بهترین نکات برای تعطیلی پس از کار در خانه


برای اکثر ما خاموش شدن در پایان روز کاری دشوار است ، اما در حال حاضر به ویژه دشوار است زیرا بیشتر ما به دلیل همه گیری از خانه کار می کنیم.

ممکن است داشتن a مفید باشد منطقه بدون استرس دور از دفتر خانه و اتاق خواب آرامش بخش برای استراحت کامل در عصر. بنابراین در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

یک فضای کاری مشخص داشته باشید

در مسیر رفتن به دفتر یا هر محیط کاری دیگر ، می توانید مرزهای مشخصی بین کار و زندگی شخصی تعیین کنید. تعادل بین کار و زندگی کلیدی برای کاهش استرس و اضطراب است.

با این حال ، هنگام کار در خانه ، این مرزها ممکن است محو شوند.

سعی کنید فضایی ایجاد کنید که فقط کار کند و با بقیه خانه شما تداخل ایجاد نکند – خواه یک دفتر کار خانگی کامل باشد یا یک میز تحریر که توسط گیاهان گلدانی از بقیه اتاق جدا شده است.

الزامات زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند فضای دفتر خود را شیک تر و بدون استرس کنید اگر نیاز دارید کمی در مسیر درست حرکت کنید. و اگر یک منطقه جداگانه برای کار دارید ، می توانید برای خاموش شدن ، استراحت و استراحت به بیرون بروید.

آیا فضای کمی دارید یا منطقه کاری شما چندین کاربرد دارد؟

اطمینان حاصل کنید که بعد از روز کاری نظم دارید تا در حین کار در هنگام تلاش برای استراحت و بهبودی هیچ نظری نداشته باشید.

یک روال معمول ایجاد کنید

پیروی از یک روال خوب و متفکرانه می تواند به شما کمک کند زندگی خانوادگی خود را از محل کار متمایز کنید.

زمان تعیین شده برای بیدار شدن و به پایان رساندن کار شما را از ادامه کار دیر یا بیدار شدن بدون دلیل ، برای رسیدن بیشتر یا به جلو – که می تواند منجر به رابطه ناسالم بین سلامت روانی ، کار و خانه شما شود ، دلسرد می کند. (1.2)

شما همچنین باید از عصرها لذت ببرید ، که به شما امکان می دهد سر خود را خالی کرده و نگرانی های کاری را فراموش کنید. آن را به عنوان بخشی از یک برنامه هفتگی یا روزانه تنظیم کنید و در طول شب کاری آرامش بخش یا سرگرم کننده انجام دهید ، مانند:

  • زنگ یا تماس تصویری با یک دوست یا یکی از اعضای خانواده
  • پختن غذای مورد علاقه خود
  • گذراندن وقت در سرگرمی یا صنایع دستی

اگر می توانید به طور کامل در آن غرق شوید یا در لحظه گم شوید ، به بهبود سلامت روان شما کمک می کند و کار را فراموش می کنید.

فضایی آرامش بخش ایجاد کنید

هنگامی که کار خود را به پایان می رسانید ، ایجاد یک محیط آرامش بخش می تواند به آرامش شما کمک کند و همچنین اگر می خواهید به رختخواب بروید ، کار خود را آسان تر می کند.

در این مدت ، سعی کنید از نور اضافی اجتناب کنید ، زیرا این می تواند آرامش شما را مختل کرده و همچنین شما را از خواب دور کند. روشن کردن شمع معطر نه تنها می تواند میزان مناسبی از نور کم را در اتاق ایجاد کند ، بلکه می تواند رایحه ای دلپذیر ، تازه و آرامش بخش مانند اسطوخودوس داشته باشد.

کاهش سر و صدا به حداقل ممکن است بخش مهمی از ایجاد یک منطقه مثبت بدون استرس باشد ، به ویژه برای ایجاد صلح و آرامش.

سعی کنید از طریق برنامه تلفن یا آنلاین به صداهای آرامش بخش گوش دهید و برای افزایش تجربه از طریق هدفون گوش دهید.

یک شب خوب بخوابید

عملکرد کامل روز بعد و بخش مهمی در کاهش اضطراب و استرس ، تضمین خواب خوب و زمان مناسب است. سبک اتاق خواب و تختخواب شما می تواند تأثیر زیادی در این امر داشته باشد.

ملافه شما نقش مهمی در احساس راحتی شما در اتاق خواب و ارتقاء خواب بهتر دارد. یک سرویس خواب با کیفیت و مجلل می تواند هر تخت را دنج و راحت نشان دهد ، اما همچنین می تواند دمای شما را در شب تنظیم کند.

رنگ همچنین می تواند بر روحیه اتاق تأثیر بگذارد ، به ویژه هنگامی که صحبت از مکانهایی است که بیشتر استراحت می کنید. سایه های سبز در ارتباط با طبیعت باعث ایجاد احساس آرامش و آرامش می شوند.

تخم مرغ های سبز ، سبز و اردک را در اتاق خواب خود امتحان کنید تا آرامش ایجاد شود و به شما در آرامش در پایان روز کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید