به گفته متخصص تغذیه سالم ترین غذاها برای خوردن


حتی منظم ترین فرد نیز هر از گاهی به مصرف آن متکی است. بین برنامه های شلوغ و سوختگی های زیاد ، بسیاری از ما هنگام پختن غذاهای دیگر احساس می کنیم ، مصرف آن می تواند نجات دهنده باشد. اما ، همه گزینه های انصراف یکسان نیستند! در حالی که تغذیه سالم می تواند بخشی از یک رژیم متعادل باشد ، گزینه های ناسالم می توانند داشته باشند اثر نامطلوببه

پژوهش که نشان می دهد شام ، اغلب در خانه پخته می شود ، شامل خوردن غذای سالم و تهیه غذاهای خارج از خانه استبه بنابراین ، منطقی است که سفارش بیش از حد زمان در هفته می تواند منجر به عوارض جانبی ناخواسته شود. گرفتن؟ همه چیز است آن چیست؟ شما در حال غذا خوردن.

بنابراین ، اگر عاشق هستید ، بدانید که همه امیدها از بین نمی روند (به شرطی که عاقلانه انتخاب کنید!) و ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب ها را برای سلامتی خود انجام دهید (در حالی که هنوز در شکم خود شیرین انتخاب می کنید).

چند مورد ساده را که توسط متخصص تغذیه تأیید شده است بخوانید و به شما کمک می کند با کمی تلاش از خوردن سالم لذت ببرید.

6 نکته برای درخواست مراقبت های بهداشتی

شماره 1 سس برنامه یا لباس جانبی

این به شما امکان می دهد میزان تراکم اضافه شده به بشقاب خود را کنترل کنید! از جایگزین های سالم مانند آب لیمو ، روغن زیتون و حتی آووکادو ، سس یا سس استفاده کنید.

شماره 2 سبزیجات اضافه کنید

وقتی داخل خانه هستید سبزیجات بیشتری بخواهید یا وقتی به خانه رسیدید سبزی بیشتری به بشقاب خود اضافه کنید.

شماره 3 مبادلات ساده بهداشتی را انجام دهید

سفارش دوز سالم می تواند به سادگی رعایت برخی مبادلات ساده باشد. غذاهای سرخ شده را با گزینه های سالم مانند سالاد کنار ، سیب زمینی آب پز و سبزیجات خام یا پخته جایگزین کنید. از گوشت بخواهید به جای کباب ، برشته یا برشته شود. درباره مبادلات گیاهی ، بدون لبنیات یا گلوتن بپرسید. و سعی کنید روغنهای فراوری شده مانند کلزا یا روغن گیاهی را جایگزین کنید تا جایگزین سالمی مانند آووکادو یا روغن زیتون داشته باشید.

شماره 4 داروهای رایگان را رها کنید

از هرگونه افزودنی (و پر از قند) مانند شیرینی یا نوشیدنی های قندی خودداری کنید. بله ، حتی اگر در خانه باشند!

# 5 بشقاب خود را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری بسیار مهم است و می تواند به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک کند. بخش بزرگی را به کسی تقسیم کنید یا نیمی از غذای خود را روز بعد ذخیره کنید

شماره 6 بدانید چه چیزی در غذای شما وجود دارد!

اغلب منو تمام حقایق تغذیه ، از جمله مواد تشکیل دهنده را فهرست می کند. و اگر نمی دانید ، بپرسید! هیچ سوالی سوال بدی نیست. این مانع از ورود مواد پنهان به بشقاب شما می شود و به شما این امکان را می دهد که هنگام سفارش سالم ترین (و معقول ترین) انتخاب را انجام دهید.

خوردن غذاهای سالم برای هر عاشق

اگر مهمانی شام نام شما را صدا می زند ، می توانید هزینه اشتهای خود را کاملاً بپردازید. برای حفظ سلامت بشقاب و اهداف تناسب اندام ، در اینجا چند غذای سالم آورده شده است که می توانید ساده ، مناسب و بسیار خوشمزه را انتخاب کنید.

سفارش غذای سالم ایتالیایی به طرز شگفت انگیزی آسان تر از آن است که فکر می کنید!

غذای ایتالیایی

ماکارونی

به جای یک غذای سنگین مانند فتوچین آلفردو ، غذای مغذی تری مانند Chicken Cacciatore را انتخاب کنید. مرغ Cacciatore پر از پروتئین و سبزیجات با کیفیت بالا است. و از آنجا که معمولاً به جای بلغور جو دوسر در روغن زیتون پخته می شود ، میزان کالری و چربی آن بسیار کم است.

سالاد

یک سالاد با روغن زیتون و سرکه می تواند کاملاً رضایت بخش و سرشار از مواد مغذی باشد. برای افزایش پروتئین ، یک طرف مرغ یا ماهی قزل آلا بخواهید! چیز سرگرم کننده تری می خواهید؟ سالاد کاپرس را امتحان کنید!

کالاماری

سبزیجات پخته می توانند گزینه ای پر از پروتئین کم کالری باشند. فقط مطمئن شوید که سرخ نشده است

وقتی پیتزا می خواهید مبادله سالم انجام دهید

کورتا

یک پیتزای کمی برشته با سبزیجات سبزیجات می تواند راهی برای رفع بدترین هوس پیتزا بدون از دست دادن چربی و کربوهیدرات کامل باشد. همچنین می توانید ببینید آیا آنها مبادلات سالمی مانند پوسته بدون گل کلم یا پنیر بدون شیر ارائه می دهند!

مواد افزودنی پروتئین سالم را انتخاب کنید

برای حفظ کالری عالی ، پپرونی و سوسیس را کنار بگذارید. اگر می خواهید پروتئین اضافه کنید ، مرغ خرد شده بخواهید.

با سبزیجات بسیار سنگین است

به سبزیجات اضافی پیتزا مانند بروکلی ، کنگر فرنگی یا اسفناج پایبند باشید.

اندازه بخش

از یک تکه لذت ببرید ، نه همه پیتزا!

غذای چینی

تمایل چینی ها اما آیا می خواهید به اهداف خود پایبند باشید؟ هنگام سفارش از لیست ، سعی کنید از تمام مواد فرآوری شده مانند سدیم و MSG که اغلب در غذاهای چینی یافت می شود اجتناب کنید. هنگامی که شک دارید ، بخار را در جایی که سرخ کرده اید و سبزیجات را در آن بریزید بگذارید!

در اینجا برخی از سالم ترین غذاهای چینی برای سفارش آورده شده است.

گزینه های گیاهی

توفو پخته شده با سبزیجات بیشتر از برنج قهوه ای می تواند یک غذای سیر کننده و شیرین باشد. در صورت شک ، سبزیجات و برنج بخواهید همه چيز، واقعاً) ، و سس و نمک را بردارید.

گزینه های سس سالم

آیا سس سنتی چینی را دوست دارید؟ از طرف مقابل سوال کنید و فقط آنچه را که واقعاً برای کاهش مصرف سدیم نیاز دارید ، اضافه کنید. وقتی صحبت از سدیم کم است ، سس های کم سدیم بخواهید یا ببینید آیا گزینه های سالمی مانند آمینو نارگیل یا مایع آمینو دارند.

گزینه های کوچک مقوا

سوپ وانتون یک سوپ کم کالری است. بسته بندی سالاد مرغ گزینه ای بدون کربوهیدرات است که باعث افزایش سبزیجات و پروتئین بهتر می شود. برای سالم ماندن ، سوپ آووکادو را جایگزین کرده و سبزیجات بیشتری اضافه کنید!

غذای هندی

در حالی که هر منو انواع مختلفی از مواد را ارائه می دهد ، این غذاهای سالم را می توان در اکثر غذاهای هندی یافت!

تندوری

Tandoori اغلب هنگام لذت بردن از غذاهای هندی یک انتخاب خوشمزه و سالم است. این غذا که با ماست و ادویه جات ترشی جات تهیه می شود ، رضایت بخش است و سرشار از مواد چرب نیست.

از جانب

یک کشور مملو از سبزیجات و غالبا ذرت است ، و آن را به گزینه ای غنی از آنتی اکسیدان و سبزیجات تبدیل می کند.

کباب

کلم اغلب کالری کمی دارد و حاوی مکمل گیاهی سالم برای قلب است. علاوه بر این ، اجزای پروتئین کنترل می شود ، بنابراین شما زیاد غذا نمی خورید.

غذای مکزیکی

بله ، به نظر من خیلی بد می آید ، اما BT نیز برای من مناسب نیست.

گوآکاموله

گوآکامول یک گزینه مغذی پر از چربی های سالم و اغلب پر از ادویه جات و سبزیجات است. اما ، به یاد داشته باشید که در چه چیزی غرق می شوید! انتخاب سبزیجات بدون چربی به جای چیپس سرخ شده ، وزن برنامه غذایی شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند کالری های خالی را حذف کنید.

سالاد

سالاد مکزیکی در صورت سفارش مناسب می تواند غذای رضایت بخشی باشد. اگر از صدف های سرخ شده که انواع مختلفی دارند و حاوی مواد پرچرب مانند خامه ترش نیستند پرهیز می کنید ، لذت بردن از سالاد می تواند یک انتخاب عالی باشد.

فجیتاس

فجیتاس یک غذای خوشمزه است که معمولاً سرخ نشده و با پروتئین و سبزیجات متعادل نمی شود. سبزیجات بیشتری بخواهید و از میزان کالری آن صرف نظر کنید ، و با خوردن یک غذای شیرین تر احساس بهتری خواهید داشت.

مارگاریتا سالم

مارگاریتا دوست داری؟ در حالی که من توصیه نمی کنم این را به هر نوع سفارش اضافه کنید ، نوشیدنی های گاه به گاه قطعاً برای یک شیوه زندگی سالم مناسب هستند! مارگاریتاهای از پیش مخلوط (و پر از شکر) را کنار بگذارید. شربت سبک را با آب لیمو جایگزین کرده و کمی فلفل ژالاپنو یا کاین به آن اضافه کنید تا طعم بدون کالری شما افزایش یابد!

مخاطب: آیا می خواهید در صورت کاهش وزن مشروبات الکلی بنوشید؟

گزینه های گرفتن و خروج

هنگام ایستادن در یک پمپ بنزین یا قهوه در جاده؟ در حالی که ممکن است برای دریافت وعده های غذایی کامل تحت فشار باشید ، اما گزینه های ساده و سالمی وجود دارد که می تواند به شما در حفظ چربی و سیری بدن تا رسیدن به وعده غذایی بعدی کمک کند.

  • میوه تازه
  • ماست کم قند (بدون شیر یا ماست یونانی)
  • پنیر پنیر و کیک برنج
  • بیسکویت گندم کامل یا آجیل و کره بادام زمینی
  • گرانولای کم قند ، پروتئین یا میله های انرژی زا (ساخته شده از مواد سالم مانند آجیل ، میوه ها و آجیل)
  • تخم مرغ آب پز سخت
  • هموس یا گوآکامول با چوب های گیاهی انداخته می شود
  • میوه های نارس و میوه های بدون قند

شگفت زده خواهید شد که می توانید آنها را با کمی تلاش شلاق بزنید! بنابراین ، وقتی بیرون می روید و رفت و آمد می کنید ، معاشرت کنید و آماده شوید تا به جاده ای که نزدیک شما است برسید ، مکث کرده و نفس بکشید! قبل از تصمیم گیری در مورد فست فود ، ما آماده ایم که روی Starbucks نزدیک با بسیاری از گزینه های سالم شرط بندی کنیم.

به یاد داشته باشید: همیشه برچسب تغذیه خود را بررسی کنید! تا جایی که می توانید از غذاها و غذاهای فرآوری شده و مصنوعی با سدیم و شکر افزوده خودداری کنید. در عوض ، گزینه های تهیه شده از غذاهای کامل و حداقل مواد تشکیل دهنده را انتخاب کنید!

تماس: سالم ترین چیزهایی که می توانید از Starbucks سفارش دهید

مصرف می تواند بخشی از یک شیوه زندگی سالم باشد

اگر سعی می کنید یک سبک زندگی سالم داشته باشید ، بدانید که نیازی به برنامه ریزی برای شروع کل رژیم غذایی از ابتدا ندارید. تا زمانی که گزینه های غذایی سالم و کم چربی اشباع ، قند و چربی های ناسالم را انتخاب کنید ، می توانید چند روز در هفته از آشپزخانه صرف نظر کرده و همچنان از یک وعده غذایی خوب و رضایت بخش لذت ببرید. غذای خوب!

دیدگاهتان را بنویسید