برای سلامتی و خلق و خوی خود به چه میزان امگا 3 نیاز دارید؟

خوب، بنابراین می دانید که در رژیم غذایی خود به اسیدهای چرب امگا 3 بیشتری نیاز دارید. به هر حال، ثابت شده است که آنها همه کارها را از کاهش التهاب گرفته تا بهبود حافظه و محافظت از شما در برابر بیماری قلبی انجام می دهند. اما، ممکن است تعجب کنید که به هر حال به چه مقدار امگا 3 نیاز دارید؟

متخصصان تغذیه و پزشکان موافق هستند که شما باید بیشتر از این مواد مغذی را از طریق رژیم غذایی یا از طریق مکمل ها دریافت کنید.

اما میزان نیاز شما بستگی به سن و سلامتی شما دارد. یک فرد 35 ساله متوسط ​​و سالم ممکن است اسیدهای چرب امگا 3 مورد نیاز خود را با خوردن 2 تا 3 وعده ماهی در هفته و خوردن بیشتر اسفناج و کلم بروکسل دریافت کند.

اما متخصصان قلب موافق هستند که یک بیمار قلبی به این مواد مغذی بیشتری نیاز دارد و احتمالاً از مکمل روغن ماهی بهره مند خواهد شد.

دلیل رشد مداوم ماهی این است که یک منبع غنی برای این اسیدهای چرب است. ماهی حاوی حدود 30 درصد DHA است که یکی از 3 مورد ضروری موجود در امگا 3 است.

متخصصان تغذیه می گویند 1 تا 2 میلی گرم امگا 3 در روز نیازهای افراد عادی و سالم را برآورده می کند. این ماهی 2-3 بار در هفته یا 1-2 مکمل روغن ماهی در روز است.

اگر بیمار قلبی هستید، پزشک ممکن است موارد بیشتری را توصیه کند. من از متخصصان قلب خوانده ام که 4-8 مکمل را برای بیماران خود توصیه می کنند. اما باید با پزشک خود مشورت کنید. مانند آسپرین، روغن ماهی نیز رقیق کننده خون است و می تواند با داروهای دیگری که ممکن است مصرف می کنید تداخل داشته باشد.

روانپزشکان همچنین ممکن است بیش از 1-2 مکمل در روز را برای تقویت خلق و خوی شما توصیه کنند. مطالعات نشان می دهد، برخی از بیماران پس از به دست آوردن تعادل مناسب از این اسیدهای چرب ضروری در بدن خود، توانسته اند مصرف داروهای روانگردان را متوقف کنند. باز هم، باید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید.

فواید این اسیدهای چرب بسیار زیاد است و نمی توانید مطمئن شوید که آنها را وارد بدن خود می کنید.

علاوه بر مزایای سلامتی، دانشگاه کالیفرنیا دریافت که آنها حتی پیری را نیز کند می کنند! آنها مطالعه ای انجام دادند و دریافتند شرکت کنندگانی که مقدار زیادی امگا 3 دریافت کرده بودند در واقع کندتر از شرکت کنندگانی که به اندازه کافی از این اسیدهای چرب دریافت نمی کردند پیر می شوند.

تحقیق وجود دارد. بنابراین، چه تصمیم به خوردن ماهی بیشتری داشته باشید یا یک مکمل روغن ماهی مصرف کنید، می‌خواهید مطمئن شوید که یک محصول خالص دریافت می‌کنید. بدانید ماهی از کجا می آید تا قرار گرفتن در معرض جیوه و سایر سموم را کاهش دهید.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد امگا 3 مورد نیاز خود هستید، لطفاً از وب سایت من دیدن کنید، جایی که من به اشتراک می گذارم که من شخصاً چه محصولاتی را برای چندین سال روزانه استفاده می کنم.