با کمبود مواد مغذی معمولی با کمبود مواد مغذی مبارزه کنید


جمعیت ایالات متحده با رژیم غذایی نامناسب و چاقی مشکل دارند. فست فود و نمک باعث سردرگمی در بدن ما به ویژه در مفاصل می شود. کسانی که چاق هستند و کسانی که درست غذا نمی خورند ممکن است تعجب کنند که چرا وقتی دوباره حرکت می کنید اینقدر درد می کند. دلیل آن مفاصل شما هستند که نمی توانند استرس ناشی از سبک زندگی ناسالم را تحمل کنند. مفاصل شما برای حفظ تنش و تحرک بدن به مواد مغذی نیاز دارند.

مفاصل سالم به ما کمک می کند تا در طول زندگی فعال بمانیم. افرادی که مفاصل سالم دارند وقتی ورزش را به روال عادی خود وارد می کنند متوجه درد آنها نمی شوند. دویدن ، دویدن ، راه رفتن ، بلند کردن دمبل و شنا راه های بسیار خوبی برای تکان دادن قلب و سوختن بدن است. وقتی مکمل های بهداشتی مفصلی با کیفیت را در رژیم غذایی روزانه خود قرار می دهید ، از مفاصل خود حمایت می کنید تا شما را فعال و در حرکت نگه دارد.

وظیفه ما این است که به مفاصلمان آنچه برای عملکرد بهتر نیاز دارند ، ارائه دهیم تا بتوانیم از یک شیوه زندگی فعال لذت ببریم.

غذاهایی بخورید که دارای خواص تقویت کننده مشترک هستند

برخی از غذاها دارای خواص تقویت کننده مشترک هستند. برای حمایت از سلامت مفاصل ، می توانید برخی یا همه این غذاها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

  • انواع توت ها
  • عددی
  • ماهی سالمون
  • ساردین

توت ها حاوی آنتوسیانین هستند که به آنها رنگ غنی و غنی می بخشد. این آنتوسیانین ها به عنوان آنتی اکسیدان هایی عمل می کنند که با تقویت کلاژن در اطراف استخوان ها ، در سلامت مفاصل نقش دارند. کلاژن بخش مهمی از مقاومت مفاصل شما است. در حقیقت ، 90 درصد از توده استخوانی ارگانیک ما از کلاژن تشکیل شده است. حفظ سطح کافی کلاژن برای حمایت از استخوان های قوی و انعطاف پذیر ضروری است.

اگر غذاهای هندی را دوست دارید ، خوش شانس هستید. زردچوبه یکی از ادویه های متداول در این آشپزخانه است. این شهرت عالی برای ارتقاء تعلیق مشترک دارد.

ماهی های چرب مانند ماهی آزاد و ساردین نیز یک افزودنی عالی برای رژیم غذایی سالم شما هستند. اسیدهای چرب امگا 3 موجود در این گونه ماهی از مفاصل قوی و انعطاف پذیر حمایت می کند.

مکمل های بهداشتی مشترک دارای ترکیبات مناسب هستند

برخی از بهترین مواد برای حفظ انعطاف پذیری و قدرت مفصل عبارتند از گلوکوزامین ، کورکومین ، منیزیم ، ویتامین D و اسیدهای چرب امگا 3.

گلوکوزامین یکی از مهمترین اجزای اکثر مکمل های بهداشتی مفصل است. این اسید آمینه موجود در غضروف است که استخوان های شما را مرطوب می کند. یکی از اجزای مفاصل سالم ، تعلیق کافی بین استخوان ها است. از آنجا که ممکن است غضروف شما در طول زمان فرسوده شود ، گلوکوزامین می تواند به حفظ آن کمک کند.

کورکومین یکی دیگر از مواد کمکی برای سلامت مفصل است. همچنین می توانید زردچوبه را در بسیاری از مکمل های بهداشتی مفصل مشاهده کنید زیرا حاوی کورکومین است. این ادویه به حفظ راحتی و انعطاف پذیری مفاصل کمک می کند.

رژیم غذایی کم منیزیم می تواند بر سلامت مفاصل شما تأثیر منفی بگذارد. استفاده از مکمل های بهداشتی مشترک حاوی منیزیم می تواند به شما در دریافت دوز روزانه از این ماده معدنی تقویت کننده استخوان کمک کند.

تبلیغات شیر ​​به دلیل محتوای بالای ویتامین D ، ویژگی های تقویت کننده استخوان این محصول را توضیح می دهد. با این حال ، برای کسانی که لبنیات مصرف نمی کنند یا نمی توانند مصرف کنند ، می توان مزایای شیر را با یک مکمل با کیفیت ویتامین D جایگزین کرد.

اسیدهای چرب امگا 3 که در ماهی های چرب یافت می شوند ، از استخوان های قوی و انعطاف پذیر حمایت می کنند.

مکمل های استخوانی و مفصلی USANA با کیفیت بالا را به رژیم سلامتی خود اضافه کنید

برای حمایت از سلامت مفاصل خود ، باید مطمئن شوید که بهترین ترکیبات پشتیبانی مفصل را دریافت کرده اید. انتخاب محصول USANA Bone and Joint Health به شما بهترین مواد لازم برای حفظ مفاصل سالم و قوی را می دهد. برنامه سلامت مشترک خود را با انتخاب محصول مناسب USANA Bone and Joint Health برای حفظ یک شیوه زندگی فعال سفارشی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید