برای افزایش وزن تلاش می کنید؟

تغذیه

بزرگترین کلید برای جمع کردن ماهیچه برای کسانی از شما که برای افزایش وزن تلاش می کنند، تغذیه است. مردم گاهی اوقات تمایل دارند از این جنبه دوری کنند، زیرا سخت است، اما بسیار ضروری است. اولین کاری که باید انجام دهید این است که هر چیزی را که می خورید ردیابی کنید تا ببینید در کجا هستید. به نظر من اپلیکیشن های گوشی های هوشمند ساده ترین و کارآمدترین راه برای ردیابی غذای من هستند، اما کاری را انجام دهید که بهترین کار را برای شما دارد. شما هنگامی که به آن رسیدگی کردید، واقعاً به کالری کلی و پروتئینی که به صورت روزانه مصرف می کنید نگاهی بیندازید. اگر می خواهید عضله به دست آورید و متابولیسم سریعی داشته باشید، باید حداقل 1 گرم پروتئین به ازای هر پوند از وزن بدن خود دریافت کنید. همچنین به طور ایده آل باید تعادل سالمی از چربی ها و کربوهیدرات ها را دریافت کنید. برخی از 30 تا 40 درصد کالری شما باید از پروتئین باشد و بقیه را می توانید بین کربوهیدرات و چربی تقسیم کنید. به عنوان مثال من برای رژیم غذایی حاوی 35 درصد پروتئین، 40 درصد کربوهیدرات و 25 درصد چربی عکس می‌گیرم. اگر چه باید سالم غذا بخورید، اما اگر به شدت افزایش می‌دهید، باید همچنان تندی بخورید. اگر بیشتر روزها ورزش می کنید، برای شروع باید مقداری نزدیک به 1000 کالری بیشتر از کالری دریافتی پایه خود مصرف کنید. با این حال، شما می خواهید این را بر اساس نحوه واکنش بدن خود تطبیق دهید. بنابراین هنگامی که مازاد کالری زیادی می خورید و حداقل 1 گرم پروتئین به ازای هر پوند وزن بدن در غذاهای سالم می خورید، به خوبی در راه بزرگ شدن هستید.

مکمل های مناسب می توانند به شما کمک کنند

اول تاکید می کنم اگر نمی خواهید پول خرج کنید یا به دلایلی مخالف استفاده از مکمل ها هستید که خوب است، آنها برای افزایش وزن اجباری نیستند. همانطور که گفته شد، آنها بسیار مفید هستند، به خصوص زمانی که در تلاش برای افزایش مصرف پروتئین و افزایش وزن هستید. قبلاً در مورد انبوه گیرها و اینکه چگونه آنها عمدتاً کالری خالی هستند صحبت می کردم و من روی آن ایستاده ام. ماس گینرها در اصل فقط پودرهای پروتئینی هستند که با یک دسته کالری خالی اضافی پر شده اند. من مصرف یک شیک پروتئین آب پنیر ساده را برای کمک به اضافه کردن کالری اضافی و پروتئین توصیه می کنم. با مصرف یک یا دو شیک پروتئینی و خوردن غذاهای سالم بیشتر به جای استفاده از انبوه گینرها، وضعیت بهتری خواهید داشت و در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. یکی از ترفندهایی که در ابتدا برای افزایش وزن از آن استفاده می‌کردم و هنوز هم هر از گاهی از آن استفاده می‌کنم نوشیدن یک شیک پروتئینی قبل از خواب است. این یک راه عالی برای اضافه کردن مقداری کالری اضافی و کمک به رشد عضلات در طول شب است.