اهمیت تربیت بدنی

تربیت بدنی یا سلامت و تربیت بدنی حوزه های دانشی هستند که در نهایت موتور موفقیت ما را به حرکت در می آورند. ما موجودات فیزیکی و معنوی هستیم. ذهن، بدن و روح ما همه به هم متصل هستند و یادگیری نحوه کار آنها با هم و نحوه مراقبت از آنها می تواند ما را از درد و رنج بی مورد نجات دهد. دانستن اینکه چگونه از بدن، ذهن و روح خود مراقبت کنیم، ما را در مسیر خوشبختی، سلامتی و ثروت هدایت می کند.

قوی ترین ابزار نفوذی که ما داریم، الگوبرداری از رفتارهای خوب است. ما باید مطمئن باشیم که روی سلامتی و تناسب اندام خود کار می کنیم و در عین حال به دیگران در مورد ارزش سلامتی، تناسب اندام و شرکت در ورزش موعظه می کنیم. هر کدام از ما مسائل، اهداف و موانع خاص خود را برای داشتن سبک زندگی سالم خواهیم داشت، اما باید در این زمینه برای تعالی تلاش کنیم. وقتی آن را زندگی کنیم، تفاوت را احساس خواهیم کرد. رویاپردازی، عمل، دستیابی و لذت بردن بسیار آسان تر خواهیم بود.

چند حوزه سلامت و تربیت بدنی وجود دارد که در این زمان روی آنها تمرکز خواهیم کرد. ابتدا در مورد تناسب اندام صحبت خواهم کرد. تناسب اندام با استقامت، قدرت و انعطاف پذیری ارتباط دارد. هدف ما باید به اندازه کافی تناسب اندام باشد تا یک روز فعالیت بدنی ما را برای یک هفته بیدار نکند.

برای شروع یک روال تناسب اندام باید به پزشک خود مراجعه کنید و به او بگویید که چه کاری می خواهید انجام دهید. آنها بر اساس سلامت کلی شما توصیه های عملی را به شما می دهند. در انجام این روال تناسب اندام باید تمرینات کششی، بی هوازی و هوازی را انجام دهید. مطمئناً برای شروع نیازی به خرید تجهیزات گران قیمت باشگاه یا عضویت در باشگاه ندارید. تعدادی برنامه خوب وجود دارد که می توانید در خانه انجام دهید. داشتن کسی که این کار را با شما انجام می دهد و شما را مسئول می داند، سود بزرگی خواهد بود. هر برنامه تناسب اندام که واقعاً انجام می دهید و به طور مداوم انجام می دهید در تمام زمینه های زندگی به شما کمک خواهد کرد. انرژی بیشتری خواهید داشت، در کار عملکرد بهتری خواهید داشت، استرس کمتری احساس خواهید کرد و خواب بهتری خواهید داشت. شما باید برای دستیابی به این مزایا اقدام کنید. انگیزه پیگیری و ساختن روال، سقوط بیشتر مردم است. این موضوع مقاله آینده است.

حوزه دوم ورزش دو و میدانی است. ورزشکاری مواردی مانند استقامت، هماهنگی، سرعت و چابکی را پوشش می دهد. این شامل مهارت هایی است که ما را قادر می سازد تا بسیاری از وظایف فیزیکی مختلف را انجام دهیم. همچنین این مهارت‌هایی است که به ما امکان می‌دهد تا در تمام زندگی خود در ورزش‌های تیمی و فردی شرکت کنیم. اسکی، شنا، بسکتبال، بیس بال، سافت بال، دوچرخه سواری، تنیس، بولینگ، و البته گلف چندین ورزش هستند که می توانند یک خروجی سرگرم کننده و رقابتی برای افراد در هر سنی فراهم کنند. برای کسانی که به طور طبیعی ورزشکار نیستند، تناسب اندام و شرکت در فعالیت‌ها و تمرین‌های ورزشی می‌تواند این ورزش را بهبود بخشد. شما می توانید آن خروجی رقابتی را پیدا کنید و از عملکرد خود خجالت نکشید. فقط برو وارد بازی شو

تغذیه یک موضوع گسترده است. اصول اساسی وجود دارد که باید آنها را درک کنید. اول، بدن شما به بلوک های ساختمانی اولیه برای سلول های شما نیاز دارد. باید ویتامین ها و مواد معدنی را به مقدار مناسب دریافت کند تا بتواند حداکثر توانایی خود را داشته باشد. ما این ویتامین ها را در مواد معدنی از غذاها و نوشیدنی هایی که مصرف می کنیم دریافت می کنیم. اصل اساسی بعدی این است که سوخت بدن ما کالری است. اگر ما کالری بیشتری نسبت به مصرف بدنمان مصرف کنیم، کالری اضافی را به چربی تبدیل می کند. زمانی که ما کالری کمتری نسبت به نیاز بدن خود مصرف می کنیم، چربی اضافی را می سوزانیم. در هر مورد، اگر هر یک از این مشکلات برای مدت طولانی ادامه پیدا کند، می‌توانیم شرایط سلامتی جدی ایجاد کنیم. اصل اساسی دیگر این است که ما باید بدن خود را هیدراته نگه داریم. کم آبی در آمریکا امروزه یک مشکل جدی است که اغلب نادیده گرفته می شود. در این مبانی موضوعات متعدد دیگری در رابطه با تغذیه وجود دارد که می توان در مورد آنها بحث کرد که همه آنها می توانند بر سلامت کلی ما تأثیر بگذارند. تعدادی کتاب وجود دارد که خواندن آنها به شدت توصیه می شود.

مقوله نهایی رفاه ما خواهد بود. این حوزه است که ممکن است مهم‌ترین، در عین حال سوءتفاهم‌ترین و سخت‌ترین به اشتراک‌گذاری باشد. بهزیستی ما نه تنها شامل سلامت عمومی و تناسب اندام، بلکه رفاه معنوی ما نیز می شود. این جنبه معنوی است که در طب غربی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به هر حال شما به آن نگاه کنید ما موجوداتی روحانی هستیم و انکار این حقیقت می تواند به عواقب جدی منجر شود.

معنویت فراتر از آن چیزی است که ما هستیم. این شامل مواردی مانند باورها، ارزش ها، احساسات و هوش است. این جنبه‌های شخصیتی افراد به راحتی قابل درک نیستند، اما عمیقاً بر شخصیت و رفاه آنها تأثیر می‌گذارند. فرآیندهای روانی وجود دارد که می تواند به مردم نشان دهد چگونه باورها، ارزش ها و احساسات خود را تغییر دهند. ما می‌توانیم کارهایی انجام دهیم تا توانایی تفکر و استدلال خود را افزایش دهیم. در عین حال، ژنتیک در آن نواحی نقش دارد و مانند صدمات وارده به مغز بر سلامت و تندرستی تأثیر می گذارد. آن عوامل تنها بخشی از تصویر معنوی هستند.

معنویت در اکثر ادیان جهان نقش بسزایی در شفابخشی داشته است. مذاهب شرقی و مذاهب بومی در طول قرن‌ها بیشتر از کشورهای مسیحی غربی، هنرهای شفابخش را حفظ کرده‌اند. هر بحثی در باب معنویت و سلامت اگر شامل بحث ایمان و عقاید دینی نمی شد، ناقص بود. همچنین باید توجه داشت که در حالی که افراد مذهبی تمایل به زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر از افراد غیر مذهبی دارند، مذهبی بودن خود به خود به معنای سالم بودن شما نیست. با این حال، اگر شما واقعاً یک ایمان مذهبی دارید، نسبت به کسانی که این اعتقاد را ندارند، سالم تر خواهید بود.

فرقی می کند که چه اعتقاد مذهبی دارید؟ ابتدا باید اشاره کنیم که همه ادیان متقابل هستند. آنها باورهای اصلی دارند که آنها را از سایر دیدگاه های مذهبی متمایز می کند و آن باورهای اصلی نمی توانند همه درست باشند. با توجه به این واقعیت، نتیجه گیری معقولی است که اهمیت دارد، زیرا هر یک دیدگاه متفاوتی در مورد چگونگی زندگی یک فرد و آنچه که پس از مرگ برای شما اتفاق می افتد خواهد داشت. آنگاه بررسی ادعاهای حقیقت ادیان جهان منطقی خواهد بود. اگر بخواهید تحقیقات خود را با ادعاهای حقیقت مسیحی شروع کنید، ممکن است متوجه شوید که می توانید تمام ادعاهای دیگر را رد کنید زیرا یک ادعای حقیقت اساسی مسیحیت این است که عیسی مسیح تنها راه رسیدن به خدای پدر بوده است. اگر آن ادعاها درست باشد، تمام ادعاهای دیگر بر خلاف آن نادرست هستند.

ما واقعاً قلمرو معنوی را کاملاً درک نمی کنیم، اما می دانیم که تأثیر مثبتی بر سلامت و رفاه فیزیکی و عاطفی ما دارد. پس حقیقت را جستجو کنید، با خدا رابطه برقرار کنید و از سلامتی و تندرستی بهتر برخوردار شوید.