آیا یک تمرین 30 یا 60 دقیقه ای برای کاهش وزن بهتر است؟


وقتی نوبت به بهترین ورزش برای کاهش وزن می رسد ، در واقع کمتر می تواند بیشتر باشد. بنابراین اگر طوری برنامه ریزی شده اید که فکر می کنید برای کاهش چربی بدن باید بیشتر تلاش کنید ، این تمرین کاهش وزن شوک 30 دقیقه ای ممکن است تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید! در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که شما می توانید فقط نیم ساعت در روز استفاده کنید افزایش تجزیه چربی موثرتر از یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن! ناراحت؟ باور کنید! این خبر مهمی برای کسانی است که معتقدند شما زمان کافی برای احساس شگفت انگیزی و تناسب اندام ندارید. تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است. و ما دقیقاً به شما نشان می دهیم که چگونه تمرینات کوتاه مدت برای شما و برنامه شما مفید است.

این علم که چرا یک تمرین 30 دقیقه ای می تواند بهتر از یک ساعت باشد

آ مطالعه منتشر شده در مجله فیزیولوژی آمریکا نشان داد شرکت کنندگانی که فقط 30 دقیقه در روز تمرین می کردند ، حدود 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت تمرین کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه تمرین کردند ، در طول روز علاوه بر آموزش ، انرژی بیشتری را نیز صرف کردند ، احتمالاً به این دلیل که بعد از تمرین انرژی بیشتری برای آنها باقی مانده بود. تمرینات طولانی مدت همچنین می تواند باعث احساس گرسنگی در افراد شود. ورزشکاران ساعتی در نهایت می توانند بیش از میزان کالری مصرف شده خود بخورند و از این طریق از کمبود کالری لازم برای کاهش وزن خارج می شوند. تمرینات 30 دقیقه ای نیز برای قرار گرفتن در یک برنامه شلوغ بسیار بیشتر قابل کنترل است ، که احتمال قوام ، مهمترین عامل در کاهش وزن را افزایش می دهد.

5 نکته در مورد چگونگی لذت بردن از 30 دقیقه تناسب اندام در روز

اگر احساس می کنید که تمرینات طولانی مدت را در روز شلوغ خود تقریباً غیرممکن است ، زمان آن رسیده است که تمرینات کوتاه مدت هم برای برنامه شما و هم برای اهداف تناسب اندام شما مفید باشد! در اینجا پنج نکته در مورد چگونگی استفاده از این تمرینات سریع اما م 30ثر 30 دقیقه ای در روز وجود دارد.

شماره 1 تمرینات خود را مانند جلسات برنامه ریزی کنید

وقتی در تقویم خود قرار ملاقات دارید ، آن را از دست نخواهید داد. شما زمان را مسدود کرده اید و متعهد هستید. همین امر باید در مورد تمرینات شما نیز صدق کند. قبل از شروع هفته شلوغ ، به برنامه خود نگاهی بیندازید. تصمیم بگیرید که تمرینات شما چه زمانی برای شما مفید خواهد بود و آنها را برای تقویم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه شما تغییر کرد ، هیچ چیز بزرگ نیست. فقط یک دوره زمانی دیگر در برنامه خود پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی نوبت به تمرینات کاهش وزن می رسد ، همه چیز به ثبات و ثبات مربوط می شود!

شماره 2 تمرینات خود را به دوزهای کوتاهتر تقسیم کنید

علوم پایه نشان داده است که دوزهای کوتاه ورزش می تواند به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر باشد. بنابراین یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن را فراموش کنید! سعی کنید تمرینات خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید تمرکز کنید ساختن قدرت در یک جلسه و افزایش خود را تپش قلب در دوم ترفند نحوه انجام تمرینات فوق العاده کوتاه؟ تمرکز. هر دقیقه را صرف همه چیز کنید!

شماره 3 لباس های تمرینی خود را رو به جلو قرار دهید

نشانه های بصری ، مانند پوشیدن لباس های ورزشی شب قبل ، به مغز شما در ایجاد عادات کمک می کند. و یک چیز دیگر وجود دارد که باید قبل از عرق کردن به آن فکر کنید. وقتی به موقع خرید می کنید ، هر دقیقه مهم است. آماده کردن لباس های ورزشی برای استفاده ، زمان ارزشمندی را که برای پیراهن زدن لازم است از بین می برد.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر هرگز به یک تمرین تعلق نداشتید ، ممکن است یک مفهوم خارجی باشد. بنابراین در اینجا دعوت شما برای تمرینی است که حداقل از آن متنفر هستید. خیلی راههای مختلف وجود دارد کالری بسوزانید، عضله سازی کنید، تنش را رها کنیدآ انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه شما واقعاً مجبور نیستید به تمریناتی که می گویند “yikes” بسنده کنید.

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

در حین ورزش ، شما سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می کنید که پس از ورزش احساس فوق العاده ای به شما می دهد. اگر تا به حال حداکثر دویدن را تجربه کرده اید ، می دانید! برای برخی ، خود انتظار این احساس انگیزه کافی برای حرکت است. با این حال ، این برای همه صادق نیست.

برای کسانی که متقاعد کردن برای آنها دشوارتر است ، سعی کنید با تعیین پاداش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام ، مغز خود را تقویت کنید. بعد از تمرین می توانید خود را با قهوه کم قند مورد علاقه خود میل کنید. یا خود را با یک وعده غذایی سالم ، لباس های ورزشی جدید ، یا یک سرخ کن عمیق که در پایان هفته برای تکمیل تمام تمرینات خود به آن نگاه کرده اید ، درمان کنید.

اگر وقت کمی دارید چه؟

برخی از روزها ، یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن به سادگی انجام نمی شود. جلسات لحظه آخری در راه است ، بچه ها سرزنش می کنند و برنامه ها در حال اتمام است. ما مردم هستیم! این روزها سعی کنید راه های دیگری برای فعال ماندن پیدا کنید. می توانید از پله ها بالا رفته ، پیاده روی ها و جلسات را برنامه ریزی کنید ، هنگام مسواک زدن چمباتمه بزنید یا حتی یک تایمر برای بلند شدن و ورزش هر ساعت تعیین کنید. ما عاشق 10-20 تکرار حرکت پرتاب ، لانگ ، اسکوات پرش ، ضربات پشت سر ، حرکات پرتاب و تخته هستیم آنها را در طول روز بچرخانید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما دو چیز ارزشمند است که دارید. بسیاری از مردم تمایل بیشتری به زمان دارند زیرا نمی دانند که می توانند هر دو را ترجیح دهند. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها از تلاش های شما برای کاهش وزن پشتیبانی می کند ، بلکه می تواند ذهن شما را تحریک کند ، خلاقیت و بهره وری را بهبود بخشد و شما را فعال و سالم نگه دارد.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت خود را کاهش داده و به سایر موارد موجود در لیست کارهای خود برسید!

آیا آماده هستید تا ببینید یک تمرین سریع چقدر مفرح و م effectiveثر است؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و با آن به ورزش نامحدود رایگان دسترسی پیدا کنید گزینه های زیادی برای برنامه های شلوغبه

دیدگاهتان را بنویسید