آنچه که کشتی گیران سومو می توانند در مورد کاهش وزن به شما بیاموزند

تنها یک ورزش وجود دارد که در آن ورزشکاران سعی می کنند وزن خود را افزایش دهند و تا آنجا که ممکن است چربی بدن اضافه کنند: کشتی سومو. اندازه یک مزیت مشخص برای کشتی گیران سومو است، بنابراین آنها در واقع هر کاری می کنند تا وزن خود را بالا ببرند.

ما فکر کردیم جالب است که به برخی از کارهایی که کشتی گیران سومو برای چاق شدن انجام می دهند نگاهی بیندازیم، بنابراین می توانید چگونه انجام برعکس به شما در کاهش چربی کمک می کند.

1. از صبحانه صرف نظر کنید. محروم کردن بدن آنها از غذا پس از هشت ساعت ناشتا بودن در طول خواب باعث می شود که متابولیسم آنها در نیمی از سرعت عمل کند، گویی هنوز در خواب هستند، بنابراین کالری کمتری در طول روز می سوزانند.

آنچه می توانید از آن بیاموزید: اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید، به محض بیدار شدن از خواب صبحانه بخورید. خوردن غذا متابولیسم شما را “بیدار می کند” و موتور چربی سوزی بدن شما را نیرو می بخشد.

2. با معده خالی ورزش کنید. بدون غذا برای سوخت، میزان متابولیسم کشتی گیران سومو پایین می ماند تا کالری کمتری در حین ورزش بسوزانند. انجام هر نوع ورزش می تواند به سرعت قند موجود (منبع انرژی بدن شما) را در جریان خون شما کاهش دهد. وقتی سطح قند خون شما پایین می آید، بدن فکر می کند که در حال گرسنگی هستید و سعی می کند با خاموش کردن متابولیسم بدن، چربی را حفظ کند.

آنچه می توانید از آن بیاموزید: اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید، مهم است که قبل و بعد از تمرین مقاومتی غذا بخورید. همیشه یک وعده غذایی یا میان وعده خوب را 30 تا 60 دقیقه قبل از ورزش و سپس یک ساعت بعد از ورزش میل کنید تا از افت قند خون جلوگیری کنید.

3. فقط چند وعده در روز بخورید. گزارش شده است که یک کشتی گیر معروف سومو 10 کاسه خورش، هشت کاسه برنج، 130 تکه سوشی و 25 قسمت گوشت گاو باربیکیو می خورد… همه در یک وعده غذایی، و هنوز جایی برای صحرا دارد. از آنجایی که بدن آنها فقط می تواند مقدار زیادی غذا را در یک زمان پردازش کند، بقیه به عنوان چربی ذخیره می شود.

آنچه می توانید از آن بیاموزید: وقتی تمام کالری خود را در چند وعده غذایی بزرگ جمع کنید، چاق خواهید شد. اگر می‌خواهید وزن کم کنید، یک رویکرد بسیار هوشمندانه این است که کالری‌های خود را در طول روز با خوردن سه یا چهار وعده غذایی و میان‌وعده‌های میان‌وعده پخش کنید. این کار از افت و افزایش قند خون جلوگیری می کند، متابولیسم شما را با سرعت بالا نگه می دارد و از گرسنگی شما جلوگیری می کند که پرخوری کنید.

4. بعد از غذا چرت بزنید یا بخوابید. کشتی گیران سومو همیشه برای یک چرت طولانی یا یک خواب طولانی شبانه بعد از وعده غذایی “بزرگ” خود دراز می کشند. این به این دلیل است که وقتی بدن یک کشتی گیر سومو در حالت خواب است، تمام عملکردهای آن از جمله متابولیسم او کند می شود. بنابراین تمام آن غذایی که در شکم او نشسته است به عنوان چربی ذخیره می شود.

آنچه می توانید از آن بیاموزید: اگر می خواهید وزن کم کنید، حداقل یک ساعت بعد از خوردن غذا قبل از خواب صبر کنید.

5. بیش از حد الکل بنوشید. برخی از کشتی گیران سومو برای افزایش وزن، آبجو می نوشند و اغلب 50 بطری یا بیشتر در یک زمان مصرف می کنند. این باعث می شود که غدد فوق کلیوی هورمونی به نام کورتیزول را وارد جریان خون خود کنند. کورتیزول باعث کاهش متابولیسم و ​​افزایش ذخیره چربی می شود.

آنچه می توانید از آن بیاموزید: اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید، مصرف الکل خود را تعدیل کنید. وقتی شروع به احساس “وزوز” می کنید، به اندازه کافی احساس می کنید.