برنامه کاهش وزن 6 هفته ای تابستان

هر سال در 4 جولای اینجا در سن دیگو یک اتفاق جادویی رخ می دهد … خورشید بیرون می آید. مهم نیست اردیبهشت چقدر خاکستری است یا تیرگی ماه ژوئن را فرا می گیرد، چهارم جولای همیشه زیباست. از آن به بعد به سختی می توانید ابری در آسمان پیدا کنید. پس آن برای تو به چه معناست؟ فقط 6 هفته تا تابستان باقی مانده است! می دانم که مرا هم غافلگیر کرد. با این حال، من با یک برنامه ساده 6 هفته ای آمده ام که شما را در مدت زمان زیادی برای تابستان عالی به نظر می رساند!

هفته 1: غذای خود را دنبال کنید – باید بدانید کجا هستید تا بفهمید چگونه به جایی که می خواهید برسید. غذای خود را به مدت یک هفته دنبال کنید تا از آنچه می خورید ایده بگیرید. سایت مورد علاقه من The Daily Plate است که در وب سایت Livestrong یافت می شود. این آسان و رایگان است. من همچنین می شنوم که برنامه آیفون عالی است … اگرچه من یک دختر بلک بری هستم بنابراین نمی دانم.

هفته 2: مراقب کالری های خود باشید – متأسفانه کاهش وزن به آسانی کالری دریافتی در مقابل کالری دریافتی نیست، اما نقطه شروع مهمی است. برای کاهش 500 کالری در روز برای کاهش وزن 1 پوندی در هفته اقدام کنید. وقتی صحبت از کالری به میان می آید، مطمئن شوید که خیلی کم نکنید. این یا باعث پرخوری شما می شود یا بدن شما به حالت گرسنگی می رود.

هفته 3: صبحانه بخور…هر روز! – حق با تو بود مادربزرگ، صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است. این جهش متابولیسم شما را شروع می کند و بدن شما را برای یک روز به حرکت در می آورد. مطمئن شوید که هر روز برای صبحانه وقت می گذارید (قهوه به حساب نمی آید!) حتی اگر چند دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید. مادربزرگ شما هم می‌خواهد مطمئن شود که کلاه سر می‌کنید و اگر هر چند وقت یک‌بار گوشی را بردارید، شما را می‌کشد؟

هفته 4: روی پروتئین خود تمرکز کنید – پروتئین شما را بسیار طولانی تر از کربوهیدرات ها به تنهایی سیر نگه می دارد. با گنجاندن یک منبع خوب پروتئین در هر وعده غذایی و میان وعده، مطمئن شوید که پروتئین کافی دریافت می کنید.

هفته پنجم: میان وعده – مطمئن شوید که هر روز بعد از ظهر یک میان وعده میل کنید. می دانم که سرتان شلوغ است، اما یک میان وعده سریع 200 تا 300 کالری، متابولیسم شما را حفظ می کند و شما را از خوردن بیش از حد در هنگام شام باز می دارد… یا حتی قبل از رسیدن به شام، کل کیسه چیپس را تمام کنید.

هفته 6: نمک را قطع کنید – سدیم اضافی بدن شما را خراب می کند، اما در مورد لباس شنا باعث می شود آب را در خود نگه دارید و لایه خوبی از نفخ روی آن 6 بسته ای که روی آن کار می کردید داشته باشید. مطمئن شوید که سدیم خود را زیر 2400 میلی گرم در روز نگه دارید. منابع پنهان سدیم: غذا خوردن در بیرون از خانه، اغذیه فروشی ها، نان، پاستا.

این مراحل ساده را دنبال کنید و من قول می‌دهم تا زمانی که چهارمین مسابقه به پایان برسد، ظاهر و احساس خوبی خواهید داشت!