آیا می توانید الکل بنوشید و همچنان سطح بالایی از عملکرد ورزشی خود را حفظ کنید؟

اجازه دهید صادقانه باشد. برای اکثر استرالیایی ها، ما از سنین جوانی ورزش می کردیم. بسیاری از ما در تمام زندگی خود درگیر ورزش های رقابتی بوده ایم. ظاهراً اکثر ورزشکاران حداکثر سنی برای مسابقه دارند که برای مردان حدود سی سال و برای زنان حدود 33 سال است.

من خودم یک ورزشکار حرفه ای هستم. من در هنرهای رزمی ترکیبی، یکی از سخت‌ترین ورزش‌ها و، اکثر موافقان، یکی از وحشیانه‌ترین ورزش‌های موجود، رقابت می‌کنم. و اجازه دهید به شما بگویم، هیچ چیز بدتر از این نیست که بعد از خم شدن آخر شب، حتی در یک تمرین مشت زدن یا مشت زدن شرکت کنید!

حقیقت ساده دیگر این است که ما به عنوان استرالیایی افراد بسیار اجتماعی هستیم. و ما دوست داریم بنوشیم. نمی‌توانم کسی را که در خانه می‌شناسم نام ببرم که از نوشیدنی در شام با دوستانش در جمعه یا شنبه شب لذت نبرد، از جمله خودم! اما برداشت من از الکل و ورزش ساده است. الکل بر هر جنبه ای از تمرین شما تأثیر می گذارد. این بر توانایی شما برای ریکاوری تأثیر می گذارد، بر توانایی شما برای فکر کردن و هماهنگ کردن ذهن و بدن شما تأثیر می گذارد، بر روی کبد و سیستم گوارش شما تأثیر می گذارد، بر توانایی بدن شما برای متابولیسم چربی ها و پروتئین ها تأثیر می گذارد و برای کسانی که مانند من درگیر هستند در ورزش هایی که وزن و وزن در آن نقش دارند. کاهش وزن بسیار مهم است، می تواند بر توانایی شما برای کاهش وزن تأثیر بگذارد.

بدون توجه به شواهد علمی، شواهد علیه الکل و عملکرد ورزشی بسیار بیشتر از مزایای آن است. تحقیقات نشان می‌دهد که نوشیدن یک یا دو لیوان شراب قرمز در هر دو شب می‌تواند به کاهش فشار خون کمک کند، اما برای ما که ورزشکاران رقابتی هستیم، رژیم غذایی سخت نیز مهم است، بنابراین فشار خون (مگر اینکه ورزشکار قبلاً دارای یک وضعیت). ) هرگز نباید مشکل ساز باشد.

برای کسانی که برای ورزش حرفه‌ای تمرین می‌کنند، یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری این موضوع، گوش دادن به صحبت‌های مردم و جمع‌آوری از افراد با تجربه است. بنابراین در اینجا چند نقل قول از افرادی است که به عنوان حرفه ای آموزش دیده اند و رقابت کرده اند.

راب هیل (استرالیا) جنگنده حرفه ای MMA – “مثل هر چیز دیگری، الکل باید در حد اعتدال مصرف شود. با این حال، برای کسانی که مسابقه می‌دهند، بدون توجه به ورزش، تناسب اندام، پیشرفت و بهبودی شما را کاهش می‌دهد، به همان اندازه که الکل روی شما تأثیر می‌گذارد، مگر اینکه مجروح یا مریض باشید، و هیچ‌کس آن را نمی‌خواهد. الکل روی شما تأثیر می‌گذارد. همچنین بر سیستم ایمنی و عصبی شما تأثیر می گذارد، بهبودی بین جلسات را دشوارتر می کند و به این معنی است که حداقل چند ماه قبل از یک رویداد بیشتر مستعد بیماری می شوید و از یک یا دو جایزه بعد از دعوا یا رویداد لذت می برید.

رابرت باندی (انگلستان) بوکسور حرفه ای – “به هیچ وجه. اگر برای یک کمپ مبارزه تمرین می کنید، فرقی نمی کند که یک اردوی 6 یا 8 هفته ای باشد، بدون الکل برای یک کمپ تمرینی. بیشتر مردم در بین اردوگاه‌ها با نوشیدن مشروب بزرگ می‌شوند و می‌توانند و انجام دهند، و این قابل قبول است زیرا استراحت ذهنی و گذراندن وقت با دوستان و خانواده‌اش برای فرد مهم است، و بنابراین بار سنگینی نیست. اما الکل برای یک کمپ تمرینی وجود ندارد. این فقط خیلی چیزها را تحت تأثیر قرار می دهد تا به قیمت جنگیدن شما تمام شود.

سیلویو ولک (رومانی) مربی MMA، عضو سابق تیم مبارزه با شیطان سرخ، مربی سابق بوکس رومانیایی – «بد نیست بعد از تمرین یک لیوان الکل یا آبجو بنوشید، تا زمانی که همراه غذا یا شام باشد، می تواند کمک کند. بدن برای استراحت پس از یک جلسه تمرین ترجیحا یک لیوان شراب. اما قبل از یک رویداد، به مدت 6 هفته از الکل استفاده نکنید.”

Rafael ‘Negao’ Lopes (برزیل) MMA Fighter، Muay Thai Fighter، BJJ Brown Belt and Trainer – «مرد، تو نمی توانی مشروب بخوری. وقتی مشروب می نوشم و برای دعوا تمرین می کنم، هرگز احساس نمی کنم که در حال بهبودی هستم. وقتی آبجو می‌نوشم با ودکا یا الکل خیلی فرق می‌کند، آبجو هنوز بد است، اما وقتی ودکا می‌نوشم احساس خیلی بدی دارم. وقتی دعوا می‌کنم، مطمئناً مشروب نمی‌خورم!»

Boyd ‘Gypsy’ Clark (استرالیا) موی تای، بوکس – “اگر به هر دلیلی مجبور بودید این کار را انجام دهید، یک نوشیدنی الکلی واقعاً در تمرین اختلال ایجاد نمی کند. اگر اردوی مبارزه شما برای شش هفته برنامه ریزی شده بود، من می خواهم فکر کنید در صورت لزوم بیش از یک نوشیدنی الکل نمی‌نوشید. مهم‌تر از همه این که ریکاوری شما را مختل می‌کند، بنابراین هرگز در تمرینات خود به 100% نخواهید رسید.”

بنابراین شما آن را از مبارزان فعال و مربیان با تجربه زیاد دارید. اجماع عمومی بر این است که نوشیدن الکل در حین آماده شدن برای هر نوع مسابقه ای با کاهش توانایی ریکاوری، کند کردن سیستم عصبی و کاهش 100 درصدی توانایی شما در تمرین، بر عملکرد شما تأثیر می گذارد، چیزی که هر ورزشکاری می خواهد در اوج به آن دست یابد. از ورزش آنها!