بهترین کلوچه های بلوبری صبحانه (وگان و جی اف)


در ژانویه، تعطیلات تمام شد و زمستان به سختی شروع شد، اما ما برای صبحانه کیک می خوریم، عشق من. زندگی خوب است. من این را برای اولین بار درست کردم، شگفت انگیز، فوق العاده مغذی کلوچه صبحانه بلوبری حدود 6 سال پیش آنها به سرعت به یکی از صبحانه ها و میان وعده های آسان مورد علاقه من تبدیل شدند.

این کیک های صبحانه سالم به طور طبیعی بدون گلوتن، گیاهی، بدون قند تصفیه شده و حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی هستند. اوه، و طعم آنها شبیه بلغور جو دوسر و کلوچه بلوبری مورد علاقه شما است. خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد، درست است؟

این دقیقاً همان چیزی است که وقتی برای اولین بار این کلوچه های زیبا و جویدنی را پختم فکر می کردم. پر شده از زغال اخته، بافت جو دوسر خوشمزه، گردو، کتان، چیا، و اگر دوست دارید… برکه هایی از شکلات تلخ. بله، گفتم پودل ها. شما (و کودکان نوپا) عاشق خوردن کلوچه برای صبحانه خواهید بود و می توانید احساس خوبی نسبت به همه چیز در درون خود داشته باشید. مقداری را برای بعداً فریز کنید و از صبحانه یا میان‌وعده عالی در هر جایی که بروید لذت ببرید!

بیسکویت صبحانه زغال اخته سالم روی یک قفسه سیمی

چه چیزی شیرینی های صبحانه بلوبری را سالم می کند؟

از آنجایی که ما این بچه ها را برای صبحانه می خوریم، مواد مغذی زیادی برای آنها فراهم کرده اید که شما را سیر و سیر نگه می دارد. این کوکی ها حاوی امگا 3، چربی های سالم، 5 گرم فیبر، نزدیک به 6 گرم پروتئین، آنتی اکسیدان ها و غیره هستند!

این یک میان وعده عالی برای مادران شیرده است زیرا موادی مانند دانه چیا، کنجاله بذر کتان و جو دوسر می‌توانند شیر شما را افزایش دهند. میان وعده های شگفت انگیز شیردهی را از اینجا دریافت کنید و زیر را بخوانید تا تمام مواد قدرتمند تشکیل دهنده این کوکی های خوشمزه را ببینید.

مخلوط کردن خمیر برای کلوچه های صبحانه بلوبری بدون گلوتن

مواد تشکیل دهنده کیک صبحانه بلوبری

این کلوچه‌های صبحانه شگفت‌انگیز و سالم زغال اخته مانند تلاقی کیک زغال اخته و کیک بلغور جو دوسر هستند و با مواد مغذی فوق‌العاده‌ای ساخته شده‌اند که آن‌ها را گیاهخوار و فاقد گلوتن نگه می‌دارد. برنده می شود. در اینجا چیزی است که برای ساختن آن نیاز دارید:

  • روغن نارگیل: برای اینکه شیرینی ها رطوبت داشته باشند به کمی روغن نارگیل ذوب شده نیاز دارید.
  • شیرین کننده و طعم دهنده: مافین های بلوبری را به طور طبیعی با شکر نارگیل و موز له شده و رسیده شیرین می کنیم. موز همچنین به همراه پتاسیم به شیرینی ها رطوبت می بخشد! همچنین به عصاره وانیل، عصاره بادام و دارچین نیاز دارید.
  • ارد: این کوکی ها به لطف آرد بادام بلانچ شده بدون گلوتن هستند که همچنین چربی های سالم را افزایش می دهد. در صورت تمایل می توانید از آرد بادام نیز استفاده کنید!
  • جو دوسر: جو دوسر به بافت، غلات کامل، فیبر و بافت عالی اضافه می کند. چه کسی شیرینی جو دوسر را دوست ندارد؟!
  • کنجاله بذر کتان: منبع عالی امگا 3، ویتامین B و فیبر است. برای مادران شیرده نیز عالی است!
  • دانههای چیا: یکی از بهترین منابع امگا 3 و منبع عالی فیبر، پروتئین، منیزیم و غیره است. این قدرت است.
  • گردو: امگا 3 و چربی های سالم شگفت انگیزتر.
  • زغال اخته: سلام، آنتی اکسیدان، فیبر و ویتامین C!
  • سنجاق نان: شما همچنین به جوش شیرین و نمک نیاز خواهید داشت.

کیک های صبحانه بلوبری نپخته روی یک ورقه پخت

کوکی های صبحانه خود را سفارشی کنید

این کوکی‌های صبحانه بلوبری برای افزودن به مخلوط‌های مورد علاقه شما نیز عالی هستند! در اینجا چیزی است که من می توانم پیشنهاد کنم:

  • آجیل را انتخاب کنید با خیال راحت اسپند یا بادام خرد شده را در گردو خرد کنید یا در صورت تمایل بیرون بگذارید.
  • آنها را منحط کنید. گاهی اوقات من دوست دارم یک چهارم فنجان چیپس شکلات را به مخلوط اضافه کنم تا یک غذای بیشتر لذت ببرم! شکلات چیپسی سفید نیز می تواند خوشمزه باشد و حتی می توانید مقداری شکلات را آب کرده و روی آن بریزید. با خیال راحت از چیپس های شکلاتی بدون لبنیات استفاده کنید تا آنها را گیاهی و بدون لبنیات نگه دارید!
  • میوه های جدید را امتحان کنید. من عاشق زغال اخته تازه در هر لقمه هستم، اما می توانید از زغال اخته تازه یا کرن بری خشک نیز استفاده کنید!

کوکی های صبحانه بلوبری بدون گلوتن روی توری سیمی

طرز تهیه یک کاسه بیسکویت صبحانه بلوبری

  1. مواد مرطوب را با هم مخلوط کنید. با مخلوط کردن روغن نارگیل، شکر نارگیل، موز له شده، وانیل و عصاره بادام شروع کنید تا یکدست شود.
  2. خشک اضافه کنید. کنجاله بذر کتان، پودر بادام، جوش شیرین، دارچین و نمک را اضافه کنید تا خمیری به دست آید. ضخیم می شود!
  3. مخلوط ها را اضافه کنید. جو دوسر و دانه چیا را به آرامی مخلوط کنید، سپس زغال اخته و گردو را اضافه کنید.
  4. اسکوپ بزنید و بپزید. از یک کاتر کوکی بزرگ استفاده کنید تا خمیر را روی یک ورقه پخت با پوشش روغنی پهن کنید، روی سطح آن را کمی فشار دهید تا صاف شود، سپس بپزید تا لبه های آن کمی طلایی شود.
  5. عالی و لذت ببرید! اجازه دهید کوکی ها 15 دقیقه در تابه خنک شوند، سپس به توری سیمی منتقل کنید تا خنک شوند. بعد بخور!

بیسکویت صبحانه وگان بلوبری روی یک قفسه سیمی

نکاتی برای کلوچه های صبحانه عالی

درست کردن کلوچه‌های صبحانه بلوبری (در یک کاسه!) بسیار آسان است، اما این نکات اضافی را فراموش نکنید تا مطمئن شوید که هر بار عالی می‌شوند:

  • از یک موز خیلی رسیده و رسیده استفاده کنید تا شیرینی کاملی به کوکی ها بدهید.
  • هر یک از گلوله های خمیر را قبل از افزودن به ورقه کوکی، محکم بسته بندی کنید. خمیر کمی شل میشه چون تخم مرغ نداره پس خوب فشار بدید!
  • فراموش نکنید که قبل از پخت روی هر یک از کوکی ها کمی فشار دهید. از آنجایی که این کوکی ها بدون گلوتن هستند، زیاد پخش نمی شوند.
  • بیش از حد نپزید – به محض اینکه لبه ها شروع به قهوه ای شدن طلایی کردند، آنها را از فر خارج کنید تا در نهایت با کوکی های خشک مواجه نشوید.

بیسکویت صبحانه سالم در یک توده

ذخیره سازی و انجماد

  • برای ذخیره سازی: شیرینی‌های صبحانه بلوبری را برای یکی دو روز اول در دمای اتاق نگه دارید و سپس در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید تا تازگی آن‌ها حفظ شود.
  • یخ می زند: مطمئن شوید که کوکی‌ها کاملا خنک شده‌اند، سپس آن‌ها را قبل از نگهداری تا دو ماه در فریزر به یک ظرف دربسته با موم، کاغذ روغنی یا کیسه‌ای مخصوص فریزر منتقل کنید. پس از آماده شدن برای خوردن، به سادگی آن را در دمای اتاق یخ زدایی کنید و لذت ببرید! تمام نکات و ترفندهای ما برای فریز کردن کوکی ها را از اینجا دریافت کنید.

کیک صبحانه بلوبری در بشقاب با لقمه

دستور العمل های صبحانه بیشتری که دوست خواهید داشت

همه دستور العمل های صبحانه عالی ما را از اینجا دریافت کنید!

امیدوارم این کیک های صبحانه سالم را دوست داشته باشید! اگر چنین است، حتما یک بررسی و رتبه بندی بگذارید تا بدانم چگونه آن را دوست داشتید. لذت ببر، xo!

بیسکویت صبحانه بلوبری غنی از امگا 3 (بدون گلوتن + وگان)

یک کاسه کوکی صبحانه زغال اخته گیاهی و بدون گلوتن که طعمی شبیه مافین بلوبری دارد! کیک های سالم صبحانه بلوبری به طور طبیعی شیرین شده و حاوی مواد مغذی از چیا، کتان، جو، گردو و غیره هستند. مناسب فریزر و صبحانه یا میان وعده عالی برای هفته های پرمشغله!

  • 2
    قاشق های بزرگ
    روغن نارگیل ذوب شده
  • 1/4
    فنجان
    شکر نارگیل
  • 1
    موز متوسط ​​رسیده، له شده
  • 1/2
    قاشق کوچک
    عصاره وانیل
  • 1/2
    قاشق کوچک
    عصاره بادام
  • 1/4
    فنجان
    کنجاله دانه کتان
  • 1/2
    فنجان
    آرد بادام
  • 1/2
    قاشق کوچک
    جوش شیرین
  • 1/2
    قاشق کوچک
    دارچین
  • 1/4
    قاشق کوچک
    نمک
  • 1 1/4
    فنجان ها
    در صورت تمایل جو دوسر بدون گلوتن
  • 1
    قاشق سوپخوری
    دانههای چیا
  • 1/2
    فنجان
    زغال اخته تازه یا منجمد
  • 1/4
    فنجان
    گردوی خرد شده

  1. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید، سینی فر بزرگ را با کاغذ روغنی بپوشانید تا نچسبد.

  2. در یک کاسه بزرگ، روغن نارگیل ذوب شده، شکر نارگیل، موز له شده، عصاره وانیل و بادام را مخلوط کنید تا یکدست و کرم رنگ شود.

  3. سپس کنجاله بذر کتان، آرد بادام، جوش شیرین، دارچین و نمک را اضافه کنید و مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به دست آید.

  4. سپس جو دوسر و دانه چیا را اضافه کنید و به آرامی مخلوط را هم بزنید تا به طور یکنواخت پخش شود. در آخر زغال اخته و گردو را اضافه کنید.

  5. از 1 قاشق غذاخوری خمیر کوکی یا 1/4 فنجان استفاده کنید تا خمیر را روی ورقه شیرینی آماده شده بغلتانید (می خواهیم اینها کیک های بزرگی باشند!). قبل از قرار دادن خمیر در بشقاب، مطمئن شوید که خمیر را محکم در یک توپ بسته بندی کنید.

  6. روی خمیر را به آرامی به سمت پایین فشار دهید تا رویه آن صاف شود. به مدت 13 تا 16 دقیقه بپزید تا لبه ها کمی طلایی شوند. قبل از اینکه کوکی ها را از ماهیتابه خارج کرده و به توری سیمی منتقل کنید تا خنک شوند، اجازه دهید 15 دقیقه خنک شوند. 8 عدد کوکی بزرگ درست می کند.

این کوکی ها حتی اگر برای صبحانه از آن ها لذت نبرید عالی خواهند بود. فریزر پسند است و یک میان وعده خوشمزه درست می کند. برای دستورالعمل های نگهداری و انجماد به جزوه کامل مراجعه کنید!

با خیال راحت اسپند یا بادام خرد شده را در گردو خرد کنید یا آن ها را کامل بگذارید.

اگر می‌خواهید سرگرم‌کننده‌تر باشد، 1/4 چیپس شکلات را به مخلوط اضافه کنید.

خوراک

سهام: 8 عدد کوکی

اندازه سرو: 1 کوکی

کالری: 220 کیلو کالری

چربی: 13 گرم

چربی های اشباع شده: 3.7 گرم

کربوهیدرات ها: 23.9 گرم

اساسی: 5.6 گرم

قند: 9.4 گرم

پروتئین: 5.7 گرم

دستور غذا: Monique Falls // آشپزخانه جاه طلب | عکاسی: بخور عشق بخور

این پست در ابتدا در 9 می 2016 منتشر شد و در 19 ژانویه 2022 بازنشر شد.