بهترین و سالم ترین غذاها برای شما | تناسب اندام کندی


بدست آوردن ساختار به آسانی کالری موجود در آن نیست ، کالری اضافی ، اگرچه ممکن است در مورد آن شنیده باشید. نوع کالری دریافتی مهم است ، به این معنی که غذاهایی که می خورید تأثیر زیادی بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی و همچنین سلامت قلب ، عملکرد مناسب گوارش و سایر جنبه هایی دارد که ما آنها را “سلامت عمومی” می نامیم.

اگر علاقمند به پیوستن به یک برنامه سلامتی شرکت هستید یا به دنبال چندین راه برای بهبود سلامت و تناسب اندام شخصی خود هستید ، در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید در نظر گرفته شده است:

1. بلوبری ، کرن بری و توت سیاه (در میان دیگران)

تحقیقات نشان داده است که برای حفظ سلامت بدن ، شما به آنتی اکسیدان ها ، ترکیبات ضد التهابی که از سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماری هایی که با گذشت زمان افزایش می یابد ، کمک می کند ، نیاز دارید.

توت ها مملو از آنتی اکسیدان ها هستند ، به همین دلیل به احتمال زیاد در رژیم غذایی شما وجود دارد.

2. نان ذرت و غلات کامل

اگر قصد انجام ورزش ، پیاده روی طولانی یا هر چیزی که کالری زیادی می سوزاند را دارید ، باید مطمئن باشید که انرژی لازم برای این کار را دارید. این یعنی خوردن کربوهیدرات ، اما نوع کربوهیدرات هایی که می خورید مهم هستند.

غذاهایی مانند نان گندم سبوس دار و غلات سبوس دار حاوی کربوهیدرات هایی هستند که شما را در طول زمان ورزش می دهد و به عنوان یک امتیاز ، حاوی فیبر برای حمایت از سلامت دستگاه گوارش است!

3. ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی به دنبال منابع پروتئینی هستید ، ممکن است با ماهی قزل آلا بهتر نباشید. با امگا 3 برای حمایت از سلامت قلب و مقادیر بیشتری از اسیدهای آمینه متوسط ​​برای کمک به عضله سازی ، عادات غذایی ماهی قزل آلا می تواند بر سلامت و تناسب اندام شما تأثیر مثبت بگذارد.

4. لوبیا و بادام زمینی

اگر به رژیم گیاهخواری پایبند هستید یا به دنبال ترکیب منابع پروتئینی هستید ، لوبیا و آجیل گزینه های زیادی برای غذاهای غنی از پروتئین ارائه می دهند.

لوبیا سیاه همه کاره است و در برگر ، سیر و غذاهای جانبی استفاده می شود. نخود را می توان برای حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

اگرچه تصور می شد که از غذاهای چرب اجتناب می شد ، اما ما دریافتیم که رژیم های پرچرب و کم چرب برای رژیم غذایی ما مهم هستند.

آووکادو بی نظیر است زیرا به طور متوسط ​​تقریباً 77 درصد چربی دارد – که مسئول طعم خامه ای خود میوه است.

6. سبزیجات برگ دار

اسفناج ، کلم پیچ و سایر سبزیجات سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین ها هستند که از بسیاری از سیستم های بدن پشتیبانی می کنند. اگر سالاد خوار نیستید ، می توانید از سبزیجات برگ دار یا نوشیدنی برای افزایش ویتامین روزانه استفاده کنید که ظاهر شما را عالی می کند!

از غذا برای تبدیل بدن به بدن زنده استفاده کنید

حالا که می دانید ورزش و سلامتی چیزی بیشتر از ورزش و کاهش وزن نیست ، آیا شما را مجبور می کند در مورد راه هایی که می توانید شیوه زندگی خود را بهبود بخشید ، متفاوت فکر کنید؟

کندی تناسب اندام ، مشاوره تغذیه ای که ما ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که ما یکی از معتبرترین برنامه های تناسب اندام را در ساوت جرسی داریم ، اما قطعاً مهم است که بدانیم برای رفاه کلی خود چه چیزی را در بدن خود قرار می دهیم.



دیدگاهتان را بنویسید