احساس کتو دارید؟ چربی را سریع امتحان کنید!


اکثر ما نام روزه را شنیده ایم اما آیا نام روزه چربی را شنیده اید؟ اگر به دنبال راهی هستید که رژیم کتو را کمی افزایش دهید ، ممکن است بخواهید سریع چربی را در نظر بگیرید. حدس زده اید مصرف چربی شامل خوردن است ، بیشتر چربی! بسیاری از افراد از این روش برای غلبه بر کاهش وزن یا ورود به کتوز بعد از یک روز رضایت بخش استفاده می کنند.

این روش روزه داری فقط باید برای افزایش وزن کوتاه مدت برای افزایش وزن استفاده شود و چند قانون ساده را باید رعایت کرد. در حالی که روزه داری چربی می تواند یک ابزار قدرتمند باشد ، درک نحوه پیروی صحیح از دستورالعمل ها برای اطمینان از حداکثر استفاده از آن بسیار مهم است. بیایید حفاری کنیم!

روزه چربی چیست؟

روزه داری سنتی به این معناست که شما به طور معمول نباید برای مدت معینی غذا بخورید و فقط در پنجره های مخصوص تغذیه غذا بخورید. چربی سریع واقعا از این نظر خیلی سریع نیست در حقیقت ، برعکس است. در طول روزه چربی ، فاصله زیادی با غذا ندارید ، در عوض غذاهایی می خورید که به بدن شما کمک می کند تا به کتوز مبتلا شود. بنابراین ، این از نظر فنی یک روزه سنتی نیست ، اما در عوض ، به افزایش سطح خون بدن کتون شما کمک می کند ، که به سرعت شما را به کتوز می رساند. سپس این واکنش بدن شما را نسبت به روزه داری تقلید می کند. به عبارت دیگر ، شما را به یک ماشین سوزان تبدیل می کند!

روزه چربی معمولاً 2 تا 5 روز طول می کشد و مملو از غذاهای کم کالری و پرچرب است. شما بین 1000 تا 1200 کالری در روز می خورید و 80-90 درصد از این کالری از چربی های سالم تامین می شود. در اینجا چند نمونه از چربی های سالم آورده شده است.

  • ماهی سالمون
  • ساردین
  • اوکونتا
  • روغن زیتون
  • روغن نارگیل
  • آووکادو
  • روغن MCT
  • پنیر پرچرب
  • کره بادام زمینی و آجیل های پرچرب
  • شیر نارگیل
  • کره و خامه سنگین

رژیم چربی سریع و کتو به طور مشابه عمل می کند اما تغییرات کمی دارد. به طور کلی ، وقتی صحبت از رژیم کتو می شود ، نسبت ریز مغذی های توصیه شده 75٪ چربی ، 20٪ پروتئین و 5٪ کربوهیدرات است. همانطور که در بالا ذکر شد ، بین 80 تا 90 درصد کالری شما از چربی در طول روزه چربی تأمین می شود.

فواید روزه داری چربی

وجود دارد چندین مزیت تا روزه چربی شامل:

لیپولیز

یکی از بزرگترین مزایای شرکت در روزه چربی این است که لیپولیز را به بدن شما ارسال می کند. در طول لیپولیز ، بدن شما به جای سوزاندن گلوکز از غذاهای پر قند و دارای کربوهیدرات بالا ، از چربی برای سوزاندن چربی استفاده می کند.

شکستن منطقه کاهش وزن

مناطق کاهش وزن نه تنها طبیعی هستند بلکه باید در هر سفر کاهش وزن مورد انتظار باشند. سرانجام ، اکثر افرادی که مسیر کاهش وزن را طی می کنند ، صرف نظر از رژیم غذایی که دنبال می کنند ، در خارج از منزل به جایی می روند که به نظر نمی رسد وزن خود را کاهش دهید. ما کاهش وزن را کاهش وزن 4 هفته یا بیشتر می دانیم. شرکت در روزه چربی می تواند به شما کمک کند از خلا عبور کنید ، وزن کم کنید و به مسیر اصلی خود بازگردید.

به طور مشابه ، اگر رژیم کتو دارید و یک روز آرامش بخش دارید ، می توانید از رژیم کوتاه چربی سریع برای ورود مجدد به کتوز و کنترل هوس استفاده کنید.

نکات قبلی IYOیا شروع کنید روزه داری

قبل از اینکه روزه خود را شروع کنید ، وجود دارد چندین چیز برای محافظت از خود و استفاده از روزه خود باید این را در نظر داشته باشید.

اثرات

در حالی که چربی های خود را سریع مصرف می کنید ، مهم است که از آنفلوآنزای کتو مراقبت کنید. علائم شبه آنفولانزا که ممکن است در صورت عادت به وجود کتوز تجربه کنیم. اکثر کتو خورها از این موضوع آگاه هستند و خوشبختانه راه هایی برای اجتناب از آن وجود دارد. حفاظت صحیح از آب ، افزایش برق ، از جمله روغن MCT همه نکات مهمی برای جلوگیری از احساس بیماری است. اگر در حال حاضر مکمل مصرف نمی کنید ، باید ویتامین های باکیفیت بیشتری را نیز در نظر بگیرید.

بدون ورزش گسترده

در حالی که در حالت چربی سریع هستید ، ممکن است بخواهید به سادگی برای یک تمرین بزرگتر بروید. این بدان معناست که شما برنامه ای برای انجام تمرینات گسترده در روزهای روزه داری ندارید. این بدان معنا نیست که شما فعال نیستید. شما فقط می خواهید به یک تمرین ساده پایبند باشید

به عنوان مثال ، می توانید یک کالسکه ساده سریع مانند پیاده روی بسازید. همچنین می توانید تمرینات قدرتی را در خانه با فشار و کشیدن انجام دهید. با این حال ، مطمئن باشید که این کار را راحت انجام می دهید و جلسات تمرینی خود را کوتاه نگه می دارید. بدن خود را بهتر می شناسید ، بنابراین گوش دهید و در ورزش زیاده روی نکنید.

جستجوی کالری

در حالی که رعایت کالری شما مهم نیست ، من درک می کنم که برخی از بیماران این روش را ترجیح می دهند. یک راه آسان برای اطمینان از اینکه به درستی از چربی پیروی می کنید این است که 4-5 وعده غذایی در روز با حدود 200-250 کالری در هر وعده غذایی مصرف کنید. اگر در یافتن کالری با مشکل روبرو هستید ، یافتن برنامه ای برای نظارت بر میزان مصرف غذای شما مفید خواهد بود. البته ، می توانید این کار را روی کاغذ انجام دهید ، اما استفاده از برنامه به این معنی است که اطلاعات را به راحتی از دست نخواهید داد. صرف نظر از اینکه چه دستگاهی دارید ، برنامه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای پیگیری تمرینات و میزان کالری دریافتی خود استفاده کنید. حتی ممکن است بتوانید یکی را پیدا کنید که مخصوص غذاهایی مانند این طراحی شده باشد.

غذاها بخورید و از روزه داری اجتناب کنید

هنگام شرکت در روزه چربی ، رژیم های خاصی وجود دارد که شما باید از آنها استفاده کنید آنها نباید از آن بخورندبه در اینجا لیستی از غذاها وجود دارد خوب خوردن در روزه چربی:

محصولات دارای چربی سالم

  • گوشت های چرب / غذاهای دریایی مانند بیکن ، ساردین و ماهی آزاد
  • روغن هایی مانند روغن زیتون ، روغن نارگیل ، روغن آووکادو و روغن MCT
  • چربی هایی مانند کره و گوشت خوک
  • تخم مرغ (کامل) ، شامل تخم مرغ و زرده
  • میوه های چرب مانند آووکادو و زیتون
  • بادام زمینی و کره بادام زمینی سرشار از چربی هایی مانند ماکادامیا یا پیکان هستند
  • سبزیجات کم کربوهیدرات اما فقط مقدار کمی کره و روغن داده شد
  • شیر پرچرب ، از جمله خامه و پنیر
  • پمپ های چربی

در اینجا چند نمونه از غذاهایی که دوست دارید آورده شده است اجتناب از آن در حالی که روزه چربی در حال انجام است.

  • لوبیا کامل
  • همه میوه ها به جز آووکادو و زیتون
  • همه غلات
  • گوشت باریک یا ماهی بدون چربی
  • سبزیجات (به استثنای مقدار بسیار کمی که با کره یا روغن خورده می شوند). کدو سبز ، دیگر و اسفناج گزینه های قابل قبولی هستند
  • محصولات لبنی بدون چربی مانند شیر بدون چربی ، پنیر کم چرب و ماست

آیا باید چربی را سریع امتحان کنم؟

که بستگی دارد. اگر قبلاً رژیم کتو را رعایت کرده اید و کاهش وزن مداوم خود را تجربه می کنید ، به کتوز رسیده اید و احساس خوبی دارید ، ممکن است نیازی به روزه نباشد. پس از همه ، روزه چربی به طور کلی فقط در چند مورد استفاده می شود. بعد از احساس رضایت یا اضافه وزن یا کاهش وزن طولانی مدت ، به سرعت وارد سطوح عمیق کتوز شوید.

این رژیم بین دو تا پنج روز طول می کشد و بر خوردن غذاهای پرچرب تمرکز دارد. به یاد داشته باشید ، روزه چربی فقط برای یک دوره بسیار کوتاه و بیش از 5 روز نیست. روزه گرفتن بیشتر از زمان توصیه شده ممکن است شما را در معرض کمبود مواد مغذی ضروری قرار دهد. با این حال ، اگر روزه چربی به درستی انجام شود می تواند دلگرم کننده باشد.

اگر هنوز مطمئن نیستید که آیا روزه چربی برای شما مناسب است ، لطفاً قبل از اجرای روزه با متخصص مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنید. سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد. همه افراد منحصر به فرد هستند و برخی ممکن است برای کاهش وزن ایمن به راهنمایی خاصی نیاز داشته باشند. ارائه دهندگان مجرب کاهش وزن ما برای راهنمایی شما در سفر شخصی کاهش وزن در دسترس هستند. در صورت داشتن هرگونه سوال یا تمایل به تعیین وقت با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید