بهترین مکمل های پروتئین بدنسازی باید چه داشته باشد

از آنجایی که رسانه‌ها دائماً ما را در معرض عکس‌های افراد مشهور با هیکل عضلانی قوی و بدنی خوش‌رنگ قرار می‌دهند، اکنون افراد بیشتری نسبت به دستیابی به همان ظاهر از هر طریق ممکن آگاه‌تر هستند. ساده ترین راه برای یک شهروند برای انجام این کار، ثبت نام برای عضویت در باشگاه و استفاده از امکانات آنجاست. با توجه به نیاز فعلی به تناسب اندام، قطعاً سیل بدنسازان مشتاقی وجود دارد که هر روز به باشگاه هجوم می‌آورند، به این امید که بدن دنیل کریگ یا شکل ظاهری آنجلینا جولی را در مدت چند ماه تمرین بدنسازی شدید به دست آورند. با این حال، این تنها از طریق آمادگی جسمانی نیست که این هدف محقق می شود. رژیم غذایی به همان اندازه نقش مهمی در این پروژه ایفا می کند.

یکی از اثرات انجام یک تمرین بدنسازی شدید این است که فیبرهای عضلانی شما در این فرآیند تجزیه می شوند. انجام این کار برای القای ترمیم و سنتز عضلات جدید و بیشتر ضروری است. این روند مستمر تجزیه و انباشتگی به پروتئین بیشتری نسبت به آنچه که یک رژیم غذایی معمولی قادر به تامین آن است نیاز دارد. حتی اگر دو یا سه برابر گوشت خود را مصرف کنید، باز هم تقریباً به اندازه کافی هضم نمی شود تا نیازهای بدن شما به پروتئین را برآورده کند. به همین دلیل است که بدنسازانی که می‌خواهند نتایج را تسریع کنند، به مکمل‌های پروتئینی روی می‌آورند، که یا در یک شیک مخلوط می‌شوند یا در یک نوار قدرت ادغام می‌شوند.

با وجود محصولات بسیار زیاد و بسیاری از آنها بسیار گران قیمت، شما واقعاً می خواهید مطمئن شوید که محصولی که در نهایت انتخاب می کنید محصولی است که نتایج مورد نظر شما را ایجاد می کند.

در اینجا برخی از عناصری وجود دارد که محصول شما باید داشته باشد تا محصول خوبی در نظر گرفته شود:

1. پروتئین های سریع هضم

شما پروتئینی می خواهید که به محض هضم آن فوراً قابل استفاده باشد، در غیر این صورت دریافت چنین مکملی بی معنی می شود زیرا می توانید به سادگی یک تکه گوشت بزرگ بخورید و همان نتایج آهسته را دریافت کنید. در ترکیبات به دنبال آب پنیر باشید، زیرا این پروتئینی است که به راحتی قابل هضم است و شامل تمام آمینو اسیدهای ضروری زنجیره شاخه ای است که بدن شما نیاز دارد.

2. موادی که اشتها را کنترل کرده و متابولیسم را افزایش می دهند

حتی اگر همه محصولات دارای یک برچسب پشتی هستند که مواد تشکیل دهنده پیدا شده را نشان می دهد، شما هنوز نمی دانید این مواد برای چیست. بهترین رویکرد فهرست کردن این موارد و تحقیق در مورد آنها به صورت آنلاین خواهد بود. دو چیز وجود دارد که می خواهید هنگام ورزش اتفاق بیفتد: افزایش متابولیسم به طوری که کالری بیشتری بسوزانید، و سرکوب اشتها، به طوری که خیلی احساس گرسنگی نکنید و به سادگی تمام کارهای سختی را که انجام داده اید لغو کنید. بررسی کنید که محصول دارای یک یا دو ماده با این اهداف است و همچنین بررسی کنید که آیا غلظت آنها در محصول با دوز مؤثر توصیه شده مطابقت دارد یا خیر.

3. ویتامین ها

طبیعی است که در میانه یا بعد از تمرین احساس خستگی کنید. قرار دادن خود در معرض چنین فعالیت های شدید به طور طبیعی تمام انرژی شما را تحلیل می برد. اطمینان حاصل کنید که مکملی دریافت کنید که دارای مواد زیادی مانند ویتامین ها باشد که به افزایش سطح انرژی شما کمک می کند تا همچنان قدرت انجام تمرین و حتی انجام سایر فعالیت ها را بعد از آن داشته باشید.

با توجه به اینکه هزینه یکی از این مکمل‌های بدنسازی چقدر می‌تواند باشد، باید مطمئن شوید که بیشترین سود را از آن می‌برید. قبل از اینکه به سراغ محصولتان بروید، بدانید چه چیزی در محصول شما وجود دارد.