بهترین مواد غذایی تازه در قرنطینه


من می دانم که بسیاری از مردم اکنون می ترسند، و این باعث وحشت زیادی در بسیاری از مکان ها، به خصوص در فروشگاه مواد غذایی می شود، زیرا این احتمال وجود دارد که بسیاری از ما ممکن است مجبور شویم با یک 14 روز اجباری یا داوطلبانه روبرو شویم. قرنطینه.

به عنوان مثال، حداقل در ایالات متحده، کمبود مواد غذایی وجود ندارد، بنابراین با دانستن این موضوع راحت باشید. در حالی که شما باید به مدت دو هفته غذای کافی داشته باشید، خرید هراسناک و در برخی موارد انبار کردن مواد غذایی، بیش از آنکه فایده داشته باشد، ضرر دارد، زیرا کارگران خواربارفروشی را در معرض خطر قرار می دهد (به دلیل شلوغی فروشگاه ها)، که به طور بالقوه در هدر رفتن مواد غذایی در آینده و مسدود کردن منابع کمک می کند. / غذا برای آسیب پذیرترین افراد در بین ما.

بنابراین، آنچه را که دارید بخرید نیاز به برای شما و خانواده تان. همه ما در این موضوع نقش داریم! 💯


به یاد داشته باشید: اگر تب، سرفه یا سایر علائم شبیه آنفولانزا دارید، یا اگر یکی از نزدیکان شما این علائم را نشان می دهد، مهم است که خود یا خانواده خود را منزوی کنید تا خطر گسترش عفونت را نداشته باشید.


رعایت بهداشت در باشگاه

و در حالی که ما آنجا هستیم، اگر احساس خوبی دارید و به روال خود ادامه می‌دهید و باشگاه باز است، لطفاً بهداشت را رعایت کنید و وسایل را قبل و بعد از استفاده از آن پاک کنید… این روشی است که ما همیشه باید مدت‌ها پس از ابتلا به ویروس کرونا انجام دهیم.

تمیز کننده آشپزخانه

و قبل از اینکه به انبار و یخچال برسیم، اجازه دهید همچنین شما را تشویق کنم که آشپزخانه را به طور منظم و ماهیانه تمیز کنید. اکنون زمان مناسبی برای تمیز کردن عمیق یخچال، دستگیره‌های کابینت و کف است. من همیشه طرفدار آب و صابون گرم و ضد باکتری بوده ام، اما ابزارهای تمیزکننده آشپزخانه زیادی در بازار وجود دارد. برند مورد علاقه من برای آشپزخانه من Meyer است.

همچنین به یاد داشته باشید که اسفنج های آشپزخانه خود را تعویض کنید – آنها می توانند آهنربایی برای جمع آوری باکتری ها و آلودگی های ناشی از استفاده مداوم و خیس شدن باشند.

خوب.

بنابراین فکر کردم از این چالش جهانی نهایت استفاده را ببرم و در مورد انواع چیزهایی که می‌توانید در حال حاضر آشپزخانه خود را با آن‌ها تهیه کنید، صحبت کنم و بهترین توصیه‌هایم را در مورد چگونگی ادامه خوردن غذای «تازه» حتی اگر با اجباری یا اجباری مواجه هستید، به اشتراک بگذارم. قرنطینه داوطلبانه

در جامعه سلامت و تندرستی، حتی هنگام تهیه وعده‌های غذایی، تمرکز زیادی روی خرید «تازه» و تهیه آن در همان روز یا بسیار نزدیک به آن داریم. و ما خرید و خوردن این غذا را با بازدهی مغذی‌تر و سالم‌تر دلارمان برابر می‌دانیم.

اما این مورد نیست.

می‌توانید یک کیت قرنطینه تهیه کنید که اگر چهارده روز در آن گیر کردید، سلامت و شادی شما را حفظ می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که طرز فکر خود را از کلمات “تازه” و “مغذی” بردارید.

پروتئین

بیایید با پروتئین شروع کنیم زیرا اینجاست که مردم سخت ترین دوران را می گذرانند.

پروتئین منجمد بخرید
آیا می‌دانستید که گوشت، ماهی و مرغ منجمد می‌توانند به همان اندازه مغذی باشند، اگر نگوییم مغذی‌تر از لاشه‌ای که از خواربارفروشی می‌خرید؟

از لحظه‌ای که هر غذایی از منبع خود برداشت می‌شود، زمانی که از مزرعه به کارخانه فرآوری و در نهایت به آشپزخانه شما می‌رود، محتوای غذایی خود را از دست می‌دهد. اما غذایی که بلافاصله پس از برداشت منجمد می شود، از همان لحظه یخ زدن، محتوای غذایی خود را حفظ می کند. بنابراین، خرید منجمد می تواند برای سلامتی مفید باشد!

به خصوص می خواهید مرغ و غذاهای دریایی تهیه کنید: ماهی قزل آلا و میگو گزینه های منجمد عالی هستند.

وقتی به خانه رسیدید خودتان هم می توانید آن را فریز کنید! این نکته حرفه ای من است: در تعطیلات آخر هفته، بسیاری از فروشگاه ها دارای غذاهای ویژه مدیر با غذاهای تخفیف خورده مانند مرغ و گوشت گاو هستند. آنها معمولاً به دلیل نیاز به دور ریختن به شدت تخفیف دارند. آن را بخرید و بلافاصله فریز کنید. این یک راه عالی برای صرفه جویی در پول با استفاده از معاملات آخر هفته است.

پروتئین کنسرو شده

یک راه عالی دیگر برای صرفه جویی در پول؟ خرید پروتئین کنسرو شده! من می دانم که این ممکن است مانند یک کلمه کثیف در جامعه سلامت و تندرستی به نظر برسد، اما نباید اینطور باشد، و دلیل آن اینجاست.

فرآیند کنسرو کردن پروتئین ها را نسبت به انواع تازه یا منجمد آن کم مغذی نمی کند. محتوای تغذیه ای اکثر پروتئین ها را حفظ می کند.

فقط مواد مغذی محلول در آب مانند ویتامین A و C ممکن است در اثر حرارت زیاد درگیر در فرآیند کنسرو آسیب ببینند.

اما همین فرآیند می تواند ترکیبات سالم موجود در برخی از غذاهای کنسرو شده را افزایش دهد، مانند محتوای آنتی اکسیدانی موجود در کنسرو ذرت و گوجه فرنگی. برخی از میوه ها و سبزیجات کنسرو شده، و غذاهای کنسرو شده مانند فلفل قرمز، همیشه بهتر است فقط برای اضافه کردن رطوبت و گاز گرفتن به دستور غذا، همیشه در دسترس باشند.

پس غذاهای کنسرو شده را خط خطی نکنید!

فقط به برچسب ها توجه کنید و مطمئن شوید که فقط گزینه های کم سدیم را به سبد خرید خود اضافه می کنید. همچنین، وقتی صحبت از کنسروها می‌شود، آن‌هایی را که مواد اولیه آن صرفاً غذایی است که می‌خرید، در اولویت قرار دهید – مثلاً ذرت، گوجه‌فرنگی خرد شده، یا لوبیا و هیچ چیز دیگری.

تخم مرغ

به یاد داشته باشید که تخم مرغ منبع عالی پروتئین است و می تواند مدت زیادی در یخچال بماند! به ویژه، سفیده تخم مرغ کارتن – این یک عنصر اصلی در آشپزخانه من است!

انرژی گیاهی
سخن پایانی در مورد پروتئین:
منابع گیاهی را فراموش نکنید!

بطور منجمد بین وعده های غذایی یک میان وعده عالی درست می کند.

توفوی قوی می تواند برای مدت طولانی در یخچال بماند.

از عدس، نخود و سایر حبوبات مانند لوبیا سیاه می توان برای تهیه فلفل یا لوبیا سیاه گیاهی غنی از پروتئین استفاده کرد. اوه، و اگر به دنبال یک پایه غنی از پروتئین برای تهیه یک وعده غذایی هستید، تهیه ماکارونی مبتنی بر حبوبات نیز ایده خوبی است.

غلات / حبوبات

گزینه های عالی دیگر برای مواد ضروری که برای مدت طولانی در انباری شما دوام می آورند، غلات کامل یا غلات کم فرآوری شده هستند که فضای زیادی را در آشپزخانه شما اشغال نمی کنند. بعلاوه، تقریباً همیشه می توان آن را با هر غذایی که تهیه می کنید جفت کرد تا دلچسب تر شود.

موارد مورد علاقه من اکنون عبارتند از:

  • کوینو
  • رشته فرنگی بر پایه برنج
  • جو دو سر برش فولادی

بهترین توصیه ای که می توانم برای انتخاب هر نوع غلات کامل داشته باشم این است که نوعی را انتخاب کنید که کمتر فرآوری شده باشد، زیرا همیشه ارزش غذایی بیشتری را حفظ می کند.

تولید کردن

حالا برای میوه ها و سبزیجات. ممکن است فکر کنید که باید بلافاصله پس از خرید از محصولات استفاده کنید، اما همیشه اینطور نیست.

آیا می دانستید که برخی از سبزیجات، مانند سبزیجات چلیپایی، اگر به درستی نگهداری شوند، می توانند حداقل یک ماه دوام بیاورند؟

  • کلم
  • سیب زمینی و سیب زمینی شیرین
  • چغندر
  • هویج
  • پیاز
  • مرکباتی مانند لیمو و گریپ فروت
  • انواع کدو حلوایی
  • سیر
  • کرفس

همه آنها را می توان به عنوان یک دستور العمل عالی برای کاغذ استفاده کرد، یا حتی برش داده و با سفیده تخم مرغ ترکیب کرد تا برنج سرخ شده وگان خوشمزه و مغذی درست شود.

راه خود را به طراوت هک کنید

هک های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای تازه نگه داشتن محصولات خود نیز استفاده کنید!

  1. پیچیدن کرفس در فویل آن را ترد نگه می دارد.
  2. برش های آووکادو را در یک کاسه پیاز خرد شده نگهداری کنید تا قهوه ای نشوند – و نه، آووکادو بوی پیاز را جذب نمی کند.
  3. پیاز سبز و سبزیجات برگدار را در یک حوله کاغذی خنک و مرطوب بپیچید تا طراوت و طراوت آنها را برای مدت بیشتری حفظ کند.
  4. اگر سبزیجات دلچسبی مانند کلم پیچ را همراه با ساقه‌هایشان در یک لیوان آب و با پوشش ساران یا یک حوله کاغذی مرطوب نگه دارید، مدت بیشتری ترد می‌مانند.
  5. هر میوه ای که در شرف فاسد شدن است را می توان خرد کرد و برای اسموتی در یخچال نگهداری کرد.

تجهیز آشپزخانه هایمان برای یک قرنطینه احتمالی به این معنا نیست که عشقمان به غذاهای تازه را قربانی کنیم یا وعده های غذایی کم مغذی بخوریم. اگر چیزی به طور موقت در داخل آن گیر کرده باشد، خلاقیت و عزم ما را برای درست کردن غذاهای خوشمزه تر نشان می دهد!

در برخی موارد، ممکن است راه هایی برای بهبود مصرف مواد مغذی ما وجود داشته باشد – برای افزایش اعتماد به نفس و کارایی آشپزخانه خود وقت بگذارید.

به یاد داشته باشید، آشپزی یک لذت است! بنابراین اگر کمی عصبی شدید، شاید یک لیوان شراب (یا در مورد من ویسکی) بردارید، سپس به آشپزخانه بروید تا برای خود (و خانواده تان) چیزی خوشمزه و مغذی درست کنید.

بنابراین می خواهم بدانم: آشپزخانه خود را با چه چیزی نگهداری می کنید؟

و از چه روش هایی برای تازه نگه داشتن مواد خود برای مدت طولانی تری استفاده می کنید؟

آن را در نظرات به اشتراک بگذارید تا دیگران بدانند! 🙏🏾



رژیم لاغری سریع