به غذا ، ورزش و سرگرمی زندگی تازه ای ببخشید.


باورتان می شود امسال چهار ماه گذشت؟! با شکوفایی کامل و نزدیک شدن تابستان ، زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد چیزی است که زندگی جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد. این می تواند یک کلاس ورزشی جدید باشد یا حتی ممکن است برای شما طول بکشد تا نفس بکشید و تمرین خود را قبل و بعد از آن تمدید کنید. هر آنچه را برای شادتر کردن زندگی خود انتخاب می کنید ، ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم تیم ما است در اینجا شما را راهنمایی می کند و به شما کمک می کند شاد باشید.

Maraq-a-loop

باران آوریل در ماه مه گل می آورد ، اما در آوردن هویج نیز کمک می کند! همزمان با روز جهانی هویج در 4 آوریلث، می خواستیم مدتی وقت بگذاریم تا این شادی آبلیمو را نشان دهیم.

هویج علاوه بر سختی ، طعم و جذابیت غذای مورد علاقه خرگوش های کارتونی ، مملو از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتا کاروتن (ویتامین A تغییر دهنده رنگ در بدن شما) است. هویج در کنار مواد مغذی زیادی که دارد ، فواید سلامتی دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • کاهش کلسترول
  • کاهش وزن
  • ارتقاء سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه ، ما یک دستور سوپ هویج فوق العاده آماده کرده ایم که مطمئناً قدم شما را در این مورد قرار می دهد. شما در چاپ و استفاده از غذا آزاد هستید.

سوپ هویج فانتزی

عناصر:

یک عدد سیب زمینی شیرین

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 کارتن آب سبزیجات

1 قاشق غذاخوری کره

غدد یاقوت کبود

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. جارجار پایه
  2. سیب زمینی شیرین و هویج را به قطعات کوچک خرد کنید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیازها را بپزید تا نرم شوند
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و آب گوشت را اضافه کنید
  6. تا جوشیدن بپزید
  7. حرارت را کم کنید و بپزید تا همه چیز نرم شود
  8. همه چیز را با استفاده از مخلوط کن یا مخلوط کن مخلوط کنید. (هر کدام را دارید)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و مزه کنید تا خوشحال شوید. همه اش را بخور

اعضای ما با مجسمه

miyir_dhan87

“درد خود را به احساس تبدیل کنید.” آیا این فقط یکی از پیام های انگیزشی است که توسط یکی از اعضای ما ،cious_content87 در IG به شما ارائه شده است. رژیم غذایی او عبارت است از پیام قربانی برای تحریک میل به خوب بودن. می توانید شرط کنید که او هرگز از روز پیاده روی صرف نظر نکند. یا شانه ها. یا سینه. با چرخه های شکسته شدن ماهیچه ها ، کار ساده ای را برای سهولت ورزش انجام می دهد. در واقع ، دور قفسه سینه را ایجاد کرد که در رسانه های اجتماعی با فک روی زمین مشاهده می کردید. نگران نباشید ، او احتمالاً چنین تمرینی دارد. 😄 در واقع ، ما می خواستیم واقعاً مرد پشت بازو را بشناسیم و در این ماه چند سوال پرسیدیم:

  1. از کی شروع به کار کردید؟ چرا؟
    من یک جانباز کهنه کار هستم و از نظر جسمی و روحی قوی هستم ، این خواسته ارتش است. هنگامی که من ارتش را ترک می کردم ، من رهبر نیروها بودم و آنها برای تعیین استاندارد بیشتر از خودم به من تکیه کردند. می خواستم با روحیه آن رهبر قدم بردارم. البته زندگی نیز اتفاق می افتد. من رابطه بدی داشتم و احساس می کردم جذاب نیست. از سرخوردگی و عصبانیت می خواستم ظاهرم را تغییر دهم. احساس می کنم بسیاری از مردم سفر خود را به همین شکل آغاز می کنند. احساس می کنید جذاب نیستید و می خواهید جذب افراد مهم دیگر شوید. در کنار جراحاتی که در دوران سربازی متحمل شدم ، بسیار مراقب بودم که با فیزیوتراپی چه خواهم کرد. من می خواستم از این ایده ها برای تغییر کارهایی که هنگام ورزش در باشگاه انجام می دهم استفاده کنم.
  2. چه کسی از شما الهام می گیرد؟
    افرادی که تلاش می کنند ، من دوست دارم افرادی را ببینم که برای ثبات تلاش می کنند. لازم نیست با من خوب باشی ؛ این واقعیت است که شما به تلاش خود ادامه می دهید. اما شخصی که من قبل از شروع همه اینها دنبال می کردم ، این بود dnicolemonroe؛ واقعا شروع شد در اتصال فیزیکی او در حال حاضر در تلویزیون است و قراردادهای حمایتی و غیره دارد. دوست دارم روزی او را ملاقات کنم ؛ تماشای تمرینات او باعث می شود که خلاق تر باشم.
  3. درمان شما برای روز کلاهبرداری چیست؟
    تصمیم من ژیرو است. یک مکان مدیترانه ای برای رفتن وجود دارد و بهترین ژیروسکوپی را که در مدت طولانی داشته ام دارد یا من به Frezko Taco Spot (فقط سه شنبه) می روم.
  4. به کسی که تازه شروع به ورزش کرده است چه می گویید؟
    وقت بگذارید. اجازه ندهید ورزش شما را بترساند. برگرد ؛ نتیجه نه تنها یک شبه اتفاق می افتد ، بلکه وقتی نتیجه حاصل شود ، داستانی برای گفتن خواهید داشت.
  5. قسمت مورد علاقه شما در مورد تمرین در شبکه تمرین چیست؟
    این یک خانواده ، به ویژه آلن ، TX یک شد. آنها مرا می شناسند و به من اهمیت می دهند. سال گذشته خواهر و خواهرزاده ام فوت کردند و آلیسا برای من کلوچه پخت. مدیران به مربیان ، آنها من را پذیرفتند و چیزی جز مراقبت و حمایت نشان نداد. علاوه بر این ، علف وجود دارد. من عاشق کار روی چمن هستم که به من احساس حرفه ای می دهد.
  6. نقل قول انگیزشی شما چیست؟
    می شه انجامش داد. رهبران برجسته !!! – کرنل لاکت

برای اطلاع از کلمات عاقلانه تر و تمرینات شگفت انگیز ،cious_content87 را در اینستاگرام مشاهده کنید.

oh.hey.its.chante

خود را به ملکه هدف معرفی کنید ، @oh.hey.its.chante ورزش خود را برای هدفی انجام می دهد. این ما را تشویق می کند که هرگز متوقف نشویم ، به ویژه هنگامی که ما در حال سقوط هستیم. متوقف شدن در زمان شکست آسان است ، اما به گفته شانت ، “هر روز کار در جریان است.” یکی از بهترین ویژگی های او جاه طلبی او برای داشتن بهترین نوع خود است – حتی زمانی که شامل بازسازی اهداف تناسب اندام باشد. این به ما اطلاع می دهد که خوب است صداقت او به ما انگیزه می دهد و ما را تشویق می کند که همیشه به مسیر اصلی خود بازگردیم. از صبر و شکیبایی شما بسیار سپاسگزارم. این چیزی است که همه ما می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده کنیم. دنبال کردن @oh.hey.its.chante در اینستاگرام برای تأیید زندگی بیشتر

برو جلو

این ماه در شبکه های اجتماعی سوالی در مورد مزایای پیاده روی پرسیدیم. برای افرادی که علاقه زیادی به ورزش دارند ، راه رفتن غیرقابل تصور به نظر می رسد. اما برای دیگران ، مزایای کمی پیاده روی روزانه می تواند برای سلامتی شما مفید باشد.

فقط 30 دقیقه پرتاب سریع می تواند کمک کند:

  • سلامت قلب را افزایش دهید
  • احتمال بیماری های قلبی و سکته را کاهش دهید
  • بهبود تعادل
  • استخوان ها را تقویت کنید
  • ظرفیت کلی را تقویت کنید
  • تقویت تحمل
  • کاهش چربی بدن

اگرچه 30 دقیقه کلید است ، اما پیاده روی طولانی مدت تنها به مزایای سلامتی شما می افزاید. اگر متوجه شدید که نمی توانید هر روز 30 دقیقه پیاده روی انجام دهید ، جایگزین های دیگر برنامه شما نیز ممکن است به شما کمک کند.

این شامل:

  • راه رفتن با سگ (یا سگ ، به عنوان یک همسایه)
  • هرجا که می روید از پله ها بالا بروید
  • پارک کردن دور از محل کار ، یا پیاده شدن از اتوبوس در یک توقف
  • به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و آنجا بسازید

مهم نیست که چه کار می کنید ، هدف این است که آن را به بخشی منظم از روز خود تبدیل کنید. این کار سلامتی شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تناسب اندام و خوشبختی خود را حفظ کنید.

از دستگاه عصبانی نشوید

در سالهای اخیر ، بحث کوچکی در مورد اینکه کدام بهتر است: وزن یا ماشینهای رایگان؟ در اینجا در Fitness Connection ، من معتقدم که دو بهترین آنهایی هستند که بیشتر از آنها استفاده می کنید. آیا ما به س answerال پاسخ دادیم؟ کمی ، اما مزایای هر دو تمرین از دیگری پیشی نمی گیرد ، بنابراین ما می گوییم ، مسیر خود را انتخاب کنید (یا اجازه دهید مربیان متخصص ما شما را راهنمایی کنند).

وزنه های آزاد

برای دریافت مزایای شگفت انگیز وزنه های آزاد ، نیازی به تمرین در هیچ Strongman® ندارید. در واقع ، هنگامی که وزن بسیار کمتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کربوهیدراتها ، کالری بیشتری می سوزانید. اگر به دنبال کاهش وزن یا افزایش وزن هستید ، تمرین با وزنه بهترین برنامه تناسب اندام شما است.

می توانید با وزنه کوچک شروع کنید و وزنه بزنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • متابولیسم را افزایش می دهد
  • اغلب!

ماشین های ورزشی

ما می دانیم که ارعاب در ماشین های بدنسازی چگونه می تواند باشد. شما نمی خواهید کسی را بالا ببرید یا با دخالت خود را شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین شرمنده نباشید از یکی از اعضای تیم Fitness Contact بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند.

دستگاههای ورزشی علاوه بر شناسایی ماهیچه های خاص ، می توانند به موارد زیر نیز کمک کنند:

  • زمان ورزش خود را محدود کنید
  • مواظبش باش
  • کاهش استرس مفاصل
  • از وزن اضافی بدون آسیب استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا ببینیم کدام روش برای شما مناسب است. برنده؟

با این حال ، هر دو نوع ورزش راهی عالی برای کمک به سلامتی شما هستند. اگر شخصاً یکی را ترجیح می دهید ، به دنبال آن بروید! بهترین ورزش آن است که از آن لذت ببرید.

به همسایه خود احترام بگذارید

پس از خوردن سوپ هویج خوشمزه و انجام یک تمرین کامل با اعضای متشکل از وزنه های آزاد و دستگاه های ورزشی ، یک کار را فراموش نکنید: لذت بردن از زندگی. بهار به طور کامل شکوفا می شود و مناسب ترین فرصت برای گهگاه نفس کشیدن و قدردانی از فضای باز است. گلهای معطر یا چمن تازه بریده شده. مراقب باران های پاییزی یا شکل گیری حیات وحش باشید این فصل از سال همه چیز را در اطراف شما به زندگی و شادی جدیدی می رساند ، بنابراین همه چیز را در جهان خود قرار دهید و به آن احترام بگذارید.



دیدگاهتان را بنویسید