تابه کتو پارمزان مرغ (بدون آجیل، کم کربوهیدرات)


این پارمزان مرغ ماهیتابه کتو کم کربوهیدرات آسان در یک تابه و در 30 دقیقه درست می شود! این یک پارمزان مرغ بدون آجیل، کتو و کم کربوهیدرات است که به خوبی مرغ مادربزرگ است!

وقتی به تهیه پارمزان مرغ برای شام فکر می کنید، آیا برای یک شب شلوغ هفته خیلی وقت گیر به نظر می رسد؟

باید مرغ را در تخم مرغ آغشته کنید، سپس نان بزنید، سپس تخم مرغ را بپزید، سپس آن را قهوه ای کنید، سپس آن را بپزید. اغلب حتی در تعطیلات آخر هفته خیلی طاقت فرسا است!

اکنون می توانید حتی در یک شب شلوغ هفته از یک پارمزان مرغ کم کربوهیدرات خوشمزه لذت ببرید! این دستور غذا را سریع‌تر، آسان‌تر و به همان اندازه خوشمزه می‌کند که انگار پخته‌اید!

این پارمزان مرغ ماهی تابه ای کم کربوهیدرات آسان یک دستور العمل منحصر به فرد از کتاب آشپزی من، طبیعی کتو است.

یک وعده غذایی یک تابه رویای یک مادر است! ظروف بسیار کمتر برای تمیز کردن خانواده باعث می شود که فکر تهیه شام ​​استرس کمتری داشته باشید. همه آن را خیلی دوست دارند، حداقل هفته ای یک بار آن را می خواهند!

نان بدون کربوهیدرات آجیل کتو

یافتن نان کتو کم کربوهیدرات برای پوشاندن هر پروتئین می تواند یک چالش باشد، به خصوص برای کسانی که به آجیل درختی حساسیت دارند. اغلب از آرد آجیل مانند بادام استفاده می شود. کوچکترین من به آجیل درختی و بادام زمینی آلرژی دارد، بنابراین من باید در تهیه دستور العمل های بدون کربوهیدرات کتو و آجیل خلاق باشم.

دستور پخت نان کتو من در کتاب آشپزی من در صفحه 56 موجود است. من فقط چند ماده ساده را با هم ترکیب می‌کنم که یک نان عالی برای سرخ کردن یا سرخ کردن گوشت یا ماهی شما درست می‌کند.

این کار با استفاده از پوست گوشت خوک خرد شده به عنوان جایگزینی برای دستور پخت نان کتو من کار خواهد کرد. من این مارک را برای پانکو پوست خوک دوست دارم.

بخش اول شامل راهنمای مبتدیان برای KETO است

  • درک تفاوت بین بدون قند، کم کربوهیدرات و کتو
  • شش نکته برای شروع کار با Keto
  • شکستن غرفه
  • برخورد با همسر و خانواده بی میل
  • جوراب شلواری کتو شربت خانه خود را
  • جایگزین های مناسب برای آلرژی
  • ابزار آشپزخانه مورد علاقه من

بخش دوم شامل بیش از 125 دستور غذا است

  • بیش از 125 دستور العمل کم کربوهیدرات، کتوژنیک و چربی بالا
  • 50 دستور غذای بدون لبنیات و 20 دستور دیگر با گزینه های آسان لبنیات رایگان
  • 75 دستور العمل بدون تخم مرغ
  • بیش از 115 که بدون آجیل هستند!
  • یک عکس زیبا برای هر دستور غذا!
  • اطلاعات تغذیه ای برای هر دستور غذا
  • دستورالعمل های گام به گام
  • دستور العمل هایی با برچسب لبنیات بدون آجیل، بدون آجیل، اجاق گاز، 30 دقیقه یا کمتر
  • دستورالعمل های ذخیره سازی و آماده سازی

بخش سوم شامل برنامه‌های غذایی و فهرست‌های خرید است

هفته 1 – کربوهیدرات خالص 25 گرم یا کمتر
هفته 2 – کربوهیدرات خالص 25 گرم یا کمتر
هفته 3 – کل کربوهیدرات 25 گرم یا کمتر
هفته 4 – بدون لبنیات، کربوهیدرات کل 25 گرم یا کمتر

خواه فقط سعی می کنید قند را از زندگی خود حذف کنید، یا فقط یاد می گیرید که کربوهیدرات کم بخورید یا حتی اگر برای مدت طولانی کتو انجام می دهید، به طور طبیعی کتو دستور العمل هایی را برای شما به ارمغان می آورد که شما را راضی و الهام بخش می کند، که حتی آشپز تازه کار نیز می تواند با هیچ چیز پیچیده یا فانتزی یا یافتن مواد سخت آن را درست کند. این کتاب غذاهای خانوادگی دوستانه کتو را در اختیار شما قرار می دهد که همه آنها را دوست خواهند داشت، حتی آنهایی که حساس هستند.

چاپ

تابه کتو پارمزان مرغ

این یک نسخه کتو دوستانه عالی از پارمزان مرغ سنتی است. تجدید چاپ شده از کتاب آشپزی من، طبیعی کتو.

زمان آماده سازی پانزدهم دقایق

زمان پخت 30 دقایق

خدمات 8 وعده های غذایی

کالری 423کیلو کالری

نویسنده برندا بنت/ مامان بدون شکر

دستورالعمل ها

  • سینه های مرغ را بین دو تکه کاغذ روغنی یا پلاستیک روی یک سطح کار صاف قرار دهید. هر سینه را با قسمت صاف یک پتک گوشتی به ضخامت ½ اینچ محکم بکوبید. کنار بگذارید.

  • تخم مرغ ها، جعفری، سیر، نمک و فلفل را در یک کاسه کم عمق بریزید و با همزن بزنید تا مخلوط شوند. کنار بگذارید.

  • در یک کاسه کم عمق دوم، نان (یا پوست گوشت خوک له شده) و پنیر پارمزان را با هم ترکیب کنید. کنار بگذارید.

  • در یک تابه بسیار بزرگ با درب روی حرارت متوسط ​​رو به بالا، 2 قاشق غذاخوری روغن را گرم کنید.

  • یکی یکی چهار سینه مرغ را در مخلوط تخم مرغ و سپس در مخلوط نان آغشته کنید. بعد از اینکه کاملا پوشانده شدند، آنها را در ماهیتابه قرار دهید.

  • مرغ را به مدت 4 تا 5 دقیقه از هر طرف یا تا زمانی که خوب قهوه ای شود بپزید. از ماهیتابه خارج کنید و در بشقاب بگذارید.

  • 2 قاشق غذاخوری روغن باقیمانده را در تابه گرم کنید و این کار را با چهار سینه مرغ باقی مانده تکرار کنید. مرغ پخته شده را در همان بشقاب بریزید.

  • حرارت را کم کنید. ماهیتابه را با سس مارینارا پاک کنید و کف تابه را هم بزنید و بتراشید. تمام مرغ را به ماهیتابه برگردانید، بپوشانید و به مدت 5 تا 8 دقیقه بپزید، یا تا زمانی که یک دماسنج فوری که در ضخیم ترین قسمت سینه قرار داده شده، 165 درجه فارنهایت ثبت شود. از روی حرارت بردارید.

  • سس را با قاشق روی مرغ بریزید و مقدار مساوی از پنیر موزارلا را روی هر سینه بپاشید. روی آن را بپوشانید تا پنیر 1-2 دقیقه آب شود. با جعفری اضافی تزئین کنید و لذت ببرید!

یادداشت

این دستور غذا برای اولین بار در اکتبر 2019 منتشر شد.

تغذیه

خدمت رسانی: 1خدمت کردن | کالری: 423کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 4g | پروتئین: 40g | چربی: 24g