدنسازانی که می شناسید صحبت کنید. من گزارش های خوبی در مورد اکسید نیتریک (NO) شنیده ام، به عنوان مثال، مکمل های پروتئینی ممکن است سودمند باشند، اما با توجه به پروتئین، وعده های غذایی شما باید تمام پروتئین مورد نیاز خود را در صورت مصرف درست در اختیار شما قرار دهد.

هر وعده غذایی که به عنوان یک بدنساز برای عضله سازی می خورید باید کربوهیدرات، پروتئین و چربی در نسبت های صحیح داشته باشد: 40 درصد کربوهیدرات، 40 درصد پروتئین، 20 درصد چربی های خوب.

شما باید حدود 7-8 وعده غذایی / میان وعده در روز بخورید. صبحانه، میان وعده صبح، ناهار، قبل از تمرین، بعد از تمرین، شام، و میان وعده قبل از خواب. به علاوه به محض اینکه از خواب بیدار شدید چیزی بخورید، پس از آن باید صبحانه خود را بخورید.

اگر در حال استراحت از بدنسازی خود هستید و برای آخرین وعده غذایی خود در روز باید این کربوهیدرات کم را درست کنید.

اگر به این بخش از بدنسازی خود (وعده های غذایی) یعنی این بخش مهم بدنسازی خود توجه نکنید، واقعاً در حال از دست دادن امکانات بالقوه بدنسازی خود هستید.

هوم، شاید فکر می کنید که وقت کافی برای غذا خوردن ندارید، خوب فقط باید برای فوایدی که به دست می آورید، وقت بگذارید. هر مقدار کمی تلاش اضافی که برای تغذیه صحیح باید انجام دهید ارزش آن را دارد.