بهترین وعده های غذایی پاییزی برای کاهش وزن


وقتی هوا سرد می شود و برگها شروع به تغییر می کنند ، می دانیم که پاییز در راه است. این بدان معناست که برخی از موارد مورد علاقه من در پاییز مانند فوتبال و هالووین – و بنابراین ، بسیاری از غذاهای خوشمزه! در حالی که ماه های سرد ممکن است مانند یک میان وعده به نظر برسند ، اهداف سلامتی و تناسب اندام شما نباید مضر باشد. در حقیقت ، بسیاری از غذاهای خوشمزه پاییزی برای کاهش وزن وجود دارد که حتی می توانید در تعطیلات با هم از آنها لذت ببرید!

از همه بهتر ، بدون تنقلات و تنقلات!

غذاهای دیر

هنگامی که تابستان شروع به باد می کند ، طبیعت برای ما بهترین کشتارهایی را که برای شما مفید است ، از جمله غذاهای کم چرب پاییزی ، به ما احترام می گذارد! اگرچه این فصل به عنوان یک کدو تنبل معروف شناخته می شود ، اما غذاهای مفید پاییزی فراتر از این گیاه محبوب است.

از کدو سبز تا سبز ، این وجود دارد پژوهش غذاهای سالم فصلی برای حمایت از اهداف شما.

برخی از غذاهای سالم پاییزی مورد علاقه من عبارتند از:

  • سیب
  • دیجیر
  • كتك زدن
  • سبزیجاتی مانند کلم بروکلی ، گل کلم و موارد دیگر
  • هویج
  • بروکسل در حال ظهور است

وقتی صحبت از رژیم های غذایی برای کاهش وزن می شود ، گزینه های پاییز زیاد است (و طعم آن مثل همیشه خوب است)!

فواید خوردن فصلی

سالها پیش شنیده نمی شد که در ماه فوریه گوجه فرنگی بخوریم یا در دسامبر زردآلو. مردم آنچه را که تازه رشد کرده است خورده اند – گزینه های زیادی در طول سال در دسترس نیست!

این روزها اما به دلیل تکنولوژی و حمل و نقل ، بیشتر غذا در تمام طول سال در دسترس است. در حالی که دسترسی نامحدود ممکن است مناسب باشد ، به خاطر داشته باشید: خوردن فصلی می تواند بسیار مفید باشد.

طعم فصل

در ابتدا ، خوردن محصولات خارج از دوره رشد طبیعی آن طعمی شبیه به محصولاتی که به طور طبیعی در یک باغ یا باغ رشد می کردند نداشت. به گوجه فرنگی شیرین تابستانی که از انگور چیده اید و در اواسط زمستان از یک خواربارفروشی تهیه می کنید فکر کنید. به احتمال زیاد ، گوجه فرنگی های تابستانی در انواع زمستانی بسیار آبدار و خوشمزه خواهند بود.

تاثیر کربن کوچک

خوردن فصلی نیز برای محیط زیست مفید است. اگر غذا در داخل خانه رشد نمی کند ، باید از طریق شما عبور کند! این ممکن است نیاز به کامیون ، هواپیما و قایق داشته باشد. این به معنی سوخت و انرژی بیشتر و رد پای کربن بیشتر است. همه برای حمایت از جاه طلبی های خارج از فصل شما! علاوه بر این ، خوردن فصلی به حمایت کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! پیروزی.

تغذیه

اگر می خواهید حداکثر فواید تغذیه ای را داشته باشید ، باید رژیم غذایی فصلی داشته باشید. هنگامی که غذاهای غیر فصلی به فروشگاه محلی شما تحویل داده می شود ، زمان بیشتری برای تخلیه مواد مغذی در طول حمل و نقل وجود دارد. مقدار زیادی قرار گرفتن در معرض نور خورشید را به این ترکیب اضافه کنید (که می تواند مواد مغذی را نیز تجزیه کند) و در صورت انتخاب یک گزینه فصلی محلی ، تغذیه بسیار بهتری خواهید داشت.

5 غذای مناسب برای کاهش وزن زنان

با دانستن مزایایی که در بالا ذکر کردیم ، به راحتی می توان فهمید که چگونه خوردن فصلی می تواند اهداف کاهش وزن را پشتیبانی کند. پس از همه ، اگر غذای شما مغذی و خوشمزه است ، افزودن آن به رژیم غذایی آسان خواهد بود!

از جمله مزایای غذاها در پاییز ، برخی از آنها هنگام حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران است. با این اوصاف ، در اینجا بهترین رژیم های کاهش وزن پاییزی وجود دارد که باید در این فصل در بشقاب شما باشد!

کدو تنبل

وقتی صحبت از رژیم های کاهش وزن می شود ، دیدن کدو در بالای لیست ما تعجب آور نیست. در حالی که طعم همه چیز کدو را نمی توان انکار کرد ، آیا می دانستید که آن به اندازه طعم آن مغذی است؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است ، یک ماده مغذی مفید است حمایت از کاهش وزن باعث می شود برای مدت طولانی احساس سیری کنیم. برای بسیاری از مردم ، افزایش رضایت به معنی کاهش اشتها و کالری کمتری است که در طول روز مصرف می شود.

و از کدو تنبل بیشتر از آب ساخته شده است (البته بیش از 90) ، به طور طبیعی کالری کمی نیز دارد!

برای لذت بردن از کدو تنبل به عنوان رژیم کاهش وزن ، کنسرو اسموتی یا محصولات پخته شده را اضافه کنید یا سعی کنید غذاهای شیرین و مغذی را که بسیار شیرین هستند بپزید.

گل ها

گل کلم یک رژیم غذایی محبوب برای کاهش وزن است ، بنابراین طبیعتاً در لیست ما قرار دارد. اگرچه سبزیجات سبز در اوایل ماه ژوئن در دسترس هستند ، اما فصل اوج آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. گل کلم احتمالاً یکی از همه کاره ترین سبزیجات در اطراف است ، وقتی در مورد تغذیه و کاهش وزن صحبت می شود.

ممکن است سیب را به عنوان یک عنصر اصلی در پیتزا ، غذاهای برنج و حتی بیسکویت های سبک برای جایگزینی غلات و سایر غذاهای پرکالری دیده باشید. و به دلایل خوب! این رژیم غذایی سالم مملو از مواد مغذی مفید برای شما مانند فیبر ، به علاوه کالری بدون طعم است.

این سبزی پاییزی یک غذای فوق العاده است که به عنوان یک غذای دوست داشتنی به یک وعده غذایی اضافه می کند. به این فکر کنید: میان وعده ها ، برنامه های تعطیلات و چراغ هایی که با شام پر می شوند!

در اینجا چند ایده شیرینی پزی وجود دارد:

  • گل کلم را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • بوفالو را با لقمه کلم بپزید
  • حتی منجمد را اضافه کنید تا میزان قند کمتری در هر میوه دریافت کنید!

به اطلاعاتی نیاز دارید؟ اینها را امتحان کنید پنج روش استفاده از کلم و احتمالاً هنوز آن را امتحان نکرده اید!

برداها

اگر می خواهید در حین کار بر روی اهداف کاهش وزن خود چیزی راضی کننده داشته باشید ، برای انجماد دندان های شیرین خود به انجیر اعتماد کنید. این میوه پاییزی مملو از فیبر اشباع با کالری کمی است.

یک سالاد با مرغ و سایر غذاها بریزید ، به اسموتی خود اضافه کنید ، یا به سادگی آنها را بخورید تا یک میان وعده سبک و میان وعده تهیه کنید.

قارچ

هوای سرد به معنای وعده های غذایی راحت تر و غذاهای دوستانه برای کاهش وزن کامل است. با انتخاب انواع مختلف ، باید راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به بشقاب خود بیابید!

قارچ شما مانند گل کلم ، سبزی خوبی است که به راحتی می توان به بسیاری از غذاها اضافه کرد. و از آنجایی که هنگام پخت قوام یکسانی با گوشت دارند ، این سبزیجات می توانند غذاهای کم چرب و کم کالری حاوی پروتئین گیاهی مانند کوفته ، تاکو و همبرگر باشند.

از آنجا که سرشار از فیبر و ویتامین است ، قارچ ها غذای مناسب پاییزی هستند که می توانید به برنامه غذایی سالم خود اضافه کنید!

کنگر فرنگی اورشلیم

احتمالاً نام پروبیوتیک ها را شنیده اید ، یک باکتری کوچک اما قوی که مزایای سلامتی زیادی را ارائه می دهد! در حالی که خوردن پروبیوتیک ها برای حمایت از یک میکروبیوتای سالم بسیار مهم است ، ما نمی توانیم از اهمیت خوردن فیبر پری بیوتیک غافل شویم! پری بیوتیک ها یک فیبر غیرقابل هضم هستند که برای تغذیه باکتری های زنده در بدن ما عمل می کنند.

ما از غذاهایی که می خوریم پری بیوتیک دریافت می کنیم و بهترین منبع آن کنگر فرنگی اورشلیم است. تحقیقات نشان می دهد که میکروبیوتای سالم می تواند به اهداف کاهش وزن کمک کند و حفظ میکروبیوم سالم هنگام خوردن فیبر پری بیوتیک کافی امکان پذیر است. بنابراین ، کنگر فرنگی در اورشلیم یکی از غذاهای مورد علاقه ما برای کاهش وزن است!

علاوه بر این ، آنها با داشتن سنگ آهن به حمایت از سطوح انرژی ما کمک می کنند. در حقیقت ، تنها یک فنجان تقریباً 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

سعی کنید آنها را به تنهایی با کمی روغن زیتون و سیر ، مخلوط با تابه برشته یا روی یک کاسه سالاد گرم بپزید.

مزایای فصل شیرین پاییز برای حمایت از سفرهای وزنی شما

گرفتن محصول پاییزی می تواند به شما در روحیه سقوط کمک کند و در عین حال اهداف وزن خود را نیز پشتیبانی کند. ترکیب غذاهای مورد علاقه در پاییز مانند کدو تنبل ، آفتابگردان ، انجیر و قارچ در غذاهای شما می تواند تغذیه شما را کم کالری ، سرشار از فیبر و به طرز بسیار شیرینی افزایش دهد. غذا خوردن فصلی با دانش کمی آسان است و افزودن این فرهنگ به عادات سلامتی شما مزایای شگفت انگیزی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییزیتون بخیر و غذای خوب!

دیدگاهتان را بنویسید