با خورشید روبرو شوید و خوش بین باشید



در این ماه ما بر آنچه بهترین اعضای ما را تولید می کند ، از جمله دستاوردهای آنها و نحوه الهام بخشیدن آنها به دیگران ، تمرکز می کنیم. همانطور که از دیگران یاد می گیریم ، از وبلاگ این ماه لذت ببرید ، در میان وعده های خوشمزه شیرجه بزنید و همیشه صورت خود را در معرض نور خورشید نگه دارید.

هموس به تو چیزی می گوید

حمص یکی از بهترین میان وعده ها است. احتمالاً بهترین تا کنون. ما خوشحال می شویم نظرات شما را بشنویم ، اما مطمئن هستیم که هنوز هم درست خواهیم بود. این شگفت انگیز است ، همیشه خوشمزه است و می تواند متناسب با ترجیحات غذایی خاص شما تهیه شود. آیا ما نیز اشاره کردیم که حمص می تواند برای شما مفید باشد؟

در حقیقت ، هوموس می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (سرشار از پروتئین)
  • کلسترول پایین (با تشکر از لوبیا!)
  • مقدار زیادی آنتی اکسیدان تهیه کنید
  • فشار خون پایین (لوبیا و عدس منبع عالی آهن هستند)
  • وزن کم کنید
  • بیشتر!

در روز ملی هوموس ، یک میان وعده پست کردیم. اینجا دوباره برای همه کسانی است که آن را از دست داده اند

هموس انعطاف پذیر و خوب

عناصر:

1 قوطی لوبیا ،

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و دارچین به مزه

دستورالعمل ها:

همه مواد را مخلوط کرده و مزه کنید تا خوشحال شوید.

در میان وعده مورد علاقه خود (شمارش انگشتان دست) غوطه ور شوید و لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

نکته: با خیال راحت مواد مختلف را به مزه هموس خود اضافه کنید. Jalapenos ، فلفل سبز ، عسل ، فلفل قرمز ، زیتون و / یا گوجه فرنگی تنها چند مورد دیگر هستند که می توانید به طعم پیچیده تر اضافه کنید.

کف بزن این

ما از شما پرسیدیم با چه میان وعده هایی هشدار دادید که فقط می توانید در طول عمر خود 3 عدد بخورید. پس از ترکیب بیشتر مزایای آنها ، مطمئن نیستیم که آیا می توانیم یکی از 3 مورد را نیز انتخاب کنیم. به نظر می رسد که ما باید قوانین خود را زیر پا بگذاریم و ALL-PROBLEMS را انتخاب کنیم.

برای هر رژیم غذایی سالم که تصمیم می گیرید انتخاب کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که ما ارسال کرده ایم دارای مزایای سلامتی و ترکیباتی است که می تواند به شما در کاهش وزن ، حفظ تناسب اندام و حفظ آن کمک کند.

  1. ماست و گرانول – حاوی فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک است
  2. سیب و کره بادام زمینی – سرشار از فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی است
  3. آووکادو نان تست – مقادیر زیادی پتاسیم ، فیبر ، چربی های سالم و ویتامین ها
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. میوه های مخلوط – منبع خوبی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز – سرشار از پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم است
  7. بلغور جو دوسر – سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها به کاهش قند خون کمک می کنند
  8. تخم مرغ آب پز – سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است
  9. پنیر و میوه – حاوی ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی است

آیا یک میان وعده سالم دیگر برای شما کنار گذاشته ایم تا از آن لذت ببرید؟ با خیال راحت با ما در شبکه های اجتماعی تماس بگیرید و به ما بگویید که چه چیزی را از دست داده ایم.

اعضای تشویقی مه

karlacariaga

در این ماه روز مادر را جشن گرفتیم ، بنابراین ارزش آن را دارد که مادری الهام بخش ارائه دهید که فضای داخلی و خارجی سالن بدنسازی را کاملاً تخریب می کند. کارلا ازkarlacariaga در اینستاگرام #fitmom است و در حالی که کار سخت خود را نشان نمی دهد (شانه های قاتل!) ، او با کلمات تشویق مادرانه به ما انگیزه می دهد.

“تمرکز بر گام پیش رو و به تمام مراحل نگاه نکنید” ، یکی از اهداف زیادی است که #FitcoMom ما را به سوی خود جذب کرده است. این به ما اطلاع می دهد که اگر اهداف فیزیکی دشواری یا مشکلات شدید زندگی داریم ، می توانیم با برداشتن یک قدم در هر زمان بر آنها غلبه کنیم.

بهkarlacariaga در اینستاگرام بروید و خلاصه و تبلیغات شگفت انگیز او را ببینید.

@dillaac15

Breanna از @ breannalaw15 در اینستاگرام این ماه ما را متوقف کرد زیرا نمی ترسد کلمه “F” را ترک کند: ناموفق بود. برخی از انگیزه ها از کسانی ناشی می شود که شکست خورده و ادامه می دهند. سگ مادر Breanna می گوید ، “همه چیز دنبال می شود ، “و هنگامی که آنها به خوبی انجام نشده اند ،” متوقف کردن خوب نیست. ”

ما از انگیزه و اشتیاق او الهام گرفته ایم. هر سفر تناسب اندام حفره هایی در جاده دارد ، اما این چیزی است که ما هنگام سفر انجام می دهیم ، نحوه رسیدن به اهداف ما را تعیین می کند. برنا سقوط خود را به یک فرآیند تصمیم گیری تبدیل می کند که باعث می شود او به جلو حرکت کند. ما می خواهیم این افسانه ارتش را که ما را قوی نگه می دارد و همیشه ما را به جلو می راند ، بپزیم.

@ breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و پیروزی ، ورزش و سگ زیبا او را ببینید.

@ajaxxfit

به دنبال چرخه های کوچکتر متناسب با سطح تناسب اندام خود هستید؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! این عقاب UNT سابق ترکیبی از تمرینات آموخته شده در طول سالها و اشتراک گذاری با جهان برای کمک به تناسب اندام دیگران است. مهم نیست که متخصص هستید یا تازه کار را شروع کرده اید ، آنتونی یک کار شگفت انگیز برای ایجاد تمرینات فعال HIIT با مراحل مختلف برای همه سفرهای مختلف تناسب اندام انجام داده است.

بهajaxxfit در اینستاگرام بروید و او را در حال شکستن طناب های نبرد تماشا کنید در حالی که بقیه به ما کاری آسان می دهند.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

ماه مه زمانی است که می توانیم با تمرینات برزخ به پایان برسیم. تصمیمات سال به پایان رسیده است و ما خود را در این فکر می بینیم که آیا این همه کار ارزشش را دارد یا خیر. WAA! پایین آمدن آسان است ، اما همانطور که در این ماه اشاره کردیم ، تسلیم شدن خوب نیست. ما از شما پرسیدیم چه چیزی شما را تشویق به ادامه می کند وقتی همه چیز به روال عادی پیش نمی رود. ما به همه 10 دلیلی که ارسال کردیم نمی پردازیم ، اما می خواهیم کمی از دلایل کارکرد برخی از انگیزه های شما را پشت سر بگذاریم.

2. برای حفظ شادی عمومی

وقتی ورزش می کنید ، مغز شما مواد شیمیایی زیادی را در بدن شما آزاد می کند. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین هستند که همگی به افزایش احساس شادی کمک می کنند! به طور خلاصه ، اگر احساس می کنید و به تشویق نیاز دارید ، فقط بدانید که ورزش به شما کمک می کند تا بهتر بیدار شوید. ناگفته نماند اعتماد به نفس.

6. استرس را کاهش دهید

ما فقط اشاره کردیم که ورزش باعث افزایش شادی اندورفین می شود ، اما هورمون های مربوط به استرس ، از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. مغز شما نه تنها مواد شیمیایی ضد استرس را آزاد می کند ، بلکه مزایای اضافی سلامت قلب و بدن شما نیز می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.

9. یک شیوه زندگی سالم را رعایت کنید

تنها چیزی که می شنویم مزایای ورزش است. این می تواند متابولیسم شما را افزایش داده ، به شما در کاهش وزن ، کاهش استرس ، افزایش شادی و اعتماد به نفس و موارد دیگر کمک کند. یک سبک زندگی سالم شامل تمام جنبه های سبک زندگی شما از جمله خانواده ، دوستان و جامعه می شود. خوشحال کننده است که فکر کنید ورزش کردن بر همه چیز پیرامون شما تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

چه چیزی باعث شما شد؟ هر کس هنگام شروع (یا ادامه) یک سفر تناسب اندام ، اهداف و اهداف خاص خود را دارد. تو چطور؟ در هشتگ #تناسب اندام به ما بگویید تا بتوانید یکی از اعضای برجسته ما شوید.

خورشید پدیدار میشود

ما در تابستان و اواسط سال به سرعت قوی تر می شویم! وقت بگذارید و به خودتان یادآوری کنید که چه چیزی به شما انگیزه می دهد و چه چیزی شما را در مسیر خود نگه می دارد. به یاد داشته باشید ، بهتر است استراحت کنید یا همیشه پایین باشید ، اما توقف خوب نیست. من به شما بسیار اعتماد دارم ، بنابراین اگر تا به حال احساس کردید به تقویت نیاز دارید. به دیدن ما بیایید و ما مطمئن می شویم که به شما کمک می کنیم تا در زمان آفتاب برگردید.

دیدگاهتان را بنویسید