برای ورزش گرم کنید

غیر معمول نیست که یک کودک خردسال وقت خود را صرف ورزش کند. بسکتبال، فوتبال، فوتبال… صرف نظر از ورزش مورد نظر، اکثر کودکان وقت خود را صرف بازی کردن حداقل یک ورزش می کنند. با این حال، اگر مربیان، ورزشکاران جوان و والدین بر سلامت و تغذیه خوب و تمرینات گرم کردن موثر اصرار نکنند، ورزش می تواند خطرناک باشد. گاهی اوقات تنظیم ستون فقرات می تواند در روند تمرینات ورزشی جوان مفید باشد، به خصوص که ورزش های تفریحی رقابتی تر می شوند.

انجام ورزش در سطوح مختلف برای کودکان مفید است. با این حال، دوره واقعی تمرینات ورزشی باید رعایت شود. مهم است که قبل از پرتاب کردن کودک به زمین، فهرست دقیقی از رشد فیزیکی کودک تهیه کنید. اگر کودکی از نظر رشد برای برآوردن نیازهای یک ورزش خاص مناسب نیست، این را تصدیق کنید. هر ورزش به سطوح متفاوتی از سرسختی بدنی نیاز دارد.

به والدین توصیه می شود که بر تمرینات مناسب و اقدامات پیشگیرانه در برابر آسیب و فشار پافشاری کنند، به ویژه زمانی که یک ورزش رقابتی (کشتی) یا سخت (ژیمناستیک) است. یادگیری یک روال مناسب از حرکات کششی، تمرینات قدرتی، و تمرینات گرم کردن باعث می شود تا یک تمرین ورزشی قوی انجام شود.

کودکان باید در مورد هر ورزشی که در آن شرکت می کنند، از جمله نحوه گرم کردن بدنشان به اندازه کافی آموزش ببینند. هر جلسه آمادگی را با حرکات سبک فقط برای گرم کردن بدن شروع کنید. این ممکن است شامل دویدن سبک و/یا پرش باشد. سپس به سراغ تمرینات مخصوص ورزش بروید.

با پیروی از پیشنهادات زیر، ورزشکار جوان شما در هنگام زدن سوت بازی آماده خواهد بود. آنها به آماده سازی بدن کودک شما برای شرکت ایمن در ورزش هایی که انتخاب می کند کمک می کنند.

  • روی تجهیزات مناسب سرمایه‌گذاری کنید: برخی از ورزش‌ها، به‌ویژه ورزش‌هایی که نیاز به تماس دارند، بدون محافظت مناسب می‌توانند خطرناک باشند. کفش‌ها، پدها و کلاه‌های ایمنی باید کاملاً مناسب باشند و در بهترین حالت باقی بمانند. اگر دستگاه آسیب دید، فوراً آن را تعویض کنید تا از خطرات اضافی جلوگیری شود.
  • خوب بخورید: یک رژیم غذایی متعادل برای آمادگی جسمانی کلی فرزند شما ضروری است. غذاهایی که به شدت فرآوری شده یا آنهایی که قند، چربی یا کالری خالی بالایی دارند نباید مصرف شوند. به اصول اولیه پایبند باشید: میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، حبوبات و گوشت بدون چربی.
  • حفظ وزن سالم: برخی از ورزش‌ها، مانند اسکیت و ژیمناستیک، ممکن است نیاز به پیروی از یک رژیم غذایی سخت توسط کودک داشته باشند. با این حال، مهم است که فرزندتان را تشویق کنید که تحت فشار بیش از حد لاغر شدن قرار نگیرد. به کودک خود در مورد تغذیه و میزان کالری مورد نیاز برای استقامت و عملکرد در حین ورزش آموزش دهید.
  • آب بنوشید: بدون هیدراتاسیون، بدن شما نمی تواند تحت استرس عملکرد خوبی داشته باشد. برای کودکان خردسال باید پنج لیوان آب نوشیده شود. برای بزرگسالان و نوجوانان، حداقل 8 اونس ایده آل است.
  • شیر بنوشید: کودکان دو سال و بزرگتر باید از شیر کامل به شیر 1 درصدی یا بدون چربی بروند. شیر برای حفظ سلامت استخوان ها و کاهش آسیب های مفاصل و ماهیچه ها بسیار مهم است.
  • از نوشیدنی‌های کافئین‌دار، قندی و گازدار دوری کنید: برای ورزش‌های طولانی‌مدت مانند دو و میدانی، نوشیدنی‌های ورزشی می‌توانند برای بازسازی بدن مفید باشند. با این حال، این نوشیدنی ها باید در حد اعتدال مصرف شوند.
  • گرم کردن: زمان کشش و گرم کردن مهم ترین عامل در موفقیت ورزشی کودک شما است. آهسته آهسته دویدن، طناب زدن یا بلند کردن وزنه های سبک همگی راه های موثری برای گرم کردن بدن و آماده کردن آن برای حرکات کششی هستند.
  • بهبودی: اغلب نادیده گرفته می شود، بهبودی برای ورزشکاران نیز مهم است. حداقل هشت ساعت ورزش بدون وقفه برای دوباره پر کردن بدن بهتر است. عدم استراحت باعث افزایش خستگی چه در داخل و چه خارج از زمین می شود.

مراقبت های کایروپراکتیک برای ورزشکاران در تمام مراحل شغلی مفید تلقی می شود. ورزشکاران المپیک با مراقبت های کایروپراکتیک غریبه نیستند. یک متخصص کایروپراکتیک به خوبی با ماهیت آسیب های ورزشی آشنا است و همچنین به طور ویژه برای حفظ ورزشکار جوان شما برای ورزش مناسب آموزش دیده است.

صرف نظر از سطح رقابت شما، فواید زیادی برای جستجوی درمان کایروپراکتیک وجود دارد. کایروپراکتیک، هر دو در رویکرد طبیعی و جامع، به چنین رقبای اجازه می دهد تا بدون استفاده از دارو تناسب اندام خود را حفظ کنند. کایروپراکتیک می تواند جایگزین موثری برای دارو و/یا جراحی تهاجمی باشد.

کایروپراکتیک ها برای درمان جامع سیستم عصبی-عضلانی اسکلتی آموزش دیده اند. یک پزشک کایروپراکتیک می تواند راه حلی را به ورزشکار المپیکی یا ورزشکار جوان ارائه دهد. برای جلوگیری از آسیب دیدگی و طولانی کردن دوران ورزشی فرزندتان از آنها مشاوره بگیرید.